Jeg tok opp mobilen og tastet inn nummeret hennes. Vi hadde møttes i New York og blitt veldig gode venner på kort tid, og jeg trengte virkelig en ORDENTLIG jente til å hjelpe meg akkurat nå...
-It's me, could you perhaps come here?? Spurte jeg rett ut da jeg hørte den kjente stemmen i andre enden.
-Oh! HIIII ALEX!!! I've missed you so much!! How are you!! Sa Stacy smilende, hun var en typisk New Yorker... Alltid en håndvekse på armen, solbriller og selfølgelig langt blondt hår. Du lurer sikkert på hvordan vi ble venner? Haha, følg med!
__________________________
-I SAID LET GO OF ME!! Jeg snudde meg rundt fra min egen gjeng og så bak meg. Langt inne i et mørkt hjørne av gaten var en annen gjeng som plaget en høy blondine, hun så rik ut så hun var nok i feil strøk på feil tidsspunkt. Jeg kunne latt være, men jeg har desverre noe som kalles en samvittighet så jeg løp bort til dem i faste skritt.
-Ey, let her go... Sa jeg truende, gjengen snudde seg mot meg spørrende.
-Keep going, motherfucker. You ain't see nothin. Han snudde seg mot jenta igjen, som møtte blikket mitt skrekkslagent.
-Shut the fuck up, man. I'll fucking kill you, if you don't step your fat ass away from the girl... Jeg tok den store flate søppelkasse lokket opp og gjemte det bak ryggen min da de snudde seg mot meg igjen.
-You got some nerves, talking like that... Whitegirl. Sa han ene som antaglivis var lederen til resten av flokken. Han gikk opp til meg og så ned på meg smilende. Jeg smilte opp tilbake til ham.
-You gonna walk away, or do I have to make you? Spurte jeg, han smilte ned på meg.
-What the fuck are you gonna do? Kick my leg until I get a bruise?! Hahahaha!! Lo han, jeg lo kort før jeg tok frem lokket og slo det hardt i hodet på han. Han var kanskje høy, men jeg hadde sprett i beina mine!!
-WHAT THE F....!! Skrek han smertefullt, alle så på meg spørrende og skrekkslagene. Jeg gikk raskt mot dem truende, de hoppet bakover før de alle la på sprang vekk fra oss. Jeg gikk bort til den vettskremte blondinen, hun slang seg rundt meg i gråt og klemte meg godt.
-Thank you! OMG! Thank you sooo much!! Sa hun takknemmelig og smilte med tårevåte øyne mot meg.
___________________
-Sure, I'll be right there! You just gotta wait an hour or two cause of the plain, haha! But, what about you r bestfriend though? Ma...? Begynte hun, jeg sukket trist.
-He's in California, 2. week now... Sa jeg trist, hun skjønte det straks og sukket trist med meg.
-But! Hav you changed?? Are you more girl!!
-What the fuck you talking about, I ain't a girl. I'm a motherfuckin MC, dawg! Sa jeg alvorlig med en kort latter på slutten.
-I take that as a no... Hahaha! Lo hun. -Do you know when he'll be home..?
-What the hell do YOU have in mind?? Lo jeg.
-Noothing... Sa hun uskyldig. -OKAY! If he REALLY is how awesome you say he is and is the man on the picture you showed me, he is perfect!! GAWD!!
-Quit fangirling, he has a girlfriend AND a daughter!
-We'll make it work, bby... Sa hun og lo kort, jeg klarte ikke å slutte å le og takket henne for at hun ville komme.
Straks vi la på gikk jeg opp og begynte å ordne gjesterommet smilende.
-He is perfect, but he doesn't want me... Sukket jeg høyt for meg selv og kastet fra meg hettegenseren min.
KAMU SEDANG MEMBACA
WAKE UP CALL
Fiksi PenggemarAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...