-You are unbelievable... Sukket jeg og gikk raskt inn døren til studioet der shooten var, Marshall fulgte etter meg i latterkrampe, det var tydeligvis veldig morsomt å se meg stresset...
-Alexis! Finally! You're 40 minutes late! What happend?? Spurte Rico straks jeg kom inn døren, jeg utvekslet et surt blikk med Marshall, han lo fortsatt.
-The elevator stopped, I'm so sorry... Sa jeg og gikk inn i garderoben min for å skifte.
-Hey, aren't you Eminem? Spurte en av de andre modellene idet jeg lukket døren. Jeg smilte for meg selv, det å stoppe heisen var kanskje litt utspekulert på en jævlig sexy måte... DET kan jeg innrømme! Men jeg var fortsatt sur på ham... Eller kanskje ikke..? Fy faen han kan spille kortene sine...
Jeg tok på meg bikinien og åpnet døren, jeg møtte blikket hans med en gang og jeg kjente hjertet i halsen. Han sto med de to andre modellene, Amelia og Angie foran seg. Og bare av å se ryggen til dem, så jeg at de flørtet med ham.
Jeg så han inn i øynene tomt og pustet ut før jeg gikk bort til dem og smilte til Marshall.
-Hey girls! What are you up to? Spurte jeg smilende, Marshall kremtet kort mens jentene smilte til ham.
-Nothing, just talking to your friend over here... Sa Angie smilende og blunket til ham, han strakk på seg stille og virket litt ukomfortabel nå som jeg sto mellom dem.
-Haha! Lo jeg, og skulle til å gå da Angie grep armen min og snudde meg rundt for å møte blikket mitt.
-Can we talk? Please? Sa hun og dro meg vekk fra dem og inn i garderoben, hun lukket døren igjen raskt.
-Is he gay? Spurte hun, jeg harket i sjokk og begynte å le høyt.
-HE is gay?? Hahahah!! He can't get any straighter! He has been married and have a daughter! Sa jeg og pustet bort latterkrampen. -Why do you ask?? Spurte jeg, fortsatt litt lattermild av spørsmålet.
-He doesn't flirt back! AT ALL! It doesn't seem like he's single, maybe it's a secret!! OH MY G---
-ANGIE! ALEXIS!! We gotta start!!
-COMING!! Ropte vi og løp tilbake inn i studioet igjen, jeg smilte til Marshall da han møtte blikket mitt. Han var faktisk...
"Maybe it's a secret!" GUD! Han MÅ flørte!! Faen... MEN HAN MÅ!! Eller så blir folk slik som Angie var, spørrende!! Jeg må fortelle han det, men i pausen....
________________________
-Marshall, I need your advice... And it's personal, so let's go some place private... Sa jeg alvorlig så fort pausen hadde startet.
-Uhm, sure... Sa han og fulgte etter meg inn i garderoben, så fort vi var inne låste jeg døren bak oss. Jeg møtte blikket hans alvorlig.
-What is it? Spurte han, jeg kjente jeg fikk et stikk av sjalusi bare av tanken på det jeg nå skulle be han gjøre.
-Don't be loyal, don't think, don't be Marshall! Sa jeg, han så på meg spørrende. -Angie, she really thought you were gay because you didn't flirt... Lo jeg kort.
-The fuck? Lo han og dro meg inntil seg, jeg sukket og dyttet han forsiktig vekk.
-She also started to think you were dating someone secretly... Marshall, even I know that you would flirt with her if we weren't... Y'know... Lo jeg kort og møtte blikket hans, han så på meg like spørrende.
-So, you say I have to flirt with her? Spurte han, jeg sukket og nikket mens jeg så ham inn i øynene.
-Yes... And, not just her... Be the famous rapper, not Marshall and get the bitches! Sa jeg og lo kort, han lente seg mot meg til leppene våre møttes raskt og lenge. Da han omsider slapp kysset så han meg inn i øynene og hvisket lavt.
-I don't mean anything that I say when we walk out that door, and I promise I'll pay back for everything... Tonight... Sa han flørtende og kysset meg på pannen, jeg lo kort og låste opp døren.
-Nice talk, Slim... Sa jeg, han møtte blikket mitt og nikket kort før han åpnet døren og gikk rett bort til jentene.
-Sorry for keeping you here by yourself, I'm here now... Sa han, jentene lo flørtende og vendte seg mot ham. Han så opp på meg med et smertefullt blikk i øynene da han så en tåre renne ned kinnet mitt stille.
BINABASA MO ANG
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...