Catfight

43 3 2
                                    

Marshall slapp kysset og møtte blikket mitt trist.

-So... We're on... Pause, right? Spurte han, jeg nikket kort og slo han lekent i armen. Han lo og slo meg lekent tilbake.

-OH IT'S ON!! Sa jeg og grep tak i han, vi endte opp med å rulle rundt på gulvet i et forsøk på å være på toppen... Jeg vet, jeg vet hva du tenker og ja du har rett. Jeg hadde lyst til å gjøre noe annet på toppen av ham... Men shhhhhh!
-Eeey! Tickling isn't allowed! Sa jeg smilende, han sendte meg er lurt blikk.

-I don't do rules, they're a pain in the ass! Sa han smilende og sluttet å kjempe da jeg satt oppå ham og lo.

-So are yoou-- Jeg stoppet da jeg innså hva jeg sa og så ned på han smilende som om jeg ikke hadde ment det på DEN måten.

-That... Think wrong about what you just said... Sa han og hevet øyenbrynene mot meg smielende, jeg latet som om det tok lang tid for meg å skjønne hva han mente. Til slutt, da jeg "skjønte" det, satte jeg i latter og slo han på brystet.

-Dirty perv! Sa jeg smilende, han lo med meg inntil han møtte blikket mitt, latteren vår fadet ut sakte mens vi så hverandre inn i øynene.

Jeg innså ikke før en GOD STUND senere at jeg fortsatt satt oppå han, og jeg satt ikke på magen hans...
Jeg slapp blikket hans og krefter kort mens jeg reiste meg opp, jeg hjalp han opp i samme slengen.

Det ble en pinlig stillhet mellom oss, rommet virket mye større enn det det faktisk var og jeg sverger på at bare PUSTEN min lagde ekko i det gigantiske rommet.

Han kremtet kort for å overdøver den pinlige stillheten, det fikk meg til å smile kort.

-You wanna have a beer or somethin..? Spurte han for å få noe å snakke om, jeg møtte blikket hans igjen.

-You know I don't drink... Sa jeg og smilte til han skjevt, han kremtet igjen mens han kødde seg i bakhodet flau.

-Right, of course... Sa han og så ned i gulvet, jeg sukket høyt og satte meg i sofaen. Han gikk bort til kjøleskapet of hentet seg en flaske til seg selv, mens han fyllte en annen tom øl-flaske med vann fra springen, jeg så på han spørrende da han snudde seg og møtte blikket mitt, han gjengjeldte blikket stille.

-...what? Spurte han, jeg lo kort og smilte til han.

-Ever heard of glasses..?? Spurte jeg smilende, han så ned på de to ølflaskene i hendene hans før han møtte blikket mitt igjen.

-What's wrong with this One? Spurte han, jeg sendte han et kritisk blikk før jeg reiste meg opp, gikk forbi han og hentet meg et glass fra skapet før jeg fyllte den med vann. Jeg gikk bort til han smilende.

-That's an empty bottle of beer filled with water, have you even washed it? Spurte jeg, han så ned på flasken igjen og så opp på meg med smale øyne.

-Why would I wash a bottle?

-Eeeeexactly.... You drink that water, it's healthy, case you didn't know that. Lo jeg, han sendte meg en blanding av et surt og smilende blikke før han ble med meg og satt seg ned i sofaen ved siden av meg.

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora