-Aight, where do you wanna sit? Spurte jeg og så meg rundt etter plasser, han møtte blikket mitt og klappet meg på skulderen smilende.
-We have seats down here, haha! Lo han og pekte på tre stoler der det han ark med bilder på.
"Reserved for: Eminem"
"Reserved for: Proof"
Reserved for: Alexis Cubard"-Huh... Nice! Sa jeg smilende idet Proof satte seg ned i sin stol smilende, Marshall prikket meg på skulderen smilende.
-I wanna show you something! Sa han, Proof møtte blikket hans spørrende, men slapp det fort da en mann satte seg bak han. De gjorde et handshake og lo mens de snakket med hverandre, så møtte mannen blikket til Marshall.
-What up, Slim? You gotta prepare yourself, get your ass on your place. Sa han alvorlig, men lo kort etterpå. Marshall så tydeligvis at jeg var forvirret og lo kort før han pekte på mannen.
-Thats's Dr. Dre. Dre, this is Alexis, Alex for short. Sa han, jeg håndhilste på han smilende.
-Nice to meet you. Sa jeg, Dre så på Marshall igjen.
-I thought she was from Detroit? She sounds like a New Yorker?? Lo han, jeg kremtet smilende og dro frem aksangen min.
-Yo, shut the fuck up man. I got no time for this shit, Slim gonna show me somethin´? Aight? Sa jeg og da så Dre opp på meg overrasket før vi alle 4 braste ut i latter.
-Aight, whitegirl.... Lo Marshall og tok hånden min i sin. -I'mma show you somethin... Sa han, jeg lot han dra meg vekk, men vi kom ikke langt før Dre ropte på oss. VI snudde oss rundt.
-Slim, are you guys together? Spurte han, Marshall slapp hånden min og møtte blikket mitt, både han og jeg så på hverandre overrasket før vi begge braste i latter.
-We??? Together?? Hahahaha!! Lo jeg og slo Marshall lett på skulderen, han lo høyt selv og ristet på hodet mot Dre.
-What the fuck, man?? She my bestfriend, it would be fucking wierd to date her!! Lo han, jeg smilte til han og nikket mot Dre.
-Aight... Whatever, just don't fucking dissapear! You got a show to do! You've got 2 hours... Sa han og gikk fra oss mens han ristet på hodet, Marshall og jeg fikk blikk kontakt igjen.
-Fuck you... Sa jeg smilende, han lo og tok hånden min i sin igjen.
-Fuck you too... Sa han lavt og dro meg med seg ut av folkemengden og inn i en lang gang, svingte til høyre og dro meg med seg inn et rom. Han slapp hånden min og lot meg gå inn i rommet.
Det var en garderobe? En jævlig stor en også? Jeg snudde meg rundt og møtte blikket til Marshall, han så på meg smilende.
-What? Spurte jeg, han ristet på hodet og bet seg i underleppa før han låste døren.
-My wardrobe, I gotta change clothes for my performance... Sa han lavt, jeg lo flørtende da jeg skjønte hvor han ville og lente meg inntil veggen bak meg før jeg møtte blikket hans igjen.
-Oh, what are you gonna wear? Spurte jeg og fulgte øynene hans da han gikk mot meg sakte.
-Naw, just a tank-top and some pants, y'know... Sa han og stoppet rett foran meg, ansiktet hans millimeter fra mitt og så meg inn i øynene mens han strøk håret mitt vekk fra ansiktet mitt.
Han førte hendene sine nedover midjen min, til de lå og hvilte på hoftene mine.
-I'll gladly help you change... Sa jeg smilende og blunket til ham, han smilte tilbake før han forsiktig presset leppene sine mot mine og dyttet meg inntil veggen sakte.
Vi ble stadig villere i kysset, til slutt var hendene hans over hele meg og hendene mine var innunder skjorten hans. Han stønnet i kysset da jeg begynte å åpne beltet hans og fikk meg til å smile kort. Han førte hendene sine ned og opp under kjolen min.
Så løftet han meg opp på han og lyset ble skrudd av, jeg lo i kysset og lot han brette kjolen oppover midjen, jeg hadde en kort kjole så det gikk bra.
-You always have to make it special... Sa jeg og lo kort, han smilte beundrende til meg da han svarte.
-Because you are special... Sa han og kysset meg hardt på leppene.
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...