Fuck.

18 2 0
                                    

Jeg stirret inn i veggen med store øyne da jeg holdt mobilen inntil øret.

-This is Detroit Main, Dr. Kane speaking? Svarte en mannestemme i andre enden, jeg kremtet kort og prøvde å holde meg selv sammen.

-H-hi... Jeg kremtet. -Hi, this is Alexis Cubard. I want to have a check up... Mumlet jeg og hørte han skrev noe ned i bakgrunnen.

-Okay, Ms. Cubard. Is there anything in particular you would like to check? Jeg bet meg i underleppa mens jeg så bort på bildet av Marshall med Hailie på nattbordet mitt. 

-I... I think... I want to check if I'm pregnant... Sa jeg og kremtet kort, han skrev ned noe igjen.

-Okay, you can come to the clinic tomorrow at 3pm. Is that an okay time? Jeg sukket kort, det er jo da jeg hadde tenkt å besøke Marshall... Men, jo fortere jeg vet om jeg er gravid eller ikke, jo bedre...

-Yeah, that's fine. Sa jeg bare og la på da vi hadde snakket litt om hva jeg burde gjøre og hva jeg ikke burde gjøre til i morra. 

Jeg så bort på mobilen min med et tankefullt blikk, kan jeg ringe han? Jeg har allerede vært på besøk hos han i dag, så det betyr vel ikke at jeg ikke får lov til å ringe han opp..? Ah, fuck it...

Jeg tok opp mobilen og ringte opp rehabiliterings senteret, jeg bet meg i underleppa og så inn i veggen mens tankene gikk overalt. Hva om jeg faktisk er gravid? Hva om et... Et jævla menneske faktisk VOKSER inni meg?! Herregud... Hva kommer Marshall til å si?! 

-Lincoln Rehabilitation Center, this is Catherine? Jeg skvatt ut av tankene mine.

-Yes, hi! This Alexis Cubard, can I speak to Marshall Mathers? Sa jeg, det ble stille i andre enden i et par sekunder før stemmen hans runget gjennom mobilen.

-ALEX, I'M GOING NUTS!! THESE FUCKING WALLS ARE TALKING TO ME, I SWEAR!! Ropte han inn i mobilen mens han pustet tungt. 

-You know there are other people there right? Lo jeg kort.

-OH, HA-HA! You're so funny! I swear to God, there's someone telling me to take fucking pills! I'M GOING CRAZY IN HERE! GET ME OUT OF THIS SHIT HOLE! Jeg sukket.

-Marshall, it's okay... You hear voices?? Jeg bet meg i underleppa, stakkars...

-Alex, just give me A LITTE. JUST ONE. Han hørtes helt desperat ut og han har bare vært der i noen timer!

-Calm down!! You can do this, fight the urges by writing something!

-THE THINGS I WRITE MAKE ME THINK OF IT EVEN MORE!!

-What do you write about then...

-OH! PONIES AND FARIES! Jeg himlet med øynene på sarkasmen hans. -I'm writing about pills and shit! GANJA, I swear, I can smell it in the air! Someone got it... I gotta fucking find it! Jeg hørte han gikk rundt på rommet og dro i dørhåndtaket. -FUCK. THEY'VE LOCKED ME UP IN THIS SHIT ROOM! 

-Calm down on your swearing, jesus christ...

-FUCK. YOU. You don't know how I fucking feel! I'M STARVING, BUT I JUST ATE! I'M STARVING FOR PILLS!! OR A BLUNT! OR A FUCKING BOTTLE OF VODKA!! JUST GIVE ME SOMETHING!! Jeg ristet på hodet.

-Marshall. Breath. Calm down... You're stronger than this... Sa jeg rolig. Faen, han kommer vel til å reagere som dette når jeg sier jeg er gravid... Hvis jeg er det da, selvsagt. Han tok et dypt åndedrag og sukket for seg selv.

-I need you here... You are the only one that can fucking calm me down... Jeg fikk et trist uttrykk i ansiktet. -I'm so looking forward forward till seeing you tomorrow.... Jeg svelget hardt, jeg kan da ikke si jeg skal sjekke om jeg er gravid og at det er grunnen til å at jeg ikke kommer i morra!! Han kommer til å bli... Sint? Herregud, han kommer til å bli jævlig sur på meg!!! Hva skal jeg si?!

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now