Baby

39 5 1
                                    

Photoshooten hadde gått på skinner, alt var perfekt og bikiniene var så sinnsykt fine! Gud, jeg elsket dem!

Jeg gikk inn døren til huset og så at Marshall satt i stua, jeg la husnøklene på bordet og gikk bort til han smilende.

-Hey, feeling better? Spurte jeg mens jeg datt ned i sofaen ved siden av ham, han la armen sin rundt meg.

-Kinda, still a little dizzy... Got a pretty nice headache, I went to the studio though. Got a pretty messed up rap out of it, haha. Lo han, jeg møtte blikket hans da han snudde seg mot meg.

Han kysset meg lett.

-So... When will the photos be published..? Spurte han, han tok seg til hodet og stønnet lavt.

-I don't know, to be honest..? I think... I think they'll be published next week or something, that's the usual at least...

Han nikket, jeg så på han med en liten latter gjemt bak smilet mitt. Han møtte blikket mitt.

-...What? Don't you dare trying to convince me that last night was a mistake, I'll play you the motherfucking song and prove you wron—OW! Wrong!

-I didn't say anything... Sa jeg og reiste meg opp smilende, han glanet etter meg.

-Well, you "didn't say anything" damn loud! Keep your voice down, jesus...

-What the..? I didn't say anything! Lo jeg, han sendte meg et lurt smil.

Jeg sukket da jeg så at pupillene hans var utvidete, han var høy... Ikke akkura noe sjokk, siden han alltid hadde et eller annet i systemet nå for tiden...

-You're high aren't you... Han møtte blikket mitt eplekjekt.

-Just a little, I promise. Smilte han.

-You also promised me not to get drunk, I don't trust your promises... Spurte jeg kritisk med et lite smil.

-Well... Fuck you, I need a shirt.. Han reiste seg opp fra sofaen og gikk bort til trappen, jeg møtte blikket hans spørrende da han snudde seg mot meg.

-Shirt? Why do you need a shirt?? It's completely fine with me that you don't wear any... AND DAMN, how much have you worked out lately??

-I know you don't mind that, and I've just worked out a little bit... Han blunket til meg før han snudde seg mot trappen for å gå opp.

-Hold on, I gotta go upstairs anyways. I'll get a shirt fo—

-Nah, I'll do it. Why did you have to go upstairs? I could get it for you or something?

-...I'm on my period... Han nikket kort og gikk opp trappen.

-I won't help you with that and DAMN, no sex for a whole week...

Jeg fulgte etter mens jeg ristet på hodet smilende.

-Of all things, you think about that... You're one special...

-Nope, I'm a man. Every guy thinks that, they just don't say it out loud.

-And... You did because..?

-Because I'm high! See, I have an excuse so you can't get mad at me.

-Sure about that, Shady? Spurte jeg og gikk forbi han og inn på badet.

-Are you mad??

-No, just leave me alone at the toilet will ya?? Han lo kort.

-Yeah, I'm in the... Well, I'll be in the bed.

-Oooh... Fuck, I'm on my period.

-HAHAHA! Oh my go—OW! Fucking piece of shit-head, GOD! Hey, bring some Aspirin out will ya...

-Sure, baby.

-Goo goo... Hørte jeg utenfor og satte i latter.

Gud, han der blir min død om han fortsetter å være like barnslig... Hahaha!

WAKE UP CALLOnde histórias criam vida. Descubra agora