The baby...

10 2 1
                                    

-Marshall... I can carry the bag myself. I'm not a cripple. Sa jeg bak han mens han tok baggen ut av bilen.

-Shut up, I'm being nice. Lo han, jeg himlet med øynene og fulgte etter han inn i huset. Jeg så på døren.

-Can I open the door myself though? Or am I not healthy enough to do so? Sa jeg sarkastisk, han himlet med øynene. Jeg åpnet døren og gikk inn, jeg fikk store øyne. -Do you EVER clean!? Utbrøt jeg straks jeg så hvor rotete var, klær lå overalt, gamle Taco Bell esker lå overalt på kjøkkenet... Fy faen. -You fucking pig... Han lo kort bak meg før han gikk forbi meg og gikk inn.

-I wasn't in the mood for cleaning. I did, however, wipe my own ass. Jeg møtte blikket hans.

-Congratiolations, you're evolving! Lo jeg og ristet på hodet før jeg begynte å rydde opp rotet hans.

-But uhm... Alex? Spurte han og klødde seg i bakhodet mens han svelget hardt.

-Yes..? Sa jeg mens jeg plukket opp en hvit, flekkete t-skjorte. Jeg så rundt i rommet igjen, uff... Dette kommer til å ta evigheter!! Jeg sukket for meg selv. -Marshall? Sa jeg igjen og snudde meg rundt, han hadde ikke sagt noe. Jeg så bort på han og fikk store øyne, han sto med hodet bøyd og skuldrene hans ristet. Jeg slapp t-skjorten og grep tak i han, jeg dro han inntil meg og klemte rundt midjen hans, jeg kysset skulderen hans mens han la armene sine rundt meg slapt. -Mickey... What's up... Sa jeg med et smil, jeg prøvde å få opp humøret hans, men det funket ikke... -Marshall? 

-I just... Pep han og skviste øynene hans sammen før han klemte godt rundt meg, før han lot hendene sakte falle ned til hoftene mine. -Fuck... Bannet han lavt, jeg slapp klemmen og holdt ansiktet hans i hendene mine, jeg så inn i de blå øynene hans og kysset nesen hans forsiktig. Han slapp ut et lite sukk.

-I know what'll help. Sa jeg og smilte til han lett, han så inn i øynene mine.

-Sex? Sa han raskt, jeg klasket han lett på kinnet og kysset han raskt. 

-No, there's actually other things in the world than sex that can get Marshall Mathers in a better mood. Sa jeg og strøk han over kinnet med et smil.

-...Really? Jeg himlet med øynene.

-Trust me, but we are going to bed. Han sukket og så ned igjen, jeg tok hånden hans i min og dro han med meg til soverommet. -I've missed this bed!! Sa jeg smilende og slapp hånden hans før jeg hoppet oppi sengen og sniffet inn lukten av han med et stort glis. -You smell so GOOOOOD!!

-...I farted in that bed. Jeg kastet en puta i trynet på han.

-I'll fart in your face, asshole. Lo jeg og krøp under dyna da han satte seg på sengekanten. -You shouldn't have done that!

-Done what? Sit in my own bed? Sa han stille, jeg hoppet opp med dyna rundt meg og slo dyna rundt han bakfra.

-YES! I'm gonna eat you!!! NOM-NOM-NOM!!! Jeg gliste og bet forsiktig i nakken hans. Ingen reaksjon. Okay... Han er en pervers drittsekk, hvis han ikke gir meg EN reaksjon NÅ... -Mmmmh... Marshall, you taste so good! Han hevet et øyenbryn og snudde seg mot meg, jeg smilte til han uskyldig og forsvant under dyna igjen.

-And you call me perverted... Sa han og la seg ned i sengen igjen, jeg la armene mine om nakken hans og dro meg opp så jeg lå med hodet mitt rett under haken hans. Han la armene sine rundt meg. -I really gotta tell you... Something... Sa han stille med en skjelvende underleppe, forsiktig kysset jeg nakken hans igjen. -Alex, I really... I gotta...

-Shhhh... Not now... Sa jeg, jeg ville ikke han skulle være trist, hvertfall ikke nå. Plutselig ble han kald mot meg, han gjemte følelsene for meg igjen. Jeg merket det på hvordan holdningen hans endret seg. Jeg så på han og han møtte meg med kalde øyne. Jeg rullet av han og dro dynen over meg igjen. -Don't do that. Don't hide yourself from me. Sa jeg stille og snudde ryggen mot han.

-I'm trying NOT to hide myself from you, but you don't wanna fucking LET me! Spyttet han nærmest ut, jeg snudde meg mot han igjen med store øyne.

-Okay, something BAD has happened. You're never this cold, unless something bad happened. Tell me. Han stirret på meg drepende.

-So now I'm allowed to talk! Jeg satte meg oppå han og stirret inn i øynene hans mens jeg krysset armene over brystet mitt.

-Quit the attitude, no cameras. Sa jeg hardt, han så vekk mens han lukket øynene hardt. Han snudde seg tilbake mot meg igjen og åpnet øynene igjen, øynene hans myke som vanlig. -Tell me. If it hurts, just spit it out. Like a bandaid. Han så på meg mens en tåre rant fra øyenkroken hans. -Marshaaaall... Sa jeg trist, jeg likte ikke at han gråt... Det knuste hjertet mitt å vite at soldaten som alltid kjemper for meg og alle andre ikke klarte å kjempe seg selv... -Get it out... 

-The baby wasn't Brian's. Sa han raskt, jeg fikk store øyne, han møtte blikket mitt. -It was... Ours...

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now