Nok en gang har jeg sangen "I Want It That Way" av WACKSTREET Boys på hjernen, men denne gangen klaget jeg ikke, siden jeg nå lo hver gang jeg tenkte på den!
-Okay! You guys OFFICIALLY dating, aight? Bring her on the interview tonight, Slim! Sa Proof og så på Marshall smilende mens han slo han lekent på skulderen. Han snudde seg mot meg og møtte blikket mitt kort.
-Yeah, du you wanna come with me? Spurte han og lente seg tilbake i sofaen, jeg så på han smilende.
-What interview? Spurte jeg, med en klar anelse om hva...
-Matthew Davis Show? Wanna come? Spurte han og blunket til meg smilende, jeg lo kort.
-I can't, I need to do something... Another time? Spurte jeg, han nikket kort og sendte meg et kort blikk før han snudde seg mot Proof.
-What are you up to? Spurte Stacy, jeg snudde meg mot henne og smilte til henne.
-I'll tell you when we're alone, okay? Sa jeg smilende, jeg merket blikket til Marshall og Proof i nakken på meg og snudde meg rundt.
-What's up, for real? You pregnant or something?? Spurte Marshall og fikk store øyne.
-NO!! No, god no... Calm your balls, Marshall!! Lo jeg, alle satte i latter da jeg sa det. Jeg hadde ikke sagt noe slik på lenge, og for å være ærlig, føltes det godt å snakke fra hjerterota!
Yup, baller kommer fra hjerterota!
-Come on!! What is it! You're KILLING me! Utbrøt Marshall og så på meg fortapt.
-I'll tell you later, okay! Nothing to worry about, babe... Sa jeg smilende og blunket til han. Proof lo kort og snudde seg til Marshall.
-Hi, "BABE"! Han braste ut i latter, Marshall ristet på hodet.
-What, your girl doesn't call you that?? You jealous, motherfucker?? Sa Marshall smilende og slo til Proof lekent på skulderen idet døren ble åpnet bak oss og Paul tittet inn.
-Whoa, is there a party I'm missing? Spurte han smilende og klappet meg på skulderen.
-Marshall, Proof, get your asses up and get the hell out of here. Sa han og pekte på dem, de så på ham uforstålig.
-Why?? Spurte de i kor, jeg lo kort.
-Matthew Davis Show? Heellooo, move! Sa han, jeg smilte til Paul. Han var bokstavlig talt som faren til dem! Godt å se Marshall ikke gjør ting alene, han hadde blitt ruinert av sine egene handlinger... HAHA!
De reiste seg opp samtidig og øynet hverandre, som om de var forberedt på et angrep som kunne dukke opp når som helst.
-Ladies first, BABE! Sa Proof og hviste vei til Marshall. Han fikk store øyne og hoppet opp på han så de landet i sofaen. Marshall fikk hodet til Proof i armkroken og ga han en real runde med kokos.
-AAAAAAAAH!!! Skrek Proof mens han lo.
-Look at that, MC Proof is getting his ass kicked by a girl! Can't wait to tell that to the others... Marshall slapp taket rundt Proof og så på han smilende, Proof gnidde hodet sitt surt.
-Fuck you, aight you a dude then. Happy! Sa Proof og reiste seg opp. -Babe! Ropte han og løp bak Paul, han så på Marshall lei da Proof spurtet vekk fra skjulestedet sitt bak Paul og ut døren med Marshall hakk i hel.
-Marshall!! Ropte jeg etter han idet han løp ut døren.
-What?? Ropte han tilbake og jeg hørte han lo mens han sa det.
-AAAH!! Skrek Proof og lo med.
-Can't I have a goodbye-kiss..? Spurte jeg smilende, jeg hørte lydene avtok raskt. Så noen raske skritt fra gangen til Marshall dukket opp i døra og møtte blikket mitt.
-Of course, haha! Lo han og gikk mot meg smilende til leppene våre møttes. Jeg smilte til han da han slapp kysset og løp ut døren igjen. Paul så på meg overrasket.
-Hmm, just friends huh? Sa han og lo kort.
-Haha! We were just friends! Now he's "just" my boyfriend". Sa jeg smilende og kjente sommerfugler i magen av å si det høyt.
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...