-For FUCK sake, people! Get a room! Ropte Dre og fikk meg og Marshall til å skvette unna hverandre.
Straks alle i rommet, bortsett fra oss, hadde gått for å spise lunsj og etterlatt kun jeg og Marshall alene, hadde vi muligens begynt å kysse...
-They face-fucking again? Spurte Proof og tittet inn i rommet.
-Who's face-fucking!? Ropte Bizarre og dukket opp i døråpningen med store øyne.
-Stupid ass, who the hell you think?? Ropte Kuniva og poket Bizarre i magen mens han tittet inn selv, Bizarre's øyne ble smale.
-I thought it was somethin worth watchin... Sa Bizarre skuffet, Marshall viste han fingeren mens han gikk tilbake til arbeidet.
-I'm worth watching, I'm the damn lead singer... Sa Marshall spøkende.
-Yeah, the lead singer of Wackstreet Boys! Ropte Swifty, Marshall spratt opp fra stolen og tok hånden min i sin mens han så meg inn i øynene.
-You are my fire, the one desire, believe... When I say... I want YOU that way!! Sang han, før han igjen spratt opp og begynte å hoppe rundt mens alle i rommet ikke kunne slutte å le! -I AM the lead singer of Wackstreet Boys, can't you fucking see me? I'm the blonde one!
-Oh, so now you're not the hardcore rapper Slim Shady, but the loving and handsome Nick Carter? Spurte jeg og braste ut i latter.
-Well, I have a six-pack. He doesn't!
-Why do you talk about yourself in 3rd person? Spurte Bizzy og hevet øyenbrynene mot han.
-It's a part of my cover. Sa han raskt og gjorde stemmen hans så lys som mulig, i det siste har han fått en sykt dyp stemme, jeg klaget ikke altså, men når han da gjorde stemmen så lys som mulig... Hahahaha!! -AM I SEXUAL?! YEAAA-AAH! AM I EVERYTHING YOU NEED, I BETTER FUCK YOUR BUDDY RIGHT! EVERYBODY!! FUCK YOUR BUDDEY!! EVERYBODY! FUCK YOUR BUDDEY RIGHT!! Han gjorde noen dansetrinn, jeg mener "dansetrinn"... -WACKSTREETS BACK ALLRIGHT!!
-Fuck, shut up! Ropte jeg smilende, alle gutta så på meg med store øyne.
-BADASS ALEX COMING THROUGH!! Ropte Proof smilende og viste meg fingeren, jeg viste han fingeren tilbake.
-That blonde little motherfucker is bad influence. Sa jeg og pekte på han smilende.
-Wow, you're slow... People got that back in 99. You are... Han tenkte litt. -7 years late.
-Fuck you. Sa jeg og ristet på hodet smilende.
-Fuck you too. Sa han og blunket til meg.
-...Code red again, I'm fucking OUT! Ropte Proof og snudde seg rundt.
-Hey, you need to record your shit first! Ropte Marshall etter han.
-Fuck... Sa han stille og gikk inn i boothen igjen.
___________________
-So, where are we going? Spurte jeg da vi satte oss inn i bilen, Marshall startet opp bilen og kjørte ut fra parkeringsplassen før han svarte.
-Depends on you, you want something eas--
-No fucking burgers. Sa jeg, han lo kort.
-Well shit, no burgers! Lo han. -Where you wanna go? What about tacos..? Spurte han smilende, jeg ristet på hodet.
-Taco Bell... Really? Sa jeg og sendte han et kritisk smil.
-I love Taco Bell! Forsvarte han.
-No shit! It's pretty obvious that you do...
-Well, what's your favorite place then? Please don't be something fucking girly...
-Hey! Sa jeg smilende og slo han i skulderen. -Heard of "Cupcake Palace"?
-...no? Han så på meg spørrende før han så tilbake på veien igjen. -Besides, you seriously want cupcakes??
-Yes, I want cupcakes! I love cupcakes, have you ever eaten cupcakes from them, they are delicious! Sa jeg smilende.
-Me? Eat cupcakes? Jeg lo kort. -I'm all about Tacos you little shit, cupcakes? FUCK no. Sa han.
-Well, NOW you're gonna eat cupcakes! It's that pink building over there.
-AH GREAT! IT'S PINK TOO! Utbrøt han og svingte inn. -I'm so fucking glad these windows are tinted... You go buy em! Sa han og ga meg en bunke med sedler fra baklomma, jeg stirret på han med store øyne og ristet på hodet.
-We gotta talk about that... Sa jeg og to en 100$ seddel ut av bunken og ga han resten tilbake, han så på meg kort. -You're coming with me. Sa jeg, han ristet på hodet.
-I'm not going in there! YOU wanted cupcakes!
-OH, BELIEVE ME! You're gonna get addicted to cupcakes after this! Sa jeg smilende og gikk ut av bilen mens jeg lo for meg selv.
Eminem is gonna loooooove cupcakes after this!
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...