-WE BACK!! Stacy og jeg spratt opp til skrik fra gangen og så mot døren idet den åpnet seg, jeg sverger... De så ut som om de hadde drukket en del, men så kjenner jeg jo dem begge og vet at de bare er glad...
Marshall og Proof hoppet inn i rommet i full latterkrampe.
-Man! Did you see the face!! Oh my god! Lo Marshall og klappet Proof på skulderen.
-Yeah, man! She totally bought that shit, dawg! Haha! Lo Proof med han, jeg sendte Stacy et lite smil og gjorde meg helt alvorlig i ansiktet.
-Marshall? Spurte jeg, han snudde seg mot meg og møtte blikket mitt smilende, men straks han så det alvorlige blikket mitt. Han kom mot meg straks og tok hendene mine i sine og så meg inn i øynene mens han dro meg inntil seg til leppene våre møttes.
Han kysset meg følelseladet og trøstende før han til slutt slapp kysset og så meg inn i øynene igjen, jeg hadde ikke ventet den for å si det sånn så jeg sto der helt rådvill. Glemte alt jeg hadde planlagt et øyeblikk, men fikk meg på plass igjen fort.
-We need to talk... Sa jeg, jeg visste godt at de ordene aldri førte med seg noe bra og jeg så i øynene hans at han visste det samme.
-Did I do something? I swear, it was just a joke, baby... Sa han, jeg så på han spørrende. -Shit, you didn't mean that did ya... Sa han og smilte forlegent til meg. Jeg krysset armene mine og så på han spørrende.
-I'm pretty sure I didn't and what was a joke?? Spurte jeg smilende.
-There was this girl, she was a fan and... She started to flirt with me and, I'm not kidding right now, she fucking purposed... Like for real!
-...I still don't understand the joke..?
-...I told her that I was seeing someone, so if it went straght to hell, I would marry her. Again, just a joke!
-...Whatever... Anyways, we need to talk so, let's go to my apartment... Sa jeg alvorlig og stirret på Marshall, Proof lente seg til øret hans og hvisket høyt.
-Either, you're in fucking trouble, or she wants you to fuck her... Marshall lo kort før han hvisket tilbake.
-I'm in trouble in that case... Hvisket han smilende, jeg så på han utfordrene.
-You sure about that, Marshall? Sa jeg og gikk bort til han smilende, førte hendene mine nedover overkroppen hans og kysset han på leppene forførende før jeg så inn i de store øynene hans.
-See you at my place... Hvisket jeg inn i øret hans og gikk forbi dem ut av rommet.
-...Daaaamn, even I got a boner... Hørte jeg Proof bak meg og jeg kunne ikke unngå å slippe ut en liten latter da jeg hørte Marshall slo til han så han stønnet.
-Shut up, go fuck your own girl! Hørte jeg Marshall si til han idet jeg sto i heisen og trykket på knappen som lukket heisdørene idet Marshall kom løpende ut av rommet og møtte blikket mitt. Jeg smilte til han forførende idet heisdøren lukket seg.
________________
Jeg satt i sofaen smilende da heisdørene i leiligheten min åpneg seg og Marshall stormet mot meg. Han hoppet opp på meg i sofaen og holdt hendene mine over hodet mitt mens leppene hans kysset mine hardt før han stoppet og så meg inn i øynene.
-That was mean, holy fucking SHIT, that was fucking EVIL! Sa han smilende og slapp taket rundt meg.
-I'm Evils girlfriend, of course I am evil too?? Han lo kort.
-Touché...
-Marshall... Sa jeg smilende, han møtte blikket mitt.
-Wha-
-Yes.
-...Yes, what?
-YES. Sa jeg og så han inn i øynene, han så fortsatt på meg spørrende før kjeven hans datt ned og jeg fikk et realt berzerk-face fra han.
-You...
-Yes.
-For real?
-Yup, I called the work today, my job will be in California by the weekend... Sa jeg smilende, han fikk store øyne og dro meg inntil seg i en klem.
-You're moving in with me!! Jublet han smilende.
-Now, we've talked... Hintet jeg smilende, han slapp klemmen og møtte blikket mitt.
-Oh, you're just full of surprises today aren't you... Sa han smilende og dro meg inntil seg til leppene våre møttes, denne gangen førte kliningen over til "kos" i sengen...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...