Siblings

59 3 4
                                    

-ALEX!! Hørte jeg mot ettermidaggen noen rope utenfor, jeg kjente straks igjen den lyse stemmen hennes og lo kort.

-STACY!! Ropte jeg like høyt tilbake idet jeg åpnet ytterdøren, hun smilte til meg og hoppet på meg i en klem.

-I've missed you so much!! Where's my room for the week. Spurte hun og tok med seg en gigantisk koffert inn og så på meg. Jeg pekte opp smilende.

-My room or guestroom? Spurte jeg, hun så på meg med det kjente blikket sitt som sa et klart, hva tror du!

-Haha, okay!

-Wait! Do you got a boyrfriend? Spurte hun plutselig, jeg møtte blikket hennes spørrende.

-Why?

-Cause if you do and he's coming over, I'm gonna sleep in the guestroom! 

-I don't have a boyfriend that's coming over, aight?? You...

DING DONG!! Begge så bort på inngangsdøren da den ble åpnet og et kjent hode tittet inn.

-WHAT THE FUCK IS UP!! Ropte Marshall smilende og hviste meg fingeren mens han lukket døren bak seg.

-FU... HOLY SHIT!! Jeg løp mot han smilende og klemte rundt han, han lo kort.

-What up, whitegirl... Sa han smilende og klemte meg godt tilbake. Jeg snudde meg mot Stacy smilende og så at hun så på Marshall med et spørrende blikk for så og smile til henne.

-Marshall, you know the girl I was talking about from New York and shit? Sa jeg, han møtte blikket mitt og så bort på Stacy mens han knep øynene sammen tenkene.

-You Stacy? Spurte han, hun nikket kort og ga han ett kort smil.

-I didn't know you had a boyrfriend, though!! Ropte hun, jeg og Marshall så på hverandre storøyde før vi braste ut i latter. Sikreste måten...

-HAHAHAHA!! WE...! HAHAHA!! Lo jeg og pustet bort "latterkrampen" før jeg møtte blikket til Stacy igjen.

-We ain't a couple, we've been friends since we were 10!! Hahah! Lo jeg. -We're basically siblings, that's how close we are!

-Brother from another mother, aight! Lo Marshall og ga meg en vennskapelig klem. Da så jeg han hadde fått enda en tatovering på underarmen. Jeg tok høyre hånden hans og så på hva det sto smilende.

"Haillie Jade" 

-Okay... Alex, I need to ask you something.

-Aight, get it on.

-Under four eyes..? I promise I won't say anything offensive, Marshall! Sa hun smilende, Marshall lo kort og gikk bort til kjøleskapet for å hente seg en øl.

-Aight... Sa jeg og fulgte etter henne opp til soverommet spørrende.

Det neste skjedde sinnsykt fort. Stacy dyttet meg ned i sengen, lukket igjen døren og låste før hun møtte blikket mitt.

-HE is your bestfriend?!Utbrøt hun, jeg så på henne spørrende.

-Yeah..? Jeg så fortsatt på henne like uforstående.

-Do you like him?? CAUSE HE'S HOT!!

-WTF..?

-HE IS!! Do you have ANY feelings for him, like a boyfriend??

-What, no! 

-Can I give a shot, would you be mad??

-Go on, I don't care.

I care, I fucking care. Don't even dare, I'll beat the shit out of the pretty little head of yours, you motherfucking bitch.

-Really?? Spurte hun smilende.

-Really, just don't screw on your first date now, and he still is a relationship.

-Oh... Fuck. Sa hun, jeg så på henne overrasket, hun så på meg like overrasket.

-YOU FUCKING SWEARED!!! Sa jeg smilende, hun så på meg som om hun nettopp hadde tatt sin egen dyd, lol.

-I... I... Tårene begynte å renne i øynene hennes, jeg dro henne inntil meg sakte.

-Staacy... I won't tell anyone. Stacy og banning passet ikke sammen, hun kunne banne, men da ville hun føle en skikkelig skyldfølelse etterpå. Dette var skyldfølelsen, stakkars jente...

-Promise. Sa jeg og ga henne lillefingeren smilende.

Thank you ain't single right now... 

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now