______Marshall's POV_____
Jeg gikk inn i bygget sakte med hetta over hodet og hendene i lomma. Rommet var stort og mørkt, taket fullt av hull og gulvet var bare gjørme. Jeg svelget hardt da jeg så dem foran meg, The Fist... Han snudde seg mot meg da han hørte fottrinnene mine.
-Marshall... Sa han, jeg inn i øyet hans. Han mistet det ene øyet da han ble knivstukket i ansiktet... Arr dekket ansiktet hans mens et ondt smil vokste i trynet hans. Jeg så opp da to enorme menn kom frem fra skyggene med en stor rifle i hånden hver og stirret på meg. Jeg så på The Fist igjen.
-Wh---- Mer fikk jeg ikke sagt før han slo meg ned med et kraftig slag i kjeven som slo hele kjeven min ut av ledd, blod rant ut av munnen min mens jeg prøvde å lage minst mulig lyd.
-Get the fuck up. Sa han surt og stirret ned på meg.
Jeg grep tak i kjeven min og kjente at den bare hang under hodet mitt, kun hud, sener og muskler holdt den mer eller mindre fast til hodet mitt. Jeg presset øynene sammen og knakk kjeven min tilbake på plass med et smertefullt stønn som jeg ikke klart å holde tilbake. Jeg reiste meg opp og tørket vekk blodet rundt munnen min, selv om det fortsatte å blø uansett.
Han krysset armene over brystet og ristet på hodet.
-Almost 18 years have I fucking been patient on you giving back my money. 18 YEARS!! Ropte han til meg, jeg stirret på han med smale, drepende øyne. Han så blikket mitt under hetta. -Oh you trynna scare me, Mathers? I can scare you by just saying ONE word. Sa han med rasende øyne -Cubard. Jeg slapp ut et skjelvende pust og strammet nevene.
-I got the money, I can pay you right at this moment. Sa jeg strengt, han fikk et smil.
-Money? Oh I'm way past you giving me the money back... As a matter of fact, I want you to do me a favor. Han grep tak i hetta mi og dro den ned så han kunne se ansiktet mitt, blod rant fortsatt fra munnen min mens jeg stirret han hardt inn i øynene.
-2 million, right here. Right now. Jeg visste at tjenestene hans var alltid ulovlige og ikke faen at jeg skulle gjøre noe ulovlig som tilbakebetaling. Han ristet på hodet og tok et skritt nærmere meg mens han ikke slapp blikket mitt.
-I don't think you understand fully... Do what I tell you to... Or she dies. Han smilte da han så jeg fikk en rykning i hele kroppen. -Got it?
-If you even put your fucking hands on her, I won't think twice to pull the trigger on you... Sa jeg med sammenbitte tenner. Han gjorde et tegn til en a fyrene bak han, jeg hørte et klikk, så et høyt smell før jeg grep tak i leggen min med store øyne og satte i et skrik. Jeg så ned på benet mitt med store øyne og så blod dannet en stor rød flekk rundt hullet i buksebenet. Han satte seg ned på kne ved siden av meg og dyttet meg ned i bakken så jeg slapp taket om skuddsåret i benet mitt. Han stirret meg inn i øynene kaldt.
-Last thing you want is to threaten me. Sa han truende, jeg stirret på han hardt mens jeg skalv av smerte. -So... I want you to take care of somebody for me, then I will stop bothering you and let you and your loved once alone. What do you say? TA MEG AV NOEN!? Jeg spyttet ut blod på siden av meg mens jeg svettet.
-Go fuck yourself. Sa jeg hardt gjennom sammenbitte tenner. Han så på meg rasende og holdt opp to fingre mot meg, jeg så på han spørrende. Plutselig ble begge armene mine slått ned i bakken og de to mennene med rifler sto med en fot på hendene mine. Jeg så tilbake på The Fist idet jeg satte i et høyt skrik.
Han førte de to fingrene inn i skuddsåret mitt i leggen og gravde seg inn, blod og svette rant mens jeg skrek av full hals på den ubeskrivelige smerten i leggen min.
-Are you gonna do it? Spurte han rolig, jeg skrek enda mer mens jeg ristet på hodet. Han dyttet kulen inn dypere og jeg fikk store øyne mens jeg skrek høyt. -You gonna do it? Spurte han igjen.
-YES!!!! Skrek jeg, han grep tak i kulen og dro den ut raskt, jeg slapp ut enda et langt skrik.
-Good. I'll call. Så ble alt svart...
______
Jeg åpnet øynene sakte på grunn at sola skinte gjennom det hullete taket og rett på ansiktet mitt, jeg grep tak i pannen min på grunn av en dundrende smerte. Jeg satte meg opp med et stønn og så på benet mitt, faen as... Jeg reiste meg opp og haltet bort til bilen, jeg satte meg inn i førersetet og kjørte til nærmeste bensinstasjon. Jeg dro hetta over hodet og haltet inn.
Jenta bak disken så opp.
-Bathroom... Sa jeg uten å se opp.
-On your left, you aigh't sir? Jeg gryntet til svar og gikk inn døren, jeg låste bak meg. Jeg dro av meg hettegenseren og buksa. Jeg haltet bort til vasken og så meg selv inn i speilet, jeg hadde et stort blåmerke i pannen og var litt hoven ved kjeven, kjeven var også litt lilla likeså blåmerket. Jeg åpnet munnen og spyttet ut mere blod.
Jeg grep tak i papir and skrudde på springen, jeg fuktet tørkepapirene og vasket skuddsåret mens jeg bet meg i den andre hånden. Da jeg var ferdig med å vaske det, grep jeg tak i hettegenseren min og rev av den nedre delen av jakka og bandt den godt fast rundt leggen så den presset på såret og stoppet blødningen. Jeg vasket ansiktet mitt og så masse blod renne ned i sluket sammen med vannet fra springen.
Jeg sukket til meg selv og skrudde det av, jeg tørket ansiktet med tørkepapir og dro på meg buksa igjen, jeg så på den ødelagte og møkkete hettegenseren min før jeg kastet den og åpnet døren. Jeg haltet ut fra toalettet og grep tak i en muffins. Jeg kastet 3 dollar på disken og haltet mot døren.
-You... You're Eminem... You're... Holy...
-Hi, how are you. I'm good thanks, excuse me! Sa jeg og haltet ut og bort til bilen...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...