-Okay, you've got what you're gonna say? We're gonna start with the sex scene... Sa regissøren og satte opp kameraene, jeg stirret på han med store øyne, mens Marshall braste ut i latter bak meg.
-What?! Don't you think we should get to know eachother first! And go to another place?! Utbrøt jeg, Marshall klarte ikke slutte å le bak meg, vi var på hotellet og jeg ville ikke akkurat late som jeg hadde sex med Marshall i sengen vi hadde hatt sex i bare noen timer før!!
-What? I'm sure you two know eachother pretty good... Okay, people! Do the bed and prepare Eminem for the bed. Sa Dylan Peters, regissøren og så på Marshall. -You okay with being shirtless right? Spurte han.
-You fucking kidding me right? I can be fucking naked for all I care... Lo Marshall og dro av seg skjorten, jeg tok meg til tinningen og ristet sakte på hodet.
-Great! Alexis, you know what to do. Sa Dylan og smilte lett til meg, han visste at jeg var litt ukomfortabel rundt Marshall, men jeg visste dette kun var jobb.
Jeg nikket og dro av meg toppen, nok en GANG...
-Okay, Emine—
-Call me Marshall, man. Aigh't? Dylan nikket og pekte på sengen.
-You gonna be on the top of Alexis, I sound like a porn-director... Lo han, Marshall braste ut i latter og klappet han på skulderen smilende.
-You haven't done a bed scene before right? Marshall ristet på hodet. -Okay, so we gonna skip the foreplay for the moment and do that later, we're doing the sex-scene to break the ice between you guys.
-Don't worry about that shit, man. I did that a long ass time ago... Sa han, okei NÅ turte jeg ikke la han være...
-Okey, where do you want me? Spurte jeg, Marshall lo høyt før han begynte å bla opp-
-Doggy-style, the butterfly—
-Shut the fuck up and keep your porn-knowledge to yourself... Sa jeg surt, men sendte han et lett smil.
-Okay, Alexis. Just lay down on the bed right here. Sa han og førte meg bort dit mens jeg tok av meg buksa, kunne like gjerne være i undertøyet så whatever!
Jeg la meg ned i sengen idet noen kom og sminket meg klar, en annen plasserte håret mitt riktig så det lå pent på puten. Ikke spør en gang...
-Okay, Marshall. Over here please... Marshall kom bort og sendte meg et beroligende smil før han la seg over meg. -Just hold yourself up with your arms... Instruerte Dylan, Marshall nikket og gjorde som han sa. En dame kom bort og la dynen over midjen til Marshall slik at ingen kunne se hva som "foregikk" under dynen.
-Great! Someone oil them up! Sa Dylan og gikk bak kameraene, en dame kom bort og oljet oss opp så vi skulle glinse litt.
Jeg så opp på Marshall, han smilte til meg beroligende.
-I ain't being a dick, I know how these scenes are, they're so fucking awkward to film. Lo han, jeg smilte til han takknemlig.
-Thanks, remember to be romantic... Lo jeg, han så på meg kritisk.
-Ah, shit... You lead in that case. Jeg så på han smilende og nikket da damen var ferdig meg å olje oss opp.
-Okay people! Those who isn't needed in here while filming, out! Sa han strengt, mange folk forsvant ut og lyset ble demret til en myk farge.
Jeg posisjonerte meg og så opp på Marshall, han så bort på regissøren og jeg tok sjansen til å studere han.
Kjeven hans, musklene i armene hans som holdt han oppe og hvordan huden hans glinset...
-Marshall, Alexis! Eye-contact, lines, kiss! Feel free to add something more, make it realistic! Sa han og pekte på meg smilende, jeg ga han tommel opp.
-And, Take 1! Sa klipperen og Marshall posisjonerte seg over meg og så meg inn i øynene.
Shit, he's good...
Tenkte jeg straks jeg så blikket hans.
-Action! Sa Dylan, Marshall smilte kort til meg mens han pustet tungt.
-I love you... Sa han, jeg fikk store øyne og smilte opp til han mens jeg førte hånden min opp overkroppen hans og opp til det korte blonde håret hans.
-I love you too... Sa jeg og dro han ned mot meg til leppene våre møttes.
-Marshall, right hand on her hip! Ropte Dylan, Marshall førte hånden sin sakte ned til hoften min og klemte kort.
Jeg slapp ut et stønn i kysset mens han plutselig dro meg mot han, rullet rundt så jeg endte opp på toppen.
Jeg satt på fanget hans med han mellom meg og kysset han hardt, han førte hendene sine gjennom håret mitt. Hendene hans var overalt på meg, Dylan hadde helt sluttet å rope hva Marshall skulle gjøre.
Og jeg?
Jeg hadde helt lukket ørene, jeg hørte ingenting om det i det hele tatt var noen som sa noe.
Fucking hell, he's doing it to me again... You know what?? FUCK HIS DRUG USE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WAKE UP CALL
Hayran KurguAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...