Birthday boy

26 3 0
                                    

Jeg banket forsiktig på døren og tittet inn, han så opp i taket.

-Happy birthday, birthday boy! Ropte jeg, han snudde seg mot meg idet jeg kom gående inn med et brett med cupcakes og en gave. Han satte seg opp i sengen uten å si noe, jeg pustet ut og ga han brettet med et smil. -Make a wish first! Sa jeg, han så ned ned på cucakesene. Så på det ene brennende lyset før han blåste det ut. Jeg trengte ikke en gang gjette... Han ønsket at Proof var her. Jeg ga han pakken og så på han forventningsfullt idet han åpnet den, han møtte blikket mitt og endelig så jeg et smil om munnen hans! Det var ikke stort, men det var stort for meg!!

-Really? That's where it went... Sa han og tok opp N.W.A t-skjorten jeg hadde "lånt" av han for et par år siden...

-Yeah, I kinda forgot to give it back... Fordi det luktet deg... Fullførte jeg mentalt og smilte til han lett. -You like it? Spurte jeg lurt, han kremtet kort og hevet øyenbrynene mot meg.

-Of course I like it, I bought it... Sa han og så opp på meg, jeg smilte til han lett. -Thanks. Sa han.

-No problem Whiteboy. Humret jeg og stappet en cupcake i munnen på han. -Eat up, we're going out. Sa jeg og reiste meg opp fra sengen.

-I don't wanna go anywhere. Sa han med munnen full av cupcake.

-Do you even remember how the rest of the house looks like? Spurte jeg og hevet øyenbrynene mot han, han sendte meg et litt surt blikk før han sakte snudde ryggen til meg og spiste opp enda en cupcake. Jeg himlet med øynene mot han. -I meant out of the bed and move, we aren't going outside the house. Put on some decent clothes. Han sukket og reiste seg opp fra sengen og subbet bort til klesskapet.

___________

-DAADDY!!!!!! Haillie hoppet opp i armene til en overrasket Marshall da han kom ned trappen. -HAPPY BIRTHDAY TO YOU!! YAAAAAY!! Hun slapp taket rundt han og holdt ansiktet hans i hendene sine. -Look. Sa hun og tok opp et papir fra lommen, Marshall tok den og så på den med et smil. Han viste den til meg og jeg så Marshall fikk tårer i øynene.

ME

DAD

AUNT ALEX

UNCLE DESHAUN

Hun hadde tegnet meg, Marshall og henne som holdt hender, og Proof som satt i skyene og smilte. Det var så utrolig søtt... Hun hadde også tegnet et hjerte rundt meg og Marshall, hahaha...

-It's beautiful, baby. Thank you. Sa han og klemte henne en gang til, han så opp på meg idet han reiste seg opp. Han møtte blikket mitt og dro meg inntil seg i en klem. -Thank you... Jeg kjente tårer presse på og smilte mens jeg nikket.

-Daddy, in movies. Boyfriends and girlfriends kiss after being sad. Sa Haillie ut av det blå.

-Really, what kind of movies are you watching?

-Disney Channel? Sa hun, jeg lo kort idet han slapp klemmen og kysset meg raskt. -YAY! Where is the cupcakes??

-They're right here! Sa han og løp med Haillie bort til kjøkkenet.


WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now