-Right! Sa Marshall og reiste seg opp, han gikk fortsatt i bare boxer og nå ventet han antaglig bare på at jeg skulle si "Dare" en siste gang...
-Right what? Spurte jeg og møtte blikket hans, han sendte meg et kort blikk før han gikk bort til kjøkkenet.
-I'm fucking starving... Sa han og så gjennom skapene, han tok til seg Mountain Dew og telefonen før han gikk tilbake og satte seg i sofaen. -Aigh't, pizza or taco bell? Spurte han og så på meg.
-...neither?? Sa jeg smilende, han "pfft"-et meg før han tok mobilen opp til øret.
-Taco Bell!! Sa han og tok en stor slurk.
-You can't order by phone fro--
-Nah, I know. I know a guy...
-...It's Proof isn't it... Lo jeg, han møtte blikket mitt.
-Noooo..? Proof showing up in a fucking drive-through unnoticed..? I think NOT! Sa han smilende, før oppmerksomheten hans gikk til mobilen. -Yo Paul... Yeah, ma-- How you doing? ... Great, shut up. We hungry, can you get us some Taco Bell? Hahaha! Yeah, of course! That's my favorite, make sure it's fucking pink as well!! WITH A DRESS! ... Hahahah! Nah, but man. I'm fucking starving... Nah, Proof ain't here now, I'm with Alex. She'll have the pink one, guaranteed!! Jeg kastet en pute på han smilende. -No, but fo'real. What you want? Spurte han og vendte blikket mot meg.
-Uhm... Taco..?
-...you're shittin' me right? SHE WANTS A TACO! PAUL SHE WANTS TACO FROM TACO BELL! Of course they got taco, I'm asking what kind, duh...
-Don't be mean, I never have fast-food.
-Clearly... Lo han.
-I'll have what you have then! Sa jeg, han møtte blikket mitt.
-You sure? Lo han, jeg nikket usikker. -Aigh't... Alex want the same as me..! Jeg hørte en høy latter i andre enden.
Oh god, what have I gotten myself into...
__________________
DING! DONG!
Marshall så på meg frustrert før han reiste seg opp fra sofaen.
-I'm fucking nervous about you daring me... Han pekte på meg truende, noe som ga meg en ide!
-Marshall? Han stønnet kort og så på kritisk.-I DARE you to open that door... Han fikk store øyne og pekte på seg selv, så døren, så seg selv igjen.
-YOU WANT ME TO OPEN THE FUCKING DOOR NAKED!!!?? Jeg nikket smilende og pekte på boxeren hans.
-What goes up, must go down... Sa jeg og smilte uskyldig til han.
-Aigh't... Sa han og dro av seg boxeren, jeg braste ut i latter da jeg stirret på den nakne rumpa hans som vrikket, ekstra mye, mens han gikk bort til døren.
Han låste den opp og åpnet den til Paul, han så rett frem på Marshall og ga han posen som det sto taco bell på.
-Here ya go... Sa han uten å slippe blikket fra ansiktet til Marshall.
-Thank you! Sa han og så tilbake på han, jeg kunne faen meg ikke slutte å le!! Nå kunne Marshall ha smelt igjen døren og sett på meg med et drepende blikk, men NEEEIDA! Han står heller foran Paul helt naken og sliter med å holde latteren inne med meg i latterkrampe bak han!
-How's your day been? Spurte Paul, Marshall kremtet kort og lente seg til dørkarmen.
-Quite normal, Alex kissed Stacy and other than that... Nothing special! Sa han og smilte kort.
-Wait, Alex kissed Stacy?? Spurte Paul.
-Yeah, I dared her to do it and two words man: Fucking hot! Lo han, Paul nikket og så over skulderen på Marshall og på meg, jeg lo fortsatt og hadde tårer i øynene da jeg møtte blikket til Paul. Han slapp blikket mitt og så på Marshall spørrende.
-WHY are you naked, exactly..? Spurte han lattermildt, Marshall hevet skuldrene.
-You know me, man. I can't keep it in my pants... Sa han smilende, Paul braste ut i latter og ristet på hodet før han snudde seg.
-I'll leave you guys to it, don't open the door naked anymore! Lo han mens han gikk ned trappen.
-I don't know, it's refreshing to have air on my balls. Sa Marshall tankefull.
-Jesus... Lo Paul og Marshall lukket døren for å møte blikket mitt.
-Happy now, ain't no one but you, Proof and my fucking manager who's seen my dick now. Lo han og gikk bort til meg, han datt ned i sofaen, naken.
-OH MY GOD!! HAHAHAHA!! YOU'RE-HAHAHA!!!
-Fuck off, you love it and you know it. Now shut up and eat! Sa han og ga meg posen, den var mildt sagt ganske stor...
Ah, fuck...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...