BRIAN!?

45 2 2
                                    

-What the fuck you doin' here, dick! Spurte Marshall surt igjen, jeg hysjet på han fraværende idet Brian åpnet munnen for å si noe.

-I heard you were back and... I just didn't know he would be here too... Sa han og så bak på Marshall som automatisk strammet grepet om midjen min.

-Well? Sa jeg mot han og himlet med øynene, han kremtet kort.

-I just wanted to... To apologise, directly to you. What I did was wrong and... Han så meg inn i øynene og bet seg i underleppa før han så bak meg på Marshall, som stirret han ned hardt. -And you deserved better than that... Han kremtet igjen.

-Yeah, well now you have apologised. Anything more you wanna say? Spurte jeg uinteressert, han møtte blikket mitt.

-Yeah, as your... I don't know if I still am, but... As your friend, I'm asking you to not start drinking again. You know where it led you and why you stopped... Sa han, jeg fikk store øyne. 

-And you don't think I fucking know that?? That was a minor step-back! Just a taste, I'm not drinking again! Marshall keeps an eye on me anyways...

-...Yeah... Sa Marshall bak meg, jeg kunne ikke unngå å le, men holdt latteren inne så godt som mulig.

-...Anyways, I was hoping we could still be friends? 

-Sure, but I have a boyfriend--

-...that is completely okay with kicking your ass if you try something... Fullførte Marshall, Brian lo kort.

-I have a girlfriend, so we're even. Okay? Jeg nikket kort og snudde meg mot Marshall.

-Could you perhaps... I don't know, let me breath for a second or two? Jeg så ned på hendene hans rundt midjen min, han slapp ikke blikket fra Brian mens han slapp taket rundt meg sakte. Jeg snudde meg tilbake til Brian. -Thank you for apologising, but... We were kinda busy so... 

-Oh, of course! Uhm... Han så ned raskt og kremtet. -I guess I'll see you around? Marshall så på Brian hardt, noe som gjorde han utrolig ukomfortabel. Jeg nikket og ga Marshall en liten dytt for å be han roe seg ned. -Okay, see you later then? 

-Bye! Sa jeg og lukket døren idet Brian snudde seg og gikk.

-Fucking hell, what a loser... Sa Marshall, jeg snudde meg mot han.

-Why? Spurte jeg og tok hånden hans i min, jeg fulgte han opp trappen mot rommet mitt.

-He's so damn awkward! "uuuh, yeah! Eeeeh, okay! Uhm, sure!"  God...  Han himlet med øynene idet jeg åpnet døren, jeg så på han smilende.

-So, this is my room... Lo jeg, han fikk store øyne.

-Heeey... Ain't that the same bed you had back in the D? Spurte han og hoppet opp i sengen, jeg nikket til han smilende.

-In this bed, this is gonna sound so wrong to you... But I kissed you for the first time in this bed. Han så på meg spørrende idet jeg fikk røde kinn. -You were sleeping...

-Oh, I remember that, no I wasn't sleeping... I was about to wake up. Lo han, da fikk jeg enda rødere kinn, men Marshall dro meg ned i sengen med han. Jeg la meg i armkroken hans og minnene om den kvelden strømmet tilbake, jeg kjente sommerfuglene strømme tilbake i magen min og kniste for meg selv. -What's so funny?? Spurte han smilende og så ned på meg.

-I feel like a teen... Sa jeg og himlet med øynene. -Can I kiss you again? Lo jeg nervøst, han lo kort.

-What the fuck?? What kind of question is that? What's next? "Can you please fuck me?"... For the last time, you don't have to ask, Alexis... Jeg smilte da han kalte meg med mitt fulle navn og kysset han mykt på leppene.

WAKE UP CALLOù les histoires vivent. Découvrez maintenant