Marshall smilte fortsatt da vi kjørte inn på parkeringsplassen til hotellet hans og stanset bilen i et forlatt hjørne og snudde seg mot meg.
-I'm leaving tomorrow... Sa han, jeg så på ham sjokkert. Han kunne da ikke forvente at jeg hadde et svar SÅ fort??
-What? I don't... Begynte jeg, litt stresset i stemmen.
-No, no, no! Haha! Calm you fuckin ass, girl! Lo han, jeg lo kort og satte meg tilbake i setet igjen.
-I know you don't have noe decission yet, but I got a cellphone so... Han tok opp en lapp og skrev ned nummeret sitt før han det til meg. -When you DO have a decission, you call me. Aight?
Jeg nikket til han og tok opp mobilen min, skrev inn nummeret hans og skrev inn en kort melding til han.
"Pling!"
Han lo kort og tok opp telefonen og så på meg smilende.
-"Now you got my number too, handsome ;)" Han lo kort og lagret nummeret før jeg lente meg mot han til leppene våre møttes, kort og med to smil om munnen da vi slapp leppene våres fra hverandre.
Jeg så han inn i øynene smilende idet han gikk ut av bilen og over på min side for å åpne døren for meg, jeg så på han smilende.
-Wow, Slim Shady got manners! The world is definetly coming to an end! Sa jeg, han lo kort og lukket døren bak meg.
-I could say something in that category about you too! "What?? ALEX?! A GIRL!? WHAT THE HELL IS WRONG WITH THIS WORLD!!" Han gjorde stemmen lysere, så den skulle etterligne stemmen han hadde som tenåring, han kom så nærme at jeg holdt på å le meg i hjel!!
Jeg smilte og tok hånden hans i min mens vi gikk inn i lobbyen og inn i heisen. Marshall slapp ikke hånden min mens han trykket på knappen til den øverste etasjen og møtte blikket mitt straks heisdørene lukket seg.
-Have you done something with your hair? Spurte han, jeg så på han spørrende.
-Where did THAT come from?? Utbrøt jeg smilende og ristet på hodet. -I have showered, if that's what you mean..? Lo jeg, han satte i latter og klemte hånden min stille idet heisen plinget for å si i fra at dørene nå skulle åpnes.
Vi gikk rett bort til rommet hans og låste opp døren, Proof, Stacy og Brian satt der inne alle sammen og så opp idet vi kom inn, hånd i hånd. Proof satte i latter og Brian så ut til å gi Stacy en seddel, haha!!
-Hi there, "FRIENDS", how was your day (t) Sa Proof smilende og lente seg fornøyd tilbake i sofaen.
-Hi, girl!! Sooo??? Are you guys official now?? Spurte Stacy smilende og løp bort til oss for å gi oss begge en klem. Marshall slapp ikke hånden min i det hele tatt og sendte meg et kort blikk.
-Yeah, I think so? Sa jeg og så på Marshall, han smilte lett til meg.
-Yeah, man... We're together. Sa han smilende, jeg smilte opp han idet Stacy satte i et høyt skrik og hoppet opp og ned som en gærning, haha!
-Stacy! Calm down! It's just us!! Lo jeg, hun så på meg smilende.
-Not JUST you! I got the BEST news todaay!! And YOU'RE coming with me! Sa hun, jeg så på henne spørrende idet Marshall slapp hånden min og gikk bort til Proof. Han slang seg ned ved siden av ham og lo kort da de begynte en samtale jeg ikke kunne tyde fra der jeg sto.
-What do you mean? Spurte jeg og så Brian himle med øynene bak henne, det gjorde jeg måtte le kort.
-The boys is coming here!! NEXT WEEK!! AAAAAAAAH!! Jublet hun og hoppet opp og ned som en gærning, igjen.
-STACY!! Speak English!! Who the hell is... Ooooh... Those boys... Do I really need to come..? Spurte jeg da jeg skjønte hun mente "Backstreet Boys" og sukket høyt. Jeg hadde ikke noe i mot dem, musikken var bra og sånn, men hva faen ville Marshall si om jeg dro på en konsert til dem... Et boyband! Frivillig!
Og jeg KAN muligens, bare kanskje, være litt, sånn, jente... Når det kom til Nick..? BARE KANSKJE!
-Come ON!! "I WAAANT IT THAT WAY!!" Sang hun, jeg så på henne med store øyne. Marshall og Proof snudde seg mot oss og satte i latter før de reiste seg opp og begynte å synge, noe som hørtes helt jævlig ut siden det var på kødd!
-"TELL ME WHYY!!" Sang Proof og begynte å danse likt som Marshall, jeg kunne ikke la være å le.
-"AIN'T NOTHING BUT A HEADACHE!" Sang Marshall, da måtte til og med Brian le!!
-"TELL ME WHYY!!" Lo Proof mens han prøvde å synge med. Marshall slapp ut en kort latter før han sang igjen.
-"AIN'T NOTHING BUT A MISTAKE!"
-"TELL ME WHY!"
-"I ALWAYS WANNA HEAR YOU SAAAAY!! I WANT YOU THAT WAAAAY!!" Sang han og da brast alle sammen i latter, Stacy sluttet å le og kremtet bort latteren først.
-You are ruining the sooong!! BUT OH MY GOD!! HAHAHAHA!! Hun startet å le igjen, og da lo vi alle lenge inntil vi alle lå på gulvet med tårer i øynene.
________________
Zup!!
For de som ikke følger meg på Twitter (@eminemloverw98) så ville jeg bare si at den nye historien er ute, "The Devil Of My Dreams" og at jeg kommer til å oppdatere den hver lørdag ;)
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...