Don't you trust me?

18 2 0
                                    

Jeg så bort på Marshall litt engstelig da vi gikk inn i rommet til der videoen skulle filmes, han skulle være i en strippeklubb, jeg klenget meg til armen hans da jeg så halvnakene jenter overalt. Han så ned på meg før han så seg rundt.

-Wow... This brings back some fucked up memories... Sa han stille, jeg hevet det ene øyenrbynet og så opp på han.

-Really? Sa jeg litt hardt, han lo kort og ristet på hodet.

-Nope, I can't remember shit! There's like... Black holes in my memory that I can't remember, they're just gone... Sa han stille, jeg så bort på Akon da han kom gående bort til oss.

-Slim Shady's back! Jublet han og ga Marshall en god klem, jeg smilte til han da han ga meg en klem også, han så bort på Marshall. -What the hell you've been doing the last 2 years?? 

-Taken care of my daughters, been with Alex... Watched rap go to crap... Sa Marshall, jeg så på han mens jeg lo kort.

-Yeah, it isn't the same as it used to be. Good to see you though, we're gonna start filming any minute. You know what you'll be doing right? Spurte Akon, Marshall nikket.

-Watching some strippers shaking their ass at me and rap my part. Akon nikket med en kort latter og gikk da noen av stripperne kom bort til Marshall, jeg strammet grepet om armen hans raskt.

-Eminem right? Wow, I can't believe this... Sa hun smilende, hun sto i svart bh, truse og høye heler og smilte til han mens hun rakte han hånden. Han tok hånden hennes i et godt grep og gikk inn i Eminem-mode, noe jeg ikke hadde sett han gjøre på en god stund. -It's an honor, I was a huge fan before you, well, disappeared. Han bare nikket og så på henne, jeg strammet bare grepet om armen hans, han så ned på meg med et hevet øyenbryn. -So?? Are you back! Sa hun smilende, det var helt tåpelig hvor mye hun prøvde å skjule at hun var blodfan, smilet hennes sa alt. Det var flørtete, jeg slapp taket rundt armen hans og stilte meg mellom han og henne. Hun møtte blikket mitt. 

-Bitch, you better leave my man alone or I'mma fucking bust yo ass up! Is that fucking clear?!? Hun fikk store øyne og gikk raskt vekk sammen med resten av stripperne, Marshall humret bak meg, jeg snudde meg rundt og møtte blikket hans. -What you laughing at Whitetrash. Han hevet hendene mot meg med et lite glis.

-Chill out, baby... Lo han og så opp idet regissøren ropte på han, jeg slapp taket rundt han engstlig idet han dro av seg hettegenseren så han gikk i den grønne t-skjorten under, han dro på seg de svarte capsen og jeg smilte kort da jeg så smykket til Proof rundt halsen hans og den nye tatoveringen hans på underarmen hans, Proof. Han snudde seg mot meg og kastet hettegenseren hans til meg, jeg tok den i mot med et lite smil idet han satte seg ned i den svarte skinnstolen foran en scene, musikken startet og han rappet mens han stadig lente seg mer frem i stolen da strippere gikk frem på scenen og begynte å danse for han. 

Jeg strammet grepet om hettegenseren hans mens jeg bet meg i underleppa for å holde meg tilbake da stripperen som danset for han sendte meg et kort blikk med et smil om munnen. I'm gonna end up in jail for murder if she continues...

___________

Da all filmingen som inkluderte han var ferdig var jeg rasende, jeg hadde ikke sagt et eneste ord under hele filmingen. Jeg var ikke rasende på han, jeg var rasende på alle andre, og hvertfall på hun ene stripperen. Fy faen, jeg sverger..!!! 

Marshall tok genseren sin ut av grepet mitt mens han så på meg stille, han visste jeg var sint. Han tok hånden min i sin og vi gikk ut til bilen. Han åpnet døren for meg og jeg dro på meg beltet surt, straks han lukket døren bak seg sprakk jeg.

WAKE UP CALLTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon