Jeg satt og så på TV da gutta fra D12 kom inn døren, jeg møtte blikket til Proof og Kuniva spørrende.
-What's up, Aleeex!!! Ropte de smilende, jeg lo kort.
-Uhm, what are y'all doing he—- Akkurat da kom Marshall opp trappen og sendte meg et kort blikk før han snudde seg mot D12.
-Took some fucking time, what the hell happened?! Lo han og hilste på alle sammen smilende.
-Yo, Bizarre's fat ass got stuck in the door, we had to use LUBE to get him outta there! Lo Proof spøkende, Bizarre satte i latter og gned seg på magen smilende.
-And after that, Proof got horny as fuck and poked his dick out the window... Sa Bizarre spøkende tilbake og lo den smittende latteren hans, jeg kunne ikke unngå å le selv. De hadde så fucka humor at man bare måtte le!
-Yo, fuck off! Proof slo Bizarre på magen smilende. -If Slim was there, he'd fuckin stick his ass out the window, so I ain't the only one who's fucked up! Marshall kremtet kort, snudde seg rundt og dro ned buksa så alle stirret på den bare rumpa hans, alle braste ut i latter.
-Get yo ass..! Bizarre klarte ikke en gang fullføre setningen før han braste ut i latter.
-Pull up your damn pants, Marshall! Lo jeg, han reiste seg opp og dro på seg buksa smilende.
-I know y'all like to kiss my ass, moh'fuckas! Lo han og viste dem fingeren smilende.
-Ey yo, Slim... My ass hungry, get the barbecue goin! Sa Bizarre, okey...
-Man, yo ass always hungry, shut the fuck up! Sa Kuniva og gikk ut av rommet med resten av gutta, de gikk ut til bassenget der grillen sto.
Jaha... Så Marshall ba gutta hit for å grille så han skulle slippe meg!? JÆVEL!
Jeg gikk etter dem ut og så Marshall sto borte ved grillen mens gutta satt ved bordet bak han, jeg bestemte meg for å være litt "sneaky" og gikk bort til han bakfra.
Jeg førte armene mine rundt midjen hans bakfra, han skvatt litt men sa ingenting, jeg lente meg inntil han og hvisket inn i øret hans stille.
-Tryin to get away with something..? Hvisket jeg, han kremtet høyt.
-Tryin to get my dick hard..? Sa han mens han la på kjøttet og så ned på hendene mine rundt han kort.
-I take that as a yes, Rap-boy... Sa jeg og slapp taket rundt han, men før jeg fikk gått vekk ble jeg dratt tilbake, snurret rundt og tvunget til å møte blikket hans.
-I don't wanna fuckin' argue with you right now, Alex... You either shut the fuck up about it an be happy chillin with us, or leave us all the fuck alone. Han stirret hardt på meg før jeg merket et blikk i nakken og leppene til Marshall på mine.
Jeg merket sinnet som plutselig hadde blusset opp i meg da han sa det til meg blusset ned, så fort leppene hans traff mine var det som om alt ble fikset for en liten stund.
-Ey, CODE RED!! Ropte Proof og pekte på oss, jeg og Marshall skvatt unna smilende.
-Fuck off, Proof! I'll bring back the Vintage-Alex! Sa jeg advarende og nikket kort til Marshall, han sendte meg et kort blikk før han så på kjøttet på grillen en gang.
"Code Red" er fare-koden. Det som trengs for å danne en kode rød er: Et medlem av D12 + En kvinne +Kyssing/berøring = Kode rød
-TOO HOT OVER HERE! THEY GOTTA CHILL!! Ropte Bizarre og stormet mot oss, han grep tak i meg og kastet meg over skulderen.
-BIZZY! Skrek jeg smilende mens han løp bort til bassenget, vel mer som jogging, og før jeg visste mer fløy jeg vekk fra Bizarre's armer i en styrtlanding i bassenget.
Jeg kom opp til overflaten og stirret på gutta med et blikk som kunne drepe, men de så ut til å klare å dø helt fint selv ved den gigantiske latterkrampen de hadde for øyeblikket.
-I'm gonna fucking KILL YOU, BIZZY!! Skrek jeg, men da tok Bizarre tak i MARSHALL!!
-EY! THE FFF— Bizarre dyttet Marshall uti bassenget med meg, noe som fikk meg til å hyle av latter da han kom opp til overflaten igjen. -The fuck dude! You owe me goddamn phone... Sa han smilende og kastet den gjennomvåte flipptelefonen mot dem, de hoppet unna smilende.
-Now y'all can kiss again, bastards... Lo Proof og førte hendene sammen.
-What are you? Moses? Sa jeg smilende, Proof bukket.
-I'm the motherfucking God, Alexis... Sa han høytidlig.
-Aigh't, fuck off everybody! I don't need no prayers, I already got God on my side! Sa Marshall, jeg hoppet oppå han i vannet så han kom under.
-Die, you son of a bitch!! Lo jeg og satte i latter igjen da Marshall reiste seg opp så jeg endte opp med å sitte på skuldrene hans.
-I can't die, I have to be carried inside a cemetery and buried alive! Sa han falt bakover så vi begge endte opp under vann igjen.
Åh guuuud!! Det er så lenge siden vi alle var samlet på denne måten! Bare for å ha det gøy og ikke noe annet!
Wow... Those days are something I deeply miss...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...