A new era...

27 2 0
                                    

Jeg løp inn på badet og låste døren.

-FUCK YOU MARSHALL!!! I HATE YOU!!! I HATE YOU!!! I HATE YOU!!! Skrek jeg mens jeg falt sammen på gulvet i tårer. Jeg hørte et svakt bank på døren.

-Don't say that Alex... I'm sorry... I just didn't want... This to happen... Sa han forsiktig, jeg grep tak i såpeflasken og kastet den i døren.

-GO AWAY!!! WHY DO YOU ALWAYS HIDE EVERYTHING!!! WHY!!! Jeg sparket i døren hardt og grep tak i håret mitt mens jeg skrek høyt. -I HATE YOU!!!!

-Alex--- Jeg sparket i døren igjen.

-YOU CAN CALL ME ALEXIS, MARSHALL. Skrek jeg og reiste meg opp, jeg låste opp døren og dyttet han unna. Jeg tørket tårene mine raskt og tok vesken min. Marshall så på meg spørrende mens han svelget hardt, snufset kort her og der.

-What are you doing?? Spurte han da jeg kledde på meg, jeg gikk jo bare rundt i en av HANS t-skjorter over undertøyet mitt.

-Getting the fuck outta here. Sa jeg sur og kastet t-skjorten i trynet på han, han fikk store øyne og grep tak i meg.

-Please don't leave me... Sa han og så på meg med de blå øynene hans. Jeg dro meg selv ut av grepet hans og tok av ringen jeg hadde på fingeren. Han fikk enda større øyne og ristet på hodet mot meg beende. -Alex... Please don't... Please... I... No... Please... Tårer rant konstant fra øynene hans. Jeg svelget hardt, jeg elsker han... Men fy faen nå var jeg sint!! Jeg så ned på ringen min igjen og svelget hardt, off with emotion. Jeg så opp på han kaldt.

-I see why Kim couldn't take your shit for long. Fuck you! Jeg dro av meg ringen hans og kastet den i gulvet før jeg stormet ut. Det ødela alt og jeg visste det... Faen, jeg klarer ikke konsentrere meg når jeg er sur!! Jeg sparket til søppelkassen på vei ned til bilen og kjørte ut mens tårer rant ned fra øynene mine konstant. 

________Marshall's POV_______

Jeg stirret foran meg med et tomt blikk, ingen tårer rant ned kinnene mine, ingen følelse i ansiktet mitt bortsett fra...det å føle seg fortapt. Hva skjedde nå... Jeg klarte ikke å tro på det som nettopp hadde skjedd. Jeg så ned på t-skjorten jeg holdt i hendene mine og bet meg selv i underleppa mens jeg svelget hardt og skviste den i hendene mine.

"I see why Kim couldn't take your shit for long"

Alex sa det. ALEX... Min eneste... Beste venn igjen her i verden... Jeg så ned på ringen som lå på gulvet og plukket den opp, før jeg kastet den i veggen hardt og skrek høyt. Jeg falt ned på knærne i full gråt, jeg skrek og gråt om hverandre. Jeg slo rundt meg som en blind tornado av følelser.

-I HATE YOU ALEX!!!! Skrek jeg og løp inn på soverommet, jeg rev i stykker HENNES side av sengen mens jeg skrek. -I HATE YOU!!! I FUCKING HATE YOU, FUCKING SLUT!!! Hylte jeg og knuste nattbordet hennes, en smerte skjøt gjennom hånden min og jeg skviste den til en knyttneve, det var først da jeg så at det blødde. -Shit... Sa jeg forbannet og grep tak i t-skjorten, rev av en bit av den før jeg knøt den over såret på innsiden av hånden min. Jeg  bannet høyt og satte meg ned i sengen på hennes side, jeg la meg ned i den ødelagte siden og bare gråt. Jeg strakte hendene mine ut og grep tak i puten hennes og holdt rundt den mens jeg bare lot tårene og blodet renne. -I fucking hate you... Presset jeg ut og skviste øynene mine sammen mens jeg hulket for meg selv, til slutt... Sovnet jeg.


WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now