Jeg så på laptopen og bladde bare gjennom forskjellige sider da en blå side kom opp med en hvit fugl i midten. Twitter? Hm... Jeg synes jeg hørte noe om at den ble lansert i fjor eller noe sånt...
-Brian?? Ropte jeg, han kom inn på soverommet og møtte blikket mitt. -Do you have a twitter? Spurte jeg og trykket på "lag ny bruker" for hvorfor ikke?
-A what? Spurte han og stelte seg ved siden av stolen min, jeg så opp på han.
-I wanna have one, if I like it can you get one too? Spurte jeg og tok hånden hans i min, han hevet øyenbryene.
-Uhm... Sure, why not... Sa han og tok en stol og satte seg ned ved siden av meg. Jeg så tilbake på skjermen igjen.
-It says full name, does that mean my middle name too? Spurte jeg.
-I don't think they'll search it up and sue you if you don't write it... Humret han, jeg nikket og skrev bare Alexis Cubard. Epostadresse... Passord...
-This is easy! Sa jeg smilende. Mobilnummer, okay! -Username? Isn't my name enough??
-Oh what about those recommendations though... Brian pekte nederst på siden.
-...I like this one... It's simple and just me. Sa jeg og valgte brukernavnet "AlexisCubard" (Virkelig, søk det opp på twitter... ;))
Da jeg hadde fått lagt til et profilbilde og et bakgrunnsbilde av min FORLOVEDE, gud jeg elsker dette! Så fikk jeg straks mange følgere og et varsel kom opp.
-I'm gonna make a quick call, I'll be right back... Sa Brian idet personsøkeren hans begynte å pipe, jeg nikket og trykket på varselen og så det var noen som hadde tweetet meg;
AlexisCubard Dump Brian and marry Marshall!
Hva??? Kan man virkelig skrive noe sånt!?
Me: What?? That's just rude!
Jeg himlet med øynene da det falt inn tweet etter tweet og trykket på et ikon øverst til høyre. Oh, jeg kan skrive noe! Okay, hmmmm....
Me: Found this webpage called Twitter! Seems interesting
Ironi, akkurat nå er jeg egentlig litt sur på hva folk spør meg om... Jeg elsker Brian, kan ingen være glad på mine vegne og bare skjønne at jeg er glad for at han fridde til meg? Jeg så på skjermen igjen da det kom en plystrelyd.
AlexisCubard Where's Marshall right now?
Me: I don't know... He seemed to be in a rush, maybe at home by now...
Jeg skulle akkurat til å hente meg noe å drikke da jeg fikk enda en tweet. HVA FAEN!?
Sarah: Why are you dating a balless dude? Shouldn' you be datin' a guy with equally large balls as you? Y'know, to even things out.
Jeg satte meg ned i stolen igjen og skrev tilbake.
Me: I'll have you know that BRIAN is tough too. He's good with words
Sarah: yeah... Cuz Marshall sure as hell ain't good with words! Tell me, who have read the dictionary?
Så kom det en fyr inn i samtalen??
A dude: Compare him to Marshall, he sucks with words
Me: Marshall! But that's not the point! Brian is perfect and nice to me!
Seriøst for en bitch! Hva søren... Det verste er at hun faktisk, på en syk måte, gir mening...
Me: Who ARE you???
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...