Fighting and memories

35 4 3
                                    

Marshall gjespet høyt da det nærmet seg midt på dagen, jeg snudde meg mot han og så han åpnet øynene og så opp trøtt.

Han snudde seg mot meg og møtte blikket mitt.

-What time is it? Spurte han og strakk på seg, jeg krysset armene over brystet og så på han med smale øyne.

-Mid-day... Sa jeg gjennom sammenbitte tenner, han merket tydeligvis sinnet i stemmen min for han så på meg kort før han reiste seg opp.

-Shit, I gotta wor—

-SIT YOUR DAMN ASS DOWN! Sa jeg bestemt og pekte på sofaen, han fikk store øyne og møtte blikket mitt.

-The fuck!? What the hell have I done!? I JUST FUCKING WOKE UP!? Utbrøt han og braste mot meg, jeg reiste meg opp rasende og dyttet han i brystkassa surt.

-Exactly!! BY GETTING HIGH ON SLEEPING MEDICATION! Skrek jeg tilbake.

-IT'S FOR MY OWN DAMN GOOD!

-YOU CAN SLEEP PERFECTLY BY YOUR SELF!!

-Oh yeah!? You wouldn't survive a MOTHERFUCKING DAY with my work! I gotta finish the album, perform at 50's concert and write new fucking raps! I CAN'T. FUCKING. SLEEP. WITHOUT IT! AIGH'T!!

-YOU NEED A BREAK!! This isn't healthy and you know it DAMN well! Skrek jeg, men litt roligere, Marshall strammet kjevemusklene. -Think about Haillie, Whitney and Alaina! Han fikk store øyne.

-DON'T YOU THINK I FUCKIN' HAVE!? FUCK SAKE, DO YOU FUCKING KNOW ME!? OF COURSE I'VE FUCKING THOUGHT ABOUT MY DAUGHTERS, AT LEAST I THINK ABOUT MY DAMN FAMILY, ALEX! Jeg fikk store øyne og dyttet han surt.

-I THINK ABOUT MY FAMILY!! Protesterte jeg, han pustet tungt og han hadde utvidede nesebor, han var helt klart sur nå og jeg var FAEN meg ikke et untak!

-When did you last visit your mom?! HUH?!

-OH, YOU WANNA BE LIKE THAT! WHEN DID YOU LAST VISIT YOURS THEN!?

-Yoooo! YOU KNOW I HATE THAT DAMN BITCH!

-SHE'S YOUR MOTHER!

-STOP BRINGING HER UP IN THIS MOTHERFUCKING ARGUMENT!

-YOU STARTED IT!

-YOU—— AAAAAGH!!! Skrek han frustrert og sparket til stuebordet så det flippet over og sto med beina til værs. Jeg skvatt av utbruddet hans, men rikket meg ikke av flekken.

-OKAY! I won't mention... DEBBIE. Han rykket til da jeg sa navnet hennes. -In this argument! BUT STOP USING PILLS AND TAKE A DAMN BREAK! YOU MUST BE SO FUCKING STUPID IF YOU THINK YOU CAN COPE WITH DOING ALL THIS ALONE!

-I AIN'T FUCKING STUPID, YOU BITCH!

-LOOKS LIKE IT! Vi stirret på hverandre, øynenen våre lynte av raseri mens vi mentalt drepte hverandre med øynene.

Marshall var den første som brøt stillheten.

-If you think I'm so fucking stupid, why do you still fucking here then! Jeg stirret han ned mens jeg pustet ut.

-Because I'm not just your girlfriend, I'm your BEST FRIEND! I care about you and I'm worried...

Han sa ingenting og prøvde å roe seg ned selv ved å krysse armene over brystet, han pustet tungt og blikket hans var fortsatt hardt. -I'm really worried of your health... Do you care about me, Marshall? Spurte jeg, han pustet ut surt.

-Of course I do... Sa han gjennom sammenbitte tenner og så bort.

-Then take a break for me. If you don't wanna do it for yourself, do it for me..?

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now