A broken soul...

20 2 0
                                    

________Marshall's POV_______

Jeg gikk inn døren til huset og så meg rundt, papir lå overalt, gardinene var trukket for og klær lå strødd utover gulvet... I'm fucking digusting...

Jeg gikk bort til kjøleskapet og tok ut flaske etter flaske med øl og slurpet det i meg. For hver flaske strømmet det til minner om hva jeg og Alex hadde og hva vi kunne fått.

Alexis Marie Mathers.

She could've been mine. Not his.

-I'm just a fuckhead... Spyttet jeg ut og tørket noe vann på kinnet mitt, det var tårer... -If I die, who'd come to my funeral!? Skrek jeg og kastet den tomme flasken i veggen i raseri. Jeg datt ned på knærne og krøllet meg sammen. If I could just lie here and die in your arms, I'd be so much happier...

Jeg så opp gjennom tårene og dro til meg en lapp på gulvet og en blyant og skrev ned;

But I love you so much it hurts, never mistreated you once, I poured my heart out to you, let down my guard swear to God. I'll blow my brains in your lap, lay here and die in your arms, drop to my knees and I'm pleading, I'm trying to stop you from leaving...

En tåre unnslapp øyenkroken min og falt ned på arket før jeg kastet det vekk i fortvilelse...

-I am whitetrash. Jeg reiste meg opp og tok med meg en øl flaske og vagget inn på badet.

Don't do anything stupid!!!

Ha, who fucking cares anyways, fuck it....

Jeg holdt i vasken og så inn i speilbildet mitt, og så henne i stedet for... Alex...

-GET THE FUCK OUT OF HERE!! I DON'T WANT TO SEE YOU!!! GET OUT! NOW! GET OUT!!! Jeg så på henne med tårefulle øyne og tok opp posen med piller i lommen min. -I HATE YOU!! I DON'T LOVE YOU, I LOVE BRIAN!! GET THE FUCK AWAY FROM ME YOU STUPID SON OF A BITCH!! GO FUCK YOURSELF! Jeg falt sammen på baderomsgulvet i store hulk og åpnet posen med de blå pillene og helte resten av det jeg hadde i hånden min og så opp igjen. -DO IT ALREADY! I FUCKING HATE YOU, I WANT YOU TO DIE!! Skrek hun, jeg tok pillene inn i munnen og dro til meg ølflasken som sto på vasken. -I NEVER BELIEVED IN YOU!! I KNEW YOU'D END UP LIKE THIS, YOU WHITETRASH!! Jeg hulket og snufset høyt mens jeg tok flasken mot meg, og kjente det kalde glasset børste mot leppene mine og tok flere slurker mens jeg så opp på henne, hun hater meg...

Jeg svelget ned pillene og mistet raskt kontrollen over kroppen min. Jeg begynte å riste og få spasmer. Jeg falt sammen på gulvet mens skum kom ut av munnen min, jeg skrek av smerte. Alt gjorde vondt, smerten stakk meg i alle kanter som flere tusen kniver og alt ble svart flere ganger før jeg smerten tok slutt, og alt ble svart for godt...

______Haillie's POV_____

Jeg så bort på mamma idet vi kjørte opp veien til huset, hun stanset utenfor og smilte til meg lett.

-You hurry okay? Remember, we gotta buy the last presents for Lanie and Whitney. Sa hun og smilte til meg idet jeg gikk ut av bilen. -Hello? Hun svarte i mobilen, jeg hoppet ut av løp bort til døren smilende.

-Daaaddy!!! Ropte jeg idet jeg åpnet døren og gikk inn. -Daddy!! I have to hurry, where is the presents!! Ropte jeg og så meg rundt med store øyne, han er ikke så flink til å rydde opp etter seg... Hvor er han hen da?? -DAAADDY!! Jeg gikk opp trappen, kanskje han er på soverommet sitt og skriver igjen. -Daad-- Døren til badet var oppe, jeg gikk inn forsiktig og fikk store øyne. -Dad?? Spurte jeg igjen mens jeg satt meg ned på huk ved siden av han, hvorfor har han spytt rundt munnen? Jeg strøk han over pannen og tok mobilen hans, den lå på vasken og trykket 911. Mamma sa at hvis pappa ligger på gulvet og sover så må jeg ringe til 911 og si dem alt. Men han sover jo, for første gang på lenge! Jeg skjønte det ikke helt...

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now