-There is no escaping, Alex... There's no place to hide... Oh, I might use that. Ehrm, I mean... Aleeex...
Han er så rar...
Jeg sto bak et hjørne i enden av gangen og gjemte meg, jeg hadde gått tom for vann i geværet mitt og Marshall hadde fortsatt mye igjen.
Jeg var våt allerede fra før av, men det var ikke toppen. HELDIGVIS!
Jeg hadde på meg en hvit tettsittende magetopp og svart bh under... Ja, du kan nok sikkert tenke deg til hav som skjer om jeg blir sprutet ned av vann...
-Aleex... Come on! You'll get wet no matter what, you can't hide forever and I won't give up... You know that as well as I do. Might as well get it overwith, aight??
Jeg pustet ut og nikket for meg selv, kunne like gjerne få det overstått.
-You win Marshall. Sa jeg og gikk ut fra skjulestedet mitt og møtte blikket hans, det var fortsatt alvorlighet i luften.
Han hevet geværet mot meg uten å slippe blikket mitt.
-I always do, Alex. Han pumpet opp geværet, jeg pustet ut stille.
-Any last words? Spurte han.
Vi har alltid likt å ha skikkelig "film" leker, hvor det er skikkelig serriøst, men vi ler oss i hjel etterpå. Dette var ikke et unntak, jeg så på ham med utvidede nesebor.
-Yeah... Sa jeg sterkt, han hevet det ene øyenbrynet mot meg ventende.
-Go ahead...
-Kiss me. Sa jeg og så på han, han smilte kort.
-Now why would I do that... You might have a devilish plan or something... Han møtte blikket mitt.
-All I want is your lips on mine, before you soak me to death...
-...Fine. But if you try something, I'll shoot. Jeg nikket, han rettet geværet mot meg forsvarende og vinket meg til han. -And when I shoot, you dead.
-I know, might as well have my last kiss... Jeg førte hendene mine over brystkassen hans, t-skjorten hans var gjennomvåt. Men som alltid var veddemålet at så fort undertøyet vises frem under klærne, har man tapt. Tro det eller ei, jeg vant sist, så det var ikke kjønnsdiskriminering ved at jeg som kvinne hadde bh...
-Don't remember touching me was a part of the deal, Cubard. Spyttet han ut og smilte kort, jeg elsket skuespillet hans. Han hadde talent! Ville ikke overraske meg om han noen gang endte opp på storskjermen!
-Well, I won't be touching anyone else, Mathers. I'll be dead, remember? Smilte jeg og førte hendene mine opp til ansiktet hans, jeg dro han inntil meg og kysset han hardt. Han lo og svarte med en gang, da han slapp kysset så han meg inn i øynene mens jeg rygget bakover.
-Remember this day, Marshall Mathers, as the day you won against Alexis Marie Cubard! And upon this day, you will be cursed for killing me!
-Don't make me blush, I'm allready cursed and you know it. Sa han og vendte geværet mot meg.
-Really? Then I shall curse you AGAIN, Marshall Bruce Mathers III! As the lonely wolf, you shall never find love again! You shall walk this earth, lonely and hungry, you shall rap until your dying day and slaughter everyone in your rhymes! Jeg møtte blikket hans. -If you kill me, you kill every part of your love and your heart will forever be frozen.
-...What the actual fuck, that was cruel! You've seen WAY too many wizard-movies! Sa han og lo kort.
-Sorry! That's your curse, there are a way to cure you though. If you do kill me, there still is a cure. You, a non-wizard, have to bring me back to life... The man who does bring me to life, is forever to be mine.
-...WAAAY too many movies in general.
-Shut up! I'm ready to leave this earth and I hearby declear you forever CURSED! Do your worst, HUMAN!
-How disrespectfull, I'm no motherfucking human... I'm a devil that speaks english! Sa han og sprutet meg ned med vanngeværet, jeg falt ned og ble liggende på gulvet til det ikke var mer vann igjen i hans gevær heller.
-My eyes are closed... Sa jeg og åpnet øynene for å se "forvandlingen" hans.
-Ha! Cursed... Yeah right... Cu- Han fikk vidåpne øyne og stirret i taket mens han lagde en rar lyd. Som om ingenting hadde skjedd, møtte han blikket mitt.
-Daaaaamn! Fuck yeah, now I got a dead girl to rape! Wooo! NO! Fuck no!
-He is resisting... He can't resist, it's in his nature... Fortalte jeg høyt, han møtte blikket mitt.
-This is awesome! Sa han og lo kort.
-I know! Back to character! Han gikk tilbake i karakter og han så ut som en varulv som var i ferd med å forandre seg, den smerten de gjennomgår liksom...
-Must! RESIST! MUST! BRING! HER! BACK!
-When I... Read for... Haillie! The only... Way to wake... A... PRINCESS, or whatever you are... Jeg lo kort. -Is the... kiss... of...true...love... Han krabbet bort til meg, jeg lukket øynene og hvisket til han smilende.
-Sleeping Beauty?
-Yup... The devil has been reading "Sleeping Beauty" to an angel... Svarte han og gikk tilbake i karakter, han kjempet seg mot meg og førte hendene sine opp ansiktet mitt.
Jeg smilte, men prøvde å holde meg i karakter.
Så børstet leppene hans mot mine og jeg åpnet øynene, Marshall smilte til meg.
-What up, little bitch... Sa han smilende og kysset meg lett.
-What up, whitetrash... Sa jeg og kysset han en gang til.
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...