Boyf---Brian

33 4 5
                                    

Jeg åpnet øynene smilende neste dag og krøllet det allerede bustete håret mitt mellom fingrene mine.

-Ah... You were so good last night, Brian... Sa jeg stønnende da jeg kjente han kysset skuldren min sakte. -You've never felt this good before... Jeg hørte han lo kort og snudde meg mot han med lukkede øyne og presset leppene mine mot hans, han lo igjen og førte de sterke armene sine rundt meg. Jeg slapp kysset og klemte rundt han, han hadde ingen skjorte på, så jeg førte hendene mine rundt i sirkler over ryggen hans mens jeg kjente den myke huden hans børstet mot fingrene mine. -One more time, Brian..? Spurte jeg flørtende.

-Bitch, you don't give him nicknames? Sa han i en stemme jeg kjente så altfor godt.

Jeg fikk store øyne og satte i et skrik mens jeg slapp taket rundt han og dekket meg til med lakenet, han satte i latter.

-I KNEW IT! I TOLD YOU! I KNEW I WAS BETTER THAN HIM! Jeg sa ingenting og stirret på ham med store øyne.

Jeg hadde hatt sex med Marshall!!

Jeg hadde ikke klaget om det ikke var for at JEG FUCKINGS ELSKET BRIAN!!

Jeg har BEDRATT han!

-I'm the best, I'm the CHAMPION! Ain't nobody touch me! Ooooh- OOH! Fuck yeah! Ain't nobody knowing Marshall-arts better than me, moh'fuckas! Marshall møtte blikket mitt. -But... Sure, we can do it again... Sa han og strakte seg etter meg smilen, jeg slo hendene hans vekk. -OW! BITCH!

-MARSHALL!! DON'T YOU UNDERSTAND WHAT WE'VE JUST DONE!? Skrek jeg, han hoppet unna og pelte seg i øret stille.

-Ow, jeeez... Quit yelling, for fuck sake! And yes I do, we fucked like there was no tomorrow!

-MARSHALL! Han pekte på meg advarende, jeg tok hintet stille og pustet ut irritert. -Marshall. I CAN'T LOWER MY VOICE, I CHEATED ON MY BO— ON BRIAN!

Han fikk store øyne og krysset armene over brystet. ENDELIG så det ut til at han forstod alvoret i hva vi hadde gjort.

-Holy shit... Sa han stille, jeg nikket og kjente tårene renne. -The whole time you've been with me, you've never called him your boyfriend, y'know? Not directly at least, just like "I have a boyfriend" but never "Oh my god, I love my boyfriend so much" Han lagde en pipete stemme som tydeligvis skulle forestille stemmen min, men til min store skrekk innså jeg det...

-You're right... Sa jeg, han fikk store øyne.

-I never thought those words would EVER come out of your mouth! I...am....GOOD!

-I...am...an asshole.

-Pretty good one tw—

Denne gangen sparket jeg han i juvelene, jeg var så jævlig pissed av egoet hans at jeg bare måtte. -AAAAAAAAAAAGH!! Hylte han og rullet ned på gulvet med et smertefullt uttrykk i ansiktet. -FFFFUCKING HELL, BTICH!! WHY THE HHEEEEEEEE-EEEELL DID YOU DO THAT!!

Jeg smilte eplekjekt.

-I am a girl, I can hit whatever I want and I can certainly kick too...

-AAAAGH... I THINK YOU JUST STERILIZED ME YOU FUCKHEAD!

-Great, should've done it before you RAPED me. I hope you used a fucking condom! Sa jeg surt, han møtte blikket mitt med blodskutte øyne.

-Well... Pustet han smilende. -Do you see any? Spurte han, jeg fikk vidåpne øyne og så meg rundt i rommet i et desperat håp på å finne et. -And for the record! You wanted it, you screamed at me to "FUCK YOU!" and I just did what you told me t-

-SHUT UP! DID YOU USE A FUCKING CONDOM!

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now