Depends...

49 5 2
                                    

-IT'S HUGE!!! Sa jeg og stirret på det gigantiske huset.

-I know!! And by the way, that's what she sa--OW! Sa han da jeg avbrøt det han hadde tenkt å si ved å sparke han i leggen. Han sendte meg et surt blikk før han smilte fra øre til øre og så på meg.

-What? Spurte jeg og møtte blikket hans, han klappet meg på skulderen smilende.

-Oh my god.... Are you thinking what I'm thinking?? Spurte jeg smilende, han fikk smale øyne, men smilet var der fortsatt.

-Depends, is it an Alex-thought or an Alexis-thought..? Jeg møtte blikket hans kritisk.

-I'm curious... Tell me what you think about both?

-If it's an Alex-thought, it's wild and something WE may have allways wanted to do if one of us got a big house. IF! However, it's an Alexis-thought... I have noe fucking idea of what you're thinking...

-Why, don't you know me?? Spurte jeg, plutselig litt usikker.

-Dude-- Ehrm, I mean. Baby, I know you, I have known you since we were kids. It just takes a little time for me to adjust that the girl in front of me no longer is the girl that had the best punch in the neighbourhood...

-You sure about that, whiteboy? Spurte jeg smilende og så på han utfordrende.

-Yeah, unless you wanna hit me now of course. Go ahead. I can take it. Han lente seg mot meg mens han så meg inn i øynene.

-You've hit me before, you can do it again. Now you even got my permission! So go ahead. Jeg så på han usikker mens jeg løftet neven, han fikk store øyne og smilte til meg.

-You sure about that, I really like how your face looks right now..? Han lo kort.

-Go on... Sa han smilende, jeg pustet inn og møtte blikket hans. Jeg senket neven sakte.

-I can't do it... I... I don't wanna ruin your face! Sa jeg smilende og så på han, han sto rett og møtte blikket mitt igjen.

-Fine, hit me somewhere else then. Just DON'T kick me in the balls, I kinda need them... Jeg lo kort og løftet neven igjen, jeg kan dette...

Jeg kan...

Jeg kan ikke...

GUD! Nei, jeg kan ikke! 

Jeg senket hånden igjen.

-I can't... Sa jeg og hviste han neglene mine. -I just got a manicure, and I don't wanna break any fingernails...

-I love you... Sa han, jeg så opp og møtte blikket hans smilende.

-I love you too, BUT! I was having an Alex-thought! Han måpte til meg og sendte meg et smil

-Oh! The Big-Ass-House-Plan right? Smilte han til meg, jeg smilte tilbake.

-The-Big-Ass-House-Plan. 

Planen? Enkel.

Vann Gevær + Tomt hus = Plan!

-You don't have any furniture in there right?

-Uh, wops... I do, but the basement don't!

-TO THE BASEMENT!! Ropte jeg og tok vanngeværet mitt ut fra bak bilen, kastet av meg de høye helene og løp inn i huset.

-DAMN! BIG ASS HOUSE LOOKS AWESOME!! Sa jeg smilende og møtte blikket til Marshall da han sto ved siden av meg.

-Copy that, Alex... Sa han måpende, jeg smilte til han lett, kysset han på kinnet før jeg spurtet ned trappen til kjelleren, jeg hørte Marshall lo oppe.

-GAME ON!! Ropte han og kom ned trappen, vi fikk blikkontakt før vi begge ble sprutet ned av hverandres vanngevær. Så fikk jeg en stor ballong i hodet og så opp på en Marshall i latterkrampe.

-You didn' bring--

-Oh yes I did! Water Balloons!! Ropte han og kastet enda en på meg, jeg møtte blikket hans.

-Oh, it's on like Donkey Kong! Sa jeg, Marshall hevet øyenbrynet mot meg smilende.

-Oh, I love you... Sa han og siktet seg inn på meg.

-I know you do... Sa jeg og sprutet han ned smilende.

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora