Shot

16 2 0
                                    

Jeg så på Brian med store, vettskremte øyne og ristet på hodet mot han livredd. 

-P-please Brian... Pep jeg, jeg hørte et klikk fra pistolen og lukket igjen øynene med et ynk, nå skjer det.  Nå dør jeg... Jeg skalv og med skjelvende lepper pustet jeg ut ordene. -I love you Marshall. Staterte jeg.

-I love you too, Alex. Hørte jeg foran meg og fikk store øyne og så opp, Marshall sto med en pistol mot hodet til Brian med kalde øyne, Brian holdt pistolen mot meg fremdeles. -Put the gun down, Brian. Freste han og dyttet pistolen hardere mot hodet hans.

-Go on Marshall!! Fucking shoot me! I don't care!! I'll shoot her too!! Skrek Brian, enda et klikk hørtes og Brian ladet pistolen sin. Jeg ynket meg igjen da tårer rant ned kinnene mine. -Drop the gun Marshall! Skrek han igjen, Marshall så bort på meg og så på Brian.

-Brian... If you gonna shoot anyone, don't shoot Alex..? Jeg fikk store øyne. -Alex deserves to live, you love her... Sa han sakte, Brian så på meg med sine brune øyne og leppene hans skalv mens han holdt pistolen med en skjelvende hånd med fingeren på avtrekkeren. -You love her Brian, you don't wanna kill her... You wanna remove such a beautful girl from the world? 

-You'r right... Hvisket Brian svakt og snufset.

-Put the gun away... Sa Marshall forsiktig.

-...You first. Sa han hardt, Marshall så på Brian og tok hendene i været mens han forsiktig satte seg på kne for å legge pistolen på gulvet. Brian sparket pistolen langt vekk fra Marshall idet han reiste seg opp igjen. 

-Put the gun away, Brian. You don't wanna hurt Alex... Sa Marshall og så på Brian med et intenst blikk, jeg så fra Marshall til Brian og svelget hardt da jeg så inn i øynene til Brian. 

-No... I don't wanna hurt Alexis... Sa han forsiktig og snufset, plutselig snudde han seg mot Marshall med pistolen rettet mot han i stedet. -I wanna hurt YOU..! Snerret han, jeg skrek høyt.

-NOO!!!! DON'T SHOOT HIM!!!!! Skrek jeg med tårer i øynene og holdt meg over munnen mens jeg så på Brian med beende øyne og hulket høyt. 

Marshall så på Brian stille, hendene i været fortsatt, før han sakte tok hendene ned og lot dem henge ned langs sidene. 

-You took her away from me!!! Skrek Brian og dyttet pistolen i pannen til Marshall.

-STOP IT!!! Skrek jeg og strøk øyet mitt raskt, da et skudd hørtes. Jeg holdt øynene mine igjen mens jeg satte i et skrik, JEG VIL IKKE SE!!! MARSHALL!!! HERREGUD!!! HAN ER DØD!!! HAN ER DØD!!! 

-Alex... Hørte jeg svakt og åpnet øynene mine, jeg gispet og dyttet vekk Brian og løp bort til Marshall som lå på gulvet, jeg grep tak i t-skjorten hans da jeg så han fortsatt levde. Blod på siden av hodet hans som bare fortsatte å blø, jeg gråt og hikstet høyt da jeg så de blå øynene hans møtte mine, med et falmet glimt i øyet. 

-MARSHALL!! STAY WITH ME!! Skrek jeg og la hodet mitt på brystet hans mens jeg skalv hardt, jeg hørte hjertet hans banket hardt mot øret mitt og skviste skjorten hans i hendene mine. Jeg hørte han puste jevnt og så på det blødende såret på siden av hodet hans og sukket lettet, han lever... Han lever...

-Alexis--- Begynte Brian, men da braste det, da var det faen meg NOK. Jeg reiste meg og grep tak i pistolen i Brians hånd med rasende øyne.

-BRIAN YOU FUCKING FAGGOT!!!! Skrek jeg, han fikk store øyne på ordbruken min. -I LOVED YOU, LOVED! PAST TENSE, YOU IDIOT!! IT'S OVER FOR A DAMN REASON AND I'M NOT GONNA SIT AROUND AND WAIT FOR YOU TO MAGICALLY TURN INTO THE MAN I WANT!! CAUSE THE MAN I WANT SURE AS HELL ISN'T YOU!! Tårer rant ned øynene mine mens jeg skrek på han, han slapp ut et lite ynk og så ned.

-Then who is... Hvisket han lavt.

-Isn't that fucking obvious! Brølte jeg, noe som fikk han til å møte blikket mitt med store øyne. 

-Why the hell would you want a homophobic, women-hating, hotheaded son of a bitch as a boyfriend? Brølte han tilbake, jeg fikk store øyne.

-HOMOPHOBIC?! ARE WE EVEN TALKING ABOUT THE SAME GUY HERE!? We're talking about the guy that gave his GAY FRIEND ELTON JOHN cockrings to him and his husband as a wedding gift!! Elton even helped Marshall to get over his druguse! Jeg pekte på Brian advarende. -Women-hating? Marshall has been through HELL and back with the women he has been with. His own MOM hated his fucking ass and his damn wife cheated on him several times and made his life a living hell! Only women in his life that he actually trusts and love is his daughters and me! Not just because I'm his fiancé! But because we have been friends since I was 10!! And hotheaded? You're the right to judge? Bursting into our home to shoot down me, then shoot down my Marshall instead?! Jeg ristet på hodet. -And yes, he sure is a son of a BITCH. But you wanna know something, Brian?! Han så ned på hendene sine. -My whiteboy will always be my whiteboy, and I will always be his whitegirl no matter what obsticles comes in the way... Jeg satte meg ned ved hodet til Marshall og løftet hodet hans opp forsiktig og la det på låret mitt, jeg strøk gjennom håret hans og kysset han på pannen. -And I love him... Jeg strøk over pannen hans forsiktig og så det rykket i hånden hans, jeg tok hånden hans i min forsiktig og kysset hånden hans. Jeg så opp på Brian. -I hate you Brian, with all my fucking heart. If you truly love me then fucking stop hurting me, you're hurting me by hurting him. Han så på meg stille.

-What if you were dating me and he was the one behind the gun? Mumlet han forsiktig.

-I would have told him the exact same thing, but since we are childhood friends I'd be even more shocked and mad at him for doing such a stupid thing. Hisset jeg, Marshall slapp ut et lavt klynk og åpent øynene sine forsiktig. Jeg kysset pannen hans. -Baby, don't move too much okay? Han så inn i øynene mine med et svakt blikk i øynene, leppene hans begynte å skjelve da han åpnet munnen forsiktig. -Don't speak... Sa jeg stille, han slapp ut et grynt.

-I'm thirsty. Jeg lo lett, la ikke merke til at det klikket i pistolen til Brian nok en gang. -Alex... Sa Marshall stille og så inn i øynene mine. -I love you---

BANG!!

...

__________

Fortsettelse følger i neste bok...


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now