I'll always love you...

12 2 0
                                    

To uker har gått siden den dagen... Jeg satt inne på hotellrommet og så ut av vinduet over Detroit mens solen bevegde seg opp himmelen nok en gang. Jeg la hodet mitt på knærne mine mens jeg holdt rundt leggene mine, jeg satt i fosterstilling foran vinduet. Jeg lukket øynene mine og bet meg selv i underleppa stille mens jeg sukket, jeg reiste meg opp og skrudde på radioen.

"----Eminem is back to the spotlight with his newest release "Relapse", which is out in stores right now!---" Jeg skrudde av radioen raskt og så bort på mobilen min idet den ringte nok en gang, bildet av Marshall lyste opp over skjermen.

Han hadde ringt flere ganger hver eneste dag de siste ukene, jeg hadde bare latt den gå til telefonsvar og hørt stemmen hans straks han hadde lagt på. Jeg så på telefonsvareren og trykket på knappen. Jeg så på telefonsvareren igjen da et skjelvende pust kom gjennom høytallerene. Jeg satte meg ned på stolen og så på telefonsvarern.

-Alex... I...  Han slapp ut et sukk. -I can't tell you how sorry I am with words... I can't explain how... How fucking stupid I feel for thinking... Even for just one second, that holding that from you would make it all better... Of course it wouldn't... Holding it from you was wrong and I realised that just an hour after... Lying to you. I'm sorry, I really am... Han slapp ut enda et sukk og et lite snufs, jeg så på telefonsvareren med tårer i øynene og så ned på hendene mine. -I don't even know if you hear any of these voicemails I leave you... I've even lost count on how many times I've called... Lo han kort.

-167 times... Sa jeg stille og så opp på telefonsvareren igjen mens jeg slapp ut et snufs.

-...I don't know if... If you even wanna talk to me or see me again, but... If you hear this, just know that... I love you. Jeg bet meg selv i den skjelvende underleppa mi mens flere tårer rant ned kinnene mine. -I'll always love you... Even if you'd just be a friend, I'd still love you. I don't give a fuck if you even get a new... Boyfriend, I won't stop loving you. Ever. Even if you hate me... I still love you. But if you get back with Brian, I'm not sorry if he accidently gets his ass killed for some weird reason... Jeg slapp ut en kort latter. -You've helped me through a lot of bullshit, I've caused bullshit and you've always been by my side no matter what. And... I can't even talk right now... It's a miracle I even finished that last song... I don't know about you, but... I miss you... I miss holding you at night and waking up to your lightly snores... Cause you snore and you better admit it!! Jeg smilte kort og snufset. -Well... I miss your eyes, I miss your smile... And your laughter whenever I tell one of my corny jokes... I miss your perfume... I miss you wearing my t-shirts, never thought I'd miss that but, there ya go... I miss you taking my t-shirts. ...I miss my whitegirl... Så ble han stille, jeg snufset og så ned på hendene mine. Så la han på, jeg grep tak i mobilen og så ned på nummeret hans... 

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now