April - 6 days left

25 3 1
                                    

-Make-up, make-up and even more make-up. You done with the face-painting soon?? Sa Marshall utålmodig til jenta som sminket meg, hun hadde helt tydelig en stoooor crush på han og det var faktisk komisk hvordan hun konstant prøvde å få han til å se på henne. 

-Stop being so rude, you big dick... Lo jeg og møtte blikket til jenta. -What's your name? Hun smilte stort til meg.

-Angelina. Sa hun smilende.

-Oh! Unfair, you've got a beautiful name! Sa jeg surt med et smil, hun lo kort og så bort på Marshall, han syntes tydeligvis at glidlåsen på jakken hans var veldig underholdende og dro den opp og ned mens han satt og ventet "tålmodig" på at Angelina skulle bli ferdig.

-You've got a cool name though, and beautiful! Alexis, and you can shorten it to Alex... Awesome! Sa hun uten å slippe blikket fra Marshall, hun bet seg i underleppa da han så opp og møtte blikket hennes, han så ned igjen raskt. Hahah!

-The show's starting, you done Angelina?? Ropte en scenearbeider, hun nikket og smilte til meg før hun gikk bort mot Marshall og skulle gå forbi han, men hun "snublet" i føttene hans og falt rett på rumpa foran han. Marshall fikk store øyne og reiste seg for å hjelpe henne. Han rakte henne hånden og hun tok den gladelig.

-I'm sorry, I'm so clumsy... Sa hun og så på Marshall uskyldig, han kremtet kort.

-Hell yeah, you are... Sa han og så på henne rart. -Alex... Han snudde seg mot meg.

-What? Spurte jeg, underholdt av hvordan jenter praktisk talt faller om føttene hans. Han møtte blikket mitt.

-You having fun?? Spurte han, da innså jeg at jeg smilte som bare rakkern og slo han lett i magen mens jeg reiste meg opp fra stolen.

-Nice of you to fall for me, Angelina. Sa Marshall og tok hånden min i sin og ført oss bort til inngangen av scenen før han slapp hånden min igjen. Jeg så på han med hevede øyenbryn og ristet på hodet smilende da han møtte blikket mitt. -What? Spurte han lattermildt.

-Nice of you to fall for me?? CHEEESY!! Lo jeg, han ertet meg smilende idet The Daily Talk begynte å introdusere meg, Marshall skulle tydeligvis ikke på enda. Oh-oh...

-...Alexis Cubard! Sa verten Susannah Mable og pekte mot meg smilende idet jeg kom gående ut, jeg smilte og vinket til publikum mens de jublet til meg, jeg fikk til og med noe plystring! 

Jeg satte meg ned i stolen og møtte blikket hennes smilende.

-Thank you for being here! Sa hun, jeg nikket smilende.

-Thank you for having me! Sa jeg tilbake like glad, da publikum endelig ble stille begynte hun igjen.

-Can we just talk about you for a moment? Jeg nikket uforbredt og lo kort. -I mean, you basically started from the bottom? Lo hun, jeg pekte ut fra scenen til der Marshall sto.

-I had more money than he did... Jeg fikk masse jubel på den! -My mom had a nice job, she was and still is a great mom, I was just the "problem-child" which caused our mother and daughter relationship some problems... Lo jeg nervøst. 

-Tell us about your childhood, you had a rough life if I remember correctly?

-I wouldn't call it rough, I had rough PARTS of my childhood, with my dad being abusive. It didn't last long, but it was long enough for me, you know? Jeg kremtet kort. -He started getting more and more drunk when my mom was gone for work for longer periods of time, and then... I guess he got bored of just being drunk and started to hit me everytime he felt like it... I don't know, he disgusts me really. Because of that. And you know what?? After I got more and more known, he tried to phone me up!

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now