Hangover

74 4 1
                                    

-The door's locked! What the hell?? Have we been kidnapped or somethin?? Spurte jeg høyt og snudde meg mot Marshall, han stirret inn i veggen stille mens han mumlet noe for seg selv.

-FUCK! Utbrøt han plutselig og reiste seg opp raskt, jeg møtte blikket hans spørrende.

-What? Spurte jeg, han begynte å lete i skuffene i natbordene før han til slutt fant det han så etter. En penn og et papir.

-Yes... Sa han triumferende i en mumlende forstand og satte seg ned på gulvet med papiret i fanget og begynte å skrive.

-Marshall, what the hell are you doing? Didn't you hear what I was saying?? We're locked inside here!

-Shhhh! Sa han uten å se opp, jeg sukket og gikk bort til ham for å se hva han skrev.

-Could you please tell me what the fuck you are doing? Spurte jeg, han skrev fort og nølte på slutten.

-...I don't know what more... I just came up with the rhymes and I thought it was good, I don't know... Look. Sa han og ga meg arket, jeg leste det opp høyt.

-"I feel like I'm walking a tight rope, without a circus net. I'm popping percocets, I'm a nervous wreck. I deserve respect; but I work a sweat for this worthless check. Bout to burst this tech, at somebody to reverse this debt. Minimum wage got my adrenaline caged, full of venom and hate." 

Jeg så opp på ham og nikket til ham.

-This is good, you came up with this just now? Spurte jeg, han nikket og tok seg til pannen sukkende.

-Aight, I fucking need some painkillers! My fucking brain is trying to escape my head, made out of led, thorn and shred by this guy in red. WOOO! Hahah! Lo han, krøllet sammen papirlappen og la den i lommen. Han reiste seg opp og rakte meg hånden for å hjelpe meg opp idet noen tok i dørhåndtaket.

-Yo! You guys up?? Ropte Proof utenfor og banket på døren.

-Yeah, we up... Open the fucking door, dawg! Ropte Marshall, så hørte vi noen nøkler klirre i låsen og døren gikk opp. Marshall holdt meg fortsatt i hånden, han tenkte ikke å slippe taket eller??

-Marshall, could you please give me my hand back? I'm up now? Han så på meg og slapp taket i hånden min fort for så å møte blikket til Proof. Vi begynte å gå ned trappen ned i baren.

-Oookay... Ey, yo Slim. Kim called, she ain't mad at you no more. What the fuck did you do now?? Spurte han og lo kort idet vi gikk sammen ut av rommet.

-I really can't remember, but please just get us home... I need some painkillers, for fuck sake my head is beating itself up... Sa han og sukket.

-I'm pretty sure I ain't got any though? Do you guys have it at your place? Spurte Proof og så på Marshall, alle stoppet opp og ristet på hodet. 

-For fuck sake, you guys... I got it, but promise me this, NO ONE speak to that bitch, aight! Sa jeg og pekte på dem surt idet vi gikk ut av baren og ut på parkeringsplassen.

-WOW! Your ma is nothing like a bitch, my mom is a bitch, your ma is... Sa Marshall, jeg møtte blikket hans truende. -...a bitch, allright... Sa han og satte i latter.

_______

Jeg pustet ut og åpnet døren til huset, gikk raskt inn med Marshall hakk i hel, jeg så mamma i øyenkroken da vi gikk inn på badet.

-Alexis?? THANK GOD!! I've been so worried! Sa hun og så på meg idet jeg lette gjennom skuffen og fant frem Paracetamol, smertestillende. Hun så på oss spørrende, jeg ga Marshall en tablett og fyllte et glass med vann og ga det til ham, han tok den først. Han drakk halve glasset for å svelge sin tablett og ga glasset til meg.

-What are you doing?? Spurte hun.

-Painkillers. Svarte jeg plainly og kastet tabletten i munnen før jeg svelget den ned med resten av vannet.

-I can see that, Alexis. But why? Spurte hun, jeg møtte blikket hennes og dro med meg Marshall ut og forbi henne.

-Hangover. Sa jeg og hørte et lite gisp fra henne.

-Ahh... Where are you going??? Ropte hun etter oss da vi gikk mot utgangsdøren.

-Out! Ropte jeg til henne og lukket igjen døren bak oss før hun fikk sagt noe mer.

-Hangover... You actually told your mother you had an hangover! Lo Marshall men stønnet og tok seg til hodet raskt. -Fucking headache...

-AHAHAH!!! Carma!!! HAHAH!!! ...Oww.... Sa jeg og tok meg til hodet.

-HAHHA!! Lo Proof og sleiket tunge til oss i full latterkrampe.

-Shut you mouth, Proof. I'll kill you... Truet jeg.

-Oohohoh!! Someone is GRUMPY!! Lo han, jeg viste han fingeren og kom på at jeg fortsatt hold hånden til Marshall og snudde meg for å møte blikket hans.

Vi snudde oss mot hverandre likt, jeg så inn i de blå øynene hans. Smerten og gleden...

Så kom jeg på at det var han, jeg slapp blikket og slapp hånden hans raskt. Han kremtet og så opp på Proof, mens jeg smilte forlegent for meg selv.

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now