(X-RATED)
--------1 uke senere------
Jeg spurtet ut av soverommet i ført kun jakken til Marshall og undertøy, jeg løp inn på kjøkkenet og og åpnet kjøleskapet.
-Fuck then... Sa jeg surt og smalt igjen døren da jeg ikke fant noen øl. -MARSHALL!!! Jeg hørte et dunk og så han kom vaggende opp trappen, jeg hevet øyenbrynene mot han spørrende da jeg så posene under øynene hands. -Bad night or something, whiteboy? Spurte jeg og pekte på kjøleskapet. -There ain't any beer left.
Han himlet med øynene og dro av seg boksehanskene, han hadde tydeligvis trent.
-I know there ain't any beer left, I'm trynna quit. Sa han og falt ned i sofaen, jeg så på han spørrende.
-Why? Why now, I need some fucking beer to get my mind on... Something else... Sa jeg tankefullt og så på den skjorteløse overkroppen hans.
-You don't need beer for that... Sa han og himlet med øynene, jeg så på han med store øyne.
-You're fucking serious... Sa jeg, jeg kremtet kort, den siste uka har jeg vært så pissed hele tiden at jeg ikke har klart å legge fra meg dialekten i det hele tatt.
-Of course I'm fucking serious, I almost died! Sa han surt og så bort på meg, han øynet meg kort. -Why you wearing my hoodie...
-Because I just wanted to run downstairs and I didn't want the get dressed. I stole this from your room, it's mine now! MOHAHAHAH! Sa jeg smilende og strakte meg opp til skapet, akkurat nå dreit jeg i om rumpa mi syntes, jeg hoppet opp og fikk tak i kaffen på øverste hylle og snudde meg rundt igjen. Han så på meg med store øyne. -What you looking at? Spurte jeg og møtte blikket hans.
-You're wearing my hoodie... With only underwear underneath... And you ask me what I'm looking at. Han så på meg med smale øyne før han ristet på hodet. -It's obvious what I'm looking at... Han reiste seg opp fra sofaen og tok seg til hodet mens han bannet lavt.
-You okay? Spurte jeg og gikk bort til han, jeg la hånden min på skulderen hans og så han inn i øynene. -Marshall? Spurte jeg igjen, han møtte blikket mitt.
-I'm fine... Sa han stille og så meg inn i øynene, jeg lot hånden min falle ned fra skulderen hans sakte og kjente konturene av bicepsen hans. Jeg lot blikket mitt falle ned over magemusklene hans som med hver dag ble mer og mer synlig. -Alex... Sa han stille og gikk et skritt frem så han sto helt inntil meg, jeg så opp på han med store øyne. -I can't make myself to wait any longer... Jeg så inn i øynene hans. -Would you be okay with it... Han løftet hånden sin opp til glidelåsen på hettegenseren, jeg så opp på han idet han forsiktig dro ned glidelåsen på jakken min, jeg åpnet munnen forsiktig et lite gap da han lente seg mot meg og leppene våre møttes.
Han lot jakken falle ned så jeg bare sto i undertøyet foran han, jeg rykket til da han la hånden sin på midjen min, men dro han inntil meg for å fortelle han at det gikk fint.
-Marshall... Jeg slapp kysset og så han inn i øynene.
-What, did I do something---Jeg kysset han en gang til og ristet på hodet mot han.
-No, just... Don't be rough, okay... Jeg bet meg i underleppa, jeg visste det kom til å bli tøft for han, men han nikket og dro meg inntil han igjen. Jeg la armene over skuldrene hans, dro ned skjortsen hans mens jeg dyttet han bakover mot det nærmeste soverommet.
Jeg stønnet i kysset og dyttet han inntil veggen, han stønnet overrasket da jeg jeg tok helt over. Jeg førte hendene mine rundt den bare overkroppen hans og dro han inntil meg, presset brystene mine opp mot han mens jeg førte den andre hånden min ned til skrittet hans, han rykket til da jeg begynte å stryke han. Jeg smilte for meg selv og bet han i underleppa, han så på meg med store øyne.
-You said not--- Jeg klemte skrittet hans så han rykket til. -ROUGH!
-You're not gonna be rough... I'm going to be, cause I fucking need to let out my steam... Marshall fikk store øyne, men jeg avbrøt han ved å ta hånden ned i boxeren hans og se på han smilende idet han lente hodet inntil veggen med store øyne.
-FUCK. Utbrøt han, jeg bet meg i underleppa smilende og kysset han hardt på leppene. Jeg slapp kysset og dyttet han ned i sengen og dro av han boxeren. -Alex..! Han grep tak i meg og snudde meg rundt så han lå over meg og kysset nakken min. Jeg stønnet da jeg kjente boneren hans mot låret mitt, han stanset seg selv og sakket ned idet han forsiktig dro ned trusen min.
-Oh, come here..! Sa jeg frustrert og dro han ned mot meg mens jeg klorte ned ryggen hans i et stønn da han førte seg inn i meg, han stønnet med meg. -Marshall..!! Ropte jeg frustrert og møtte blikket hans. -Will you just fucking hurry!! COME ON!! Han dro meg mot han i et kyss idet han arbeidet raskere, fyyy faaaaen!! Jeg stønnet høyt og kjørte neglene mine inn i ryggen hans, han stønnet selv og kysset nakken min. Han rev av meg bh-en og begynte å kysse brystene mine og klemte de i hendene sine. -Oh Go-od Marshall!!
Jeg førte hendene mine over overkroppen hans og klemte rundt han mens han slo inn i meg, jeg stønnet, han traff de eksakt riktige stedene og visste alltid hva jeg likte best, det var bare så digg....
__________
Jeg la hodet på brystet hans andpustent.
-Yeah... So... Wanna be my girlfriend again? Sa han og kysset meg på pannen, jeg lo og kysset brystet hans.
-Sure, why not... Sa jeg og smilte til han, han hevet øyenbrynene mot meg med et smil.
-So you wanna be like that... Jeg smilte til han uskyldig.
-Like what? Han humret og løftet meg så jeg lå over han, jeg himlet med øynene. -Seriously, either I'm seriously underweight or you're strong as fuck. Han så inn i øynene mine tankefullt.
-I'm strong as fuck, thanks but I already knew that... Sa han lurt, jeg himlet med øynene.
-You've got such a big ego--- Han kysset meg raskt og så meg inn i øynene med et mykt blikk.
-As long as my ego's got you to talk to, I'll be fine... Jeg smilte og kysset han raskt før jeg la meg ned i armkroken hans igjen. -I love you... So much Alex... Hvisket han forsiktig, jeg smilte og kysset armen hans.
-I love you too Whiteboy... Sa jeg smilende...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...