I'm your bestfriend...

59 4 1
                                    

BANK! BANK! 

Jeg og Marshall spratt opp fra gulvet og så på hverandre, mens vi lo stille.

-Marshall!! You in there, dawg?? Hørte vi Proof utenfor, vi spratt opp og løp rundt i mørket for å finne klærne våre, jeg hadde det lettere enn Marshall og fikk på meg kjolen raskt.

-Zipper! Hvisket jeg høyt mot han, han hoppet bort til meg mens han dro på seg buksa og dro opp glidelåsen på kjolen min. Han kneppet igjen sine egene bukser ,dro på seg t-skjorten og løp bort til døra.

-MARSHALL!! FOR FUCK SAKE!! You're on in 30 minutes!! Marshall skrudde på lyset og låste opp døren, der sto Proof, Stacy og... Brian..? De stirret på Marshall storøyd mens de braste inn i rommet. Straks Stacy så meg løp hun bort til meg med Brian hakk i hel.

-Alex! What the hell?? We've been looking for you for AGES!! Sa hun og stirret på meg, jeg så bort fra henne og bort til Marshall.

-30 MINUTES!! FOR REAL?! Utbrøt han og dro av seg skjorten (igjen) så han kunne skifte, Stacy så det også og fikk store øyne.

-Damn, you've been working out... Sa hun smilende, Marshall lo kort og dro på toppen, før han snudde seg mot Proof.

-No, 1 hour. Wops! Sa han smilende, Marshall dyttet han irritert og slapp ut en latter selv, men Proof tok tak i han og dro han med seg ut av rommet og lukke døren bak seg. Jeg skulle til å følge etter da Stacy holdt meg igjen, jeg møtte blikket hennes spørrende.

-Alexis Bucard... Sa hun smilende, jeg så fortsatt på henne spørrende.

-You little wild-girl! 

-What the hell are you talking about? Spurte jeg litt hardt, jeg så Brian fikk store øyne, han hadde ikke sett Detroit-siden av meg før! Hahah!

-Alex, i'm your bestfriend... I can tell when there's something fishy going on... Besides Proof told me about the "incident" at the bar... Sa hun, jeg fikk store øyne og så på henne truende.

-What "INCIDENT"? Spurte jeg igjen, enda hardere.

-Wow calm down! He told me that you and Marshall, both drunk, had told each one another you loved them. We know you got feelings for him, and we know he got feelings for you... Jeg slapp blikket hennes og så ned, teatralsk nesten, bare at det var umulig å si om jeg spilte eller ei.

-He... He loves me? Spurte jeg, hun nikket FOR mye... Jeg så opp og så det skeptiske smilet hennes.

-Your hair is messy and your make-up is ruined, you've been alone in a dark room with him for an hour... We aren't stupid and by the way, nice shirt you bought him! Sa hun, jeg møtte det unnskyldene blikket til Brian.

-Sorry... Sa han, det var da jeg la merke til den korte avstanden mellom dem og smilte til Stacy.

-OH MY GOD!! YOU guys!!! 

-Wh... Begynte hun, jeg bare shh-et på henne.

-I can tell!! You're together!! Are you still a virgin, Stacy.... Sa jeg smilende og hevet øyenbrynene mot dem begge to.

Jeg sluttet å smile da hun så på meg lurt mens hun tok hånden til Brian i sin.

-I'll tell if you tell, and be honest! Sa hun og så på meg truende, jeg sukket og lukket øynene.

-No, I'm not... Sa jeg til slutt, Satcy begynte å juble smilende.

-FINALLY!! You guys ARE together!! WHY THE HELL did you keep it as a SECRET!!?? Spurte hun surt, jeg så opp spørrende.

-I can't have it like that! I'm the cute, adorable model that everyone loves, the face of Vogue... I can't suddenly just date an angry rapper that is...

-...really hot! YES YOU CAN!! NO one cares! Jeez, Alex... Fullførte hun smilende, jeg lo kort og nikket smilende.

-Still, Marshall can't make this public right away... Because of the divorce and everything... Sa jeg og sukket.

Akkurat da kom Marshall inn døren igjen med Proof smilende bak han, jeg møtte blikket hans.

De visste det, alle sammen...

-I know.. Sa han, som om han leste tankene mine og flettet fingrene sine i mine mens han så på meg smilende.

-...Can you guys kiss now? I've waited for this for at LEAST 2 years...? Sa Stacy utålmodig, vi lo kort før Marshall uten å nøle dro meg inntil seg til leppene våre møttes nok en gang.

Nå kunne vi hvertfall være et par blant vennene våre, men så har vi jo resten av verden som ikke må vite noenting...

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now