Jeg lente meg inntil inngangsdøren til hotellrommet og stirret inn i veggen.
Fy faen, jeg så for meg han?! Altså jeg klager ikke, men det er da ikke vanlig å... SE en person som ikke er der!!
-Am I delusional??? Spurte jeg meg selv høyt og dro meg i håret.
-Yeeeaaah, you should see a therapist... Jeg skvatt da jeg så opp og møtte blikket hans. Han lente seg inntil veggen på andre siden av rommet og smilte skjevt til meg.
-HI! Sa han og vinket til meg forlegent, jeg lukket øynene flere ganger, men han forsvant ikke.
Hva faen er det som skjer?! Jeg ser for meg han IGJEN!! Hva er galt med meg!!
-Nothing's wrong with you, you just miss me that's all. Sa han, som om han hadde lest tankene mine. Jeg skvatt nok en gang da lo.
Savner ham?? Hvordan vet han det??
-Duh, fuckface... I'm in YOUR head?? We kinda share brainwaves right now... Han lo mens han gestikulerte mot meg.
Ganske vansklig å dele hjernebølger når den ene ikke har noen som fungerer..?
-Hey! Fuck you! I heard that! Sa han, jeg lo kort. -Can you please talk, I'm getting sick of just listening to your fuckin' thoughts, baby... Jeg så opp på ham, kinnene mine ble garantert rosenrøde nå som jeg kjente jeg ble varm i ansiktet.
Kalte han meg akkurat... Baby?
-...For fuck sake, Alex??? Sukket han, han var hvertfall seg selv som jeg forestilte meg han også!!
-Wait, so I'm basically leading you, since you're in my imagination? Sa jeg med et lurt glimt i øyet.
-Thank you for fucking talking! Yes, you are..? Han så på meg først spørrende, men han kunne jo lese tankene mine, som kunne være litt creepy men jaja...
-You naughty little bitch... Lo han flørtende, og poff så forsvant den hvite tank-toppen hans og etterlot han skjorteløs.
Jeg sukket smilende og gikk bort til sengen. Jeg satte meg ned og så satt Marshall ved siden av meg, poff.
-...You're just my imagination... Sukket jeg og lente meg mot han, så inn i de blå øynene hans før jeg prøvde å børste leppene mine mot hans, men akkurat som jeg tenkte meg kjente jeg ingenting på leppene mine da de traff hans. Jeg trakk meg sakte fra ham og åpnet øynene, han så på meg trist.
-I'm sorry, baby... I wish I could, I really do....Sa han og børstet hånden sin over kinnet mitt, jeg er ganske sikker på at jeg kjente noe så jeg rykket til. Han så på meg smilende.
-How come I felt that?? Spurte jeg, Marshall lo den vidunderlige, smittsomme latteren sin og møtte blikket mitt.
-You thought about me, and how it would feel like if I really was here. Sa han og så på meg smilende, jeg så på ham med store øyne.
Betyr det at jeg faktisk kan knulle han, i min fantasi, her og nå???
-Uh, no. Lo han kort. -I wish though, but no. It can't go that far... But it can go... Han så på meg med et kort smil, og møtte blikket mitt mens han hvisket. -This far... Han lente seg mot meg til leppene våre møttes, og da så jeg for meg hvordan det var å kysse leppene hans da han sov. Og da kjente jeg det, Marshall var her og han kysset meg, vel egentlig ikke men det var en begynnelse...
BANK, BANK!!
Jeg åpnet øynene og så Stacy brase inn døren, hun så på meg spørrende da hun så det forvirrede ansiktsutrykket mitt.
-What have you been up to?? It looks like you just had sex! Hahah! Lo hun, jeg smilte og tenkte på Marshall og hvordan han nå klarte seg? Han spilte sikkert inn en rap eller noe akkurat nå....
-And I'm back again! What up, Stacy! Jeg så opp og så Marshall løpe rundt og rundt Stacy som en galing og måtte slippe ut en latter, Marshall stoppet og møtte blikket mitt før han forsvant og lot meg se rett i øynene på en forvirret Stacy, igjen.
-What's so funny?? Lo hun forvirret før hun satte seg ned i sengen ved siden av meg, der Marshall satt (skulle ha sittet) bare noen minutter før.
-Nothing, I was just thinking about Marshall.... Sa jeg og så opp, Marshall satt ved siden av Stacy og så på meg smilende.
Jeg må virkelig snakke med noen om dette, dette er ikke normalt.
-Since when were you normal though, whitegirl..? Sa han spydig og rakte tunge mot meg.
Faen ta deg, din lille jævel.... Smilte jeg for meg selv.
-I love you too, so much... You have no idea. Sa han flørtende og ga meg et beundrene smil.
ESTÁS LEYENDO
WAKE UP CALL
FanficAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...