Jeg satt og spiste frokost mens jeg så på TV, Marshall har vært i studioet non-stop hele uken og jeg har bare gitt opp å prøve å kontakte han. Dessuten oppfører han seg rart, og da mener jeg skummelt-rart. Dre har gitt han beats etter beats, han går ned i studioet og kommer så opp til meg for å snakke litt bare. Det er litt koslig å ha noen normale rundt seg...
-Cut him up into pieces, then just when I went to drink his blood, I thought I outta drink his bath water, that outta be fun... Marshall kom opp trappen og møtte blikket mitt. Jeg så på han med store øyne. -What? Spurte han og gikk bort til kjøleskapet.
-Good morning to you too..? Lo jeg sarkastisk og satte fra meg tallerkenen på bordet foran meg, han svarte ikke og fortsatte å mumle lavt for seg selv mens han lagde seg noen brødskiver med forskjellig pålegg. -Marshall? Han hevet stemmen.
-He can scream all that he wants, top of his lungs. It ain't no stoppin' me from choppin' him up! Sa han og møtte blikket mitt. -What can I help you with, Alexis! Jeg hevet hendene mot han.
-Never mind! Sa jeg og reiste meg opp fra sofaen, hva faen....
-Allright... Sa han og tok med seg brødskivene ned i hulen sin nede i studioet.
-Stupid fucking idiot... The hell you writing NOW!? Sa jeg litt frustrert og så ned trappen, skal jeg gå ned? Ugh, hva annet har jeg å gjøre uansett??
Jeg sukket for meg selv og gikk ned trappen da jeg hørte han snakke og åpnet døren til studioet forsiktig.
-Yeah, sure... Why not? Han snakket i mobilen, jeg gikk inn og lukket døren bak meg, han så opp og møtte blikket mitt før han fortsatte å snakke. -When? ... Next week'll be fine, can I bring Alex? Alexis Cubard, you know who that is... Lo han og møtte blikket mitt, jeg så på han spørrende, hvem i alle dager er det han snakker med?? Og hvor skal jeg hen?? -Aigh't, see ya then man... Bye. Han la på og møtte blikket mitt.
-Where am I going with you?? Spurte jeg og satte meg på fanget hans, han gliste mot meg.
-It's good to be back in business! Sa han og braste ut i latter. -I'mma do a musicvideo next week... Sa han og så ned på mobilen sin.
-What?? Spurte jeg med store øyne og smilte til han.
-Yeah, and you coming with me. Lo han, jeg dro han inntil meg in en klem.
-With who?? What song! Spurte jeg smilende.
-Akon, it's a song we did back in 2006. It's called "Smack That". You can be one of the strippers if you like... Jeg slo han i skulderen smilende og ristet på hodet. -Fine, I guess you don't want the part then!!
-Idiot... Sa jeg og kysset han på kinnet. -What you writing now though?
-A song about killing people, I like being a serial killer... Mumlet han og møtte blikket mitt drepende, jeg himlet med øynene og dyttet han unna meg.
-I bet you do, you sicko... Jeg reiste meg opp og gikk bort til døren. -I would love to see you again throughout the day you know? Just a little hint? Sa jeg og lukket døren bak meg.
-A hint, I thought it was an obvious statement. Who doesn't want to see me at this point??? Hørte jeg bak meg og snudde meg. Han strammet musklene og så på meg kjepphøyt. -I haven't been in the media and I'm me... I'm hot as hell, homie!! Look at this shit... Han dro opp skjorten og strammet magemusklene. -How the fuck can I be so selfish and hide myself under these clothes to the rest of the world??
-Allright Mr. EGO! Sa jeg og himlet med øynene mot han. -I get it, but calm your balls a little... Han humret kort og bet seg i underleppa for å skjule at han lo.
-Oh admit it! I'm hot when I'm being like this... Sa han og hevet øyenbrynene mot meg.
-...Fuck you. Sa jeg og snudde meg og gikk opp trappen,
-HA! I KNEW IT!! Lo han til jeg hørte døren smelle igjen nok en gang, jeg kunne ikke unngå å le for meg selv. Han har jo på en måte litt rett da... Han er jo søt når han er kjepphøy..?
Hvem faen er det jeg prøver å lure, han er jævlig hot når han er kjepphøy...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...