I didn't think this through...

32 4 3
                                    

Jeg tok nøkklen inn i døren og sukket da Marshall braste rett inn i rommet straks jeg hadde vridd den om i låsen.

-BEEED!! Jublet han, hoppet opp og landet på magen ned i sengen. Jeg så meg rundt om i rommet og sukket høyt. -What? Spurte han, inn i puta, idiot...

-I didn't think this through... Sa jeg lavt og stirret på dobbeltsengen midt i rommet, han snudde seg rundt mot meg sakte med et perverst smil tørket oppover trynet hans.

Jeg tok meg til tinningen og forberedte meg på en skikkelig omgang med Marshall's gigantiske EGO.

-And what is it you didn't think through exactly? Spurte han smilende, jeg sendte han et drepende blikk.

-We gotta sleep in the same bed tonight, and you are my ex-boyfriend... Don't get any ideas, Marshall!

-Hey, hey, heeeeey! Smilte han. -YOU thought about it!

-Well, kinda hard not to since everything that comes out of your mouth literally is about sex or raping someone.... And that smile wasn't someone who didn't think the same, so you shut up...

-Fuck you, and by the way! TECHNICALLY we never broke up, so I ain't your ex!

-And neither my boyfriend, soo....

-Oh come on! He ain't as good as me, and you know it!

-No... He's better.

-Bitch, say WHAT now?

-Exactly my point, he doesn't call me bitch, woman, fucktard... Jeg kunne ikke å unngå å le, fucktard... Hahah! -Ehrm. Slut, you know!

-...That's the lamest excuse I've ever heard coming from your mouth, Alex... Sa han og satte i latter.

-Excuse?! It's the truth! Brian is perfect! He's EVERYTHING a girl wants!

-Exactly my point, hahaha! You ain't a normal girl, Alex! Maybe Brian is perfect and what every girl wants, but is he what YOU want?

-Of course he is what I want! And you know what else! BRIAN RESPECTS ME!

-I RESPECTED YOU! Don't you dare pull that card, fucktard!

Begge to så på hverandre alvorlig, men det ordet der knakk oss alltid opp så vi endte opp med å stirre på hverandre med tårer i øynene mens vi prøvde å holde latteren inne.

Det funket ikke.

-HAHAHAHAA!!! Lo vi sammen, men vi kremtet det bort raskt.

-I respected you! Ropte han igjen.

-DID NOT!

-DID SO!

-DID NOT!

-DID SO 100 TIMES MORE THAN YOU NO MATTER WHAT YOU SAY!

-D--What? Fuck you.... 34 years old and still acting like a minor... Sa jeg, han fikk store øyne.

-YOU WANNA PLAY?! HUH?! Utbrøt han.

-YEAH! Skrek jeg tilbake.

-YEAH!

-GREAT!

-GREAT!

-FUCK YOU!

-FUCK YOU!

-YOU'RE HOT WHEN YOU'RE MAD!

-I KNOW! YOU TOO!

-FUCK OFF!

-FUCK OFF!

-FUCK ME!!

-GLADLY!!

Leppene våre smalt sammen i sinne mens vi begge prøvde å være den dominerende mens vi rev av hverandre klærne.

WAKE UP CALLTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang