Hypnoticed by nudeness

43 4 0
                                    

-Floor 76 is all rented out for all of you, Mr. Mathers. Enjoy your stay. Sa damen bak skranken og ga Marshall en liten pose med nøkler, han så bort på Proof bak han og satte i latter.

-Thanks bitch... Lo han, jeg ristet på hodet og så på damen i skranken unnskyldende før jeg slo Marshall i skulderen. -OW! What the hell is your problem?? Sa han da alle tre sto inne i heisen.

-Immature little shit... Lo jeg og ristet på hodet mot han smilende, Proof ga han en solid high-five og braste ut i latter da heisdørene åpnet seg igjen og alle gikk ut.

Marshall tok ut en nøkkel fra posen og ga posen til Proof.

-You take care of that shit, I gotta change clothes fore' we leave for the studio... Sa han og gikk bortover gangen, han stoppet opp og snudde seg rundt og så på meg spørrende.

-What? Spurte jeg.

-You ain't coming? Spurte han og hevet øyenbrynene mot meg smilende, jeg merket kinnene mine ble stadig rødere da Proof begynte å pipe smilende.

-I was gonna say that I ain't your goddamn maid, but shit! Go fuck, I'll find a hole in the wall or something... Sa han og viftet oss bort, jeg lo kort og gikk etter Marshall til rom 313.

...

Jeg kremtet til Marshall.

-313? Lo jeg.

-Not on purpose! Believe it or not! I just was the room number and I just had to have it when I saw it in the fucking bag...  Han kremtet høyt og åpnet opp døren. -ECHOOO!!! Skrek han inn i rommet, og et lite ekko kom etter...

-Immature. Sa jeg lavt og gikk forbi han inn på rommet. -Which room am I staying in? Spurte jeg smilende og snudde meg rundt mot han, han hevet øyenbrynene mot meg.

-Bitch, you're in it. Sa han og tok av seg hettegenseren. -Yo, after we're done down at the studio... You wanna grab somethin to eat?

-Marshall Mathers. Are you asking me on a date? Spurte jeg smilende og krysset armene mine over brystet mitt smilende.

-Alexis Cubard, I'm fucking asking you to eat a burger. If you want that to be a date, then sure! Han dro av seg t-skjorten.

Blikket mitt gikk fra de blå øynene hans til de stramme magemusklene, hvordan..?! Hva!? Gaaaaaaaaah

Han snakket, men ordene var utydelige for meg mens jeg studerte han nøye med et sultent blikk. 

Han møtte blikket mitt, men jeg slapp hans for å se mer. 

Han dro meg ut av transen da han tok på seg en annen t-skjorte, han braste ut i latter på det triste uttrykket mitt.

-Did you even hear a word I said?? Lo han, jeg så på han uskyldig og ristet på hodet. -You're fucking worse than me, I swear. At least I listen to what you say when you're nakeeee--- Jeg flashet han med hevede øyenbryn, han fikk store øyne.

-So, Stacy has gotten a new friend! He's very nice and she want's you to meet him, maybe you guys can get it on and just start date right away?? What do you say to that? He's a complete nervous wreck though, especially when it comes to you! 

Han så på meg med store øyne, jeg kremtet kort.

-Uuuuuh, yeah... Super... Sa han fraværende og så bort mens han kremtet høyt. Han gikk bort til meg og dro toppen ned igjen, jeg så på han smilende.

-You didn't listen! You're now gonna date a man! Sa jeg smilende, han fikk store øyne.

-Wait?! WHAT?! 

-See, you're waaaaaaay worse than me. I wouldn't have said yes to date Stacy or any other girl. Lo jeg og gikk bort til han, jeg førte hendene mine opp brystkassen hans smilende. Kjente hver detalj av magemusklene hans mens jeg bet meg i underleppa smilende. -You in a rush..? Spurte jeg hintende, han svarte ved å dra meg inntil seg i et kyss.

-It can wait a little bit... Sa han og løftet meg opp i de sterke armene hans.


WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now