Don't get me wrong I love you...

25 3 0
                                    

Jeg åpnet øynene nok en gang til en tom seng, jeg så utover det tomme rommet idet jeg satte meg opp og så inn i veggen.

-Marshall? Sa jeg monotont, jeg gjentok meg selv litt høyere. -Marshall?? Jeg reiste meg opp og gikk bort til døren og åpnet den, jeg gikk bort til trappen da jeg hørte stemmer og stoppet opp.

-I don't know what to do no more man!! I just don't know no more... Jeg tittet forsiktig frem i toppen av trappen, skjulte meg så godt som mulig så de ikke så meg. Marshall dro seg i håret fortvilet mens Royce så på hendene sine sjokkert. Hva er det de snakker om?? -It's just too much to handle for me right now... I just can't do it, I fucking break her!

-Man, you don't break her? You know Alex, she's as tough as always. Sa Royce forsiktig.

-She was fucking hiding from me every night just so that I wouldn't see her cry! What the fuck is wrong with me!?

-Now, hold up. Ain't nothing wrong with you! She was, of what I understand, protecting you from unnecessary cry--

-That's the fucking problem! I don't want no one to protect me. I want it to be normal. But it can't be fucking normal, cause everytime I look at her goddamn face and kiss her, I'm reminded of Proof! He brought us back together, man! Right now... She's just way too much for me... Sa han trist og så ned på hendene sine fortvilet. -I don't wanna lose her, I don't know what the fuck to do... I just wanna shut off every emotion, and I can't fucking do that when I have her around me! She drives me fucking nuts...

-Then tell her that then, that she drives you nuts. She'll understand and wait for you to get ready--

-Man, you don't get it! Sa han og stirret på han hardt. -I don't want a relationship, I don't want no romantic stupid shit right now, I want only the physical! Haken min falt i gulvet og tårer rant ned kinnene mine. -I want to let off steam without having to think about her at all the next day, without considering that it hurts for her. I want only that. Royce så på han viddøyd og kremtet kort.

-Back to the old days, huh... Sa han tankefullt. Han møtte blikket hans. -You gonna crush her if she knows that... Don't let her know that last part man, y'all are meant for each other and you know that...

-I know that, I fucking know that... But I don't wanna fucking cheat on her neither... Herregud...

-...So you wanna break up with her for a period of time... Poengterte han, Marshall så opp på han.

-Break up... Sa han. -Man, we've never done it properly... Sa han stille, der og da orket jeg ikke mer. Jeg listet meg tilbake til rommet og la meg ned i sengen, gjemte meg under dynen og gråt og gråt som bare det, inntil jeg gikk helt tom for tårer og øyelokkene mine lukket seg.

_________________

-Alex... Hørte jeg svakt. -Alex... Lit høyere denne gangen, noen ristet i meg. Jeg åpnet øynene og møtte blikket hans. Han så nervøs ut...

Han vil ha meg, men han vil ikke såre meg, han vil ikke ha et forhold akkurat nå med alt som har skjedd... Dette gikk på repeat i hodet mitt og jeg bestemte meg bare for å late som ingenting, latet som jeg ikke visste han bare ville ha sex med jenter bare for å ha sex med dem... For å få ut sinnet...

-Hi... Sa jeg trøtt og gjespet, han smilte kort og så ned på hendene sine. -What's up? Det hørtes ut som jeg kvalte et gjesp, men jeg holdt egentlig bare gråten inne... Han kremtet og møtte blikket mitt.

-Don't get me wrong, I love you... Startet han, jeg fikk store øyne. -I... This is gonna be hard... I... With everything that's going on at the moment... All these things happening, I don't think... I don't think a relationship is suitable... Sa han raskt, jeg så han inn i øynene. Jeg syntes det var rart jeg ikke gråt, nå skjedde det jo... -At the moment... I don't feel ready for it, and... Uhm... But I love you, don't doubt that... I just think that we, we should just stay friends for the time being... I don't wanna lose you, you mean... Han kremtet nervøst og stemmen hans skalv. -You mean the world to me, it doesn't matter if we're dating or not, you mean the world to me and you always will. But right now, I don't see me being in a relationship right now... Han møtte blikket mitt. -I'm so sorry...

Jeg trodde virkelig ikke at jeg kom til å gjøre det jeg gjorde nå, jeg visste ikke at jeg hadde ryggrad til det. Men jeg sa ja, jeg nikket. Som om jeg faktisk forsto det, noe som jeg delvis gjorde, men samtidig ikke...

-I understand, I'll... Jeg kremtet kort. -I'll wait for you. Sa jeg og nikket, han så på meg overrasket og fikk tårer i øynene mens han dro meg inntil seg i nok en klem.

-I'm sorry... I apologise for this... Sa han, og noe sa meg, at det han unnskyldte seg for, ikke hadde skjedd enda... Men noe som skulle skje snart, noe som jeg antar inneholder mange drinker og jenter...

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora