Han slapp kysset forsiktig, jeg smilte kort og snufset.
-Promise me this, never doubt that I'll leave your side Alex. Never. Han smilte og kysset meg på nesen, jeg lo kort.
-Softie. Sa jeg raskt, han hevet øyenbrynet med et lite glis.
-I'll show you who's a fucking softie when I'm outta this bitch. Jeg lo og klemte rundt han med et smil.
-I miss you at home... Mumlet jeg, han sukket og la armene sine rundt meg.
-I miss to do whatever the fuck I want to... Humret han, jeg himlet med øynene.
-You don't miss me?? Latet som jeg var skikkelig fornærmet, han lo kort.
-I miss your hole... Jeg fikk store øyne og dyttet han hardt, han braste ut i latter.
-Fucking pervert!! Lo jeg og ristet på hodet mot han, han hevet hendene uskyldig med et glis. Jeg slo han i magen flere ganger med et smil, han bare strammet magemusklene og lot meg. -Punching bag! Lo jeg, han humret og grep tak i midjen min og dro meg inntil kroppen hans. Han så ned i øynene mine med et guttete smil.
-You hit like a girl. Jeg hevet øyenbrynet mot han og grep tak i skrittet hans, han fikk store øyne da jeg klemte til. Han slapp ut et klynk.
-Sorry, I didn't quite get that? I hit like a girl, in a positive or negative way..? Han stønnet ut, jeg fikk et stort glis. -You have no idea how many girls who's jealous of me right now, grabbing Eminem's crotch and make him unable to even talk..? Han møtte blikket mitt og åpnet munnen til å si noe, jeg klemte litt hardere.
-FUCK! Utbrøt han og dyttet hånden min vekk, jeg braste ut i latter. -You got a weakness too, you little bitch! Jeg lo bare enda mer.
-Like what, little bitch? Han dyttet meg inntil veggen og grep tak i brystene mine, jeg gispet høyt. Han hevet øyenbrynet mot meg med et lite glis.
-You see... You're pregnant, your boobs are more sensitive than usual. So if I do this... Han skviste dem hardere og jeg stønnet ut, jeg bet meg i underleppa for å holde kjeft.
-M-Marshall...! Stønnet jeg lavt, han fikk et stort glis og slapp taket. Han satte seg ned i sengen, jeg gikk bort og la meg ned i sengen selv. Jeg la hodet mitt i fanget hans, han førte fingrene mine gjennom håret mitt og begynte å flette det forsiktig. Jeg lo og så på det konsentrerte blikket hans. -Where did Mr. Hardcore Rapper Slim Shady learn to braid hair? Han humret kort.
-I have three daughters, they learned me to braid their hair... Sa han stille og fortsatte, jeg smilte og lukket øynene mine. Jeg hørte døren bli åpnet.
-Miss. Cubard? Visiting hours are over... Sa en damestemme fra døren, jeg sluttet å smile og åpnet øynene mine.
-No, please just a little bit longer... Please? Spurte Marshall og så på henne.
-I'm sorry, Mr. Mathers. But--- Jeg så hele ansiktet hans forandret seg, jævla idiot! Hahaha!!
-Come on, Martha..? Sa han med et forførende tonefall i stemmen sin, jeg bet meg i underleppa. Fy faen, han vet hva han skal gjøre for å få viljen sin... -I promise to not push it any further if you say yes... Please? For me, baby? Guuuuuuuud! Hun bet seg i underleppa med et lite smil og nikket før hun gikk ut. Jeg braste ut i latter idet han så ned på meg igjen.
-You fucking asshole! Lo jeg og ristet på hodet mot han, han så på meg beundrende. -You're so damn frustrating, you KNOW what your voice does to girls! Fuck you! Lo jeg.
-You know... If I did that in front of Kim, she'd beat the shit outta me. You don't... Sa han stille med et lite smil, jeg smilte og så opp på han.
-That's because I know how you are. You are just a big goof. Lo jeg, han humret kort og så meg inn i øynene mens han strøk over kinnet mitt, han sukket kort med et lite smil.
-Every time you're here... I forget about the drugs, I think that you're my bottle of soberness... Jeg lo og smilte opp til han. -I'm not even kidding, I don't even care about the drugs when you're with me... You make it so much easier...
-I'm glad I do... Smilte jeg og poket nesen hans. -Pointy. Han himlet med øynene.
-You're such a little kid... Lo han, jeg hevet øyenbrynene.
-ME? Excuse me, but what about the guy that stills collect comic books? Han bet seg i underleppa med et uskyldig smil. -Exactly! You're the kid here! Han lo og lente seg ned og kysset meg lett før han møtte blikket mitt igjen.
-How you feeling though? Jeg sukket kort.
-A little bad... I don't know if it's yours or Brian's... It scares me, what if it's Brians... I won't be able to look into HIS eyes knowing that the kid was conceived because Brian raped me... Han nikket kort og strøk over kinnet mitt.
-Are you gonna have a paternity test? Spurte han forsiktig, jeg nikket stille.
-I want you to do it... Because I'll know if it's Brian or not if you do the test... Cause, I've only had such relationships with you and Brian... Han nikket og kysset pannen min.
-I'll do a test, what are you gonna do if it's not mine? Jeg så inn i de blå øynene hans, jeg ristet på hodet.
-I don't know... It's still a baby... Sa jeg trist, han hysjet på meg forsiktig.
Hva skal jeg gjøre om det er Brian's jævla unge!?
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...