Jungkook szemszöge
- Biztos nem akarnál lemenni a többiekhez? - kérdem szerelmemet.
- Nem, nem akarom, hogy lássák a foltokat... Sok kérdést vetne fel...
- Holnap még ha el is lógod a kirándulást, este, mikor mentek vissza Koreába, látni fogják...
- Tudom. - csuklik el a hangja. - De reménykedhetek, hogy elmúlik addigra...
- Te is tudod, hogy nem... - fáj ilyen védtelennek látnom őt és én még fokozom a lelki szenvedését.- Megvan! - kiáltom szinte el magam. Tae mérgesen néz rám. - Egy lánytól kell elkérni az alapozóját... azzal el tudod fedni. - magyarázom büszkén.
- És mit mondok neki, miért kell?
- Nem fogsz örülni, de - veszek mély lélegzetet - Maynek nem kellene magyarázkodni, ha elkérnénk tőle...
- Nem tudom melyik szobában lakik és nincs meg a száma sem... - keresi a kibúvót.
- Én tudok valakit, akinek igen...- keresem ki Hoseoknak a számát a mobilom telefonkönyvéből. Máris a hívásgombra nyomok. Hamar fel is veszi és megadja a lány számát.Nemsokkal később már az alapozójával a kezében jelenik meg a szoba előtt. Tae nyit ajtót, mivel a sárkány vigyáz az emeleten, nehogy rosszat csináljunk. Nagy magyarázkodás árán jutott el így is csak hozzánk.
- Csak pár percre jöhetek be, mert a tanárnő nem nézi jó szívvel, ha átjárkálunk egymáshoz... Azt mondtam fájdalomcsillapító krémet hozok neked... Tessék. - adja át Taehyungnak az alapozóját.
- Köszönöm. - félre sütött tekintettel veszi át tőle a kis tégelyt.
- Hogy vagy? - kérdi halkan May.
- Már jobban, köszi! - feleli Tae.
- Elmegyek WC-re. - mondom és hagyom őket kettesben. Remélem érti Tae a célzást és bocsánatot kér a lánytól.
Taehyung szemszöge
Most komolyan kettesben hagyott minket?! Kínosan mosolygom a lányra.
- Használtál már alapozót? - kérdi kedvesen. Hogy a fenében tud még velem ilyen kedvesen viselkedni, hisz már oly sokszor megbánthattam. Miért ilyen velem?! Ha legalább egy kicsit is éreztetné velem, hogy neheztel rám. Így hogy kérjek bocsánatot?! Ez totál kinos!
- Még soha. - ismerem be. - Még sosem kellett magam sminkelnem..., de nem lehet nehéz.
- Ha gondolod segítek... reggeli után átjövök és eltüntetem a foltokat. Hogy őszinte legyek, nekem sem lesz könnyű...
- Rendben. Köszönöm. - elköszön és elhagyja a szobám.
Feltépem az ajtót és May után szólok. Megáll és hátrafordul. Teszek pár lépést és megállok előtte.
- Sajnálom! - mondom lesütött tekintettel. - Elég bunkó voltam veled...
- Taehyung...
- Vissza a szobátokba! - rivall ránk a tanárnő.
- Holnap megbeszéljük! - mosolyog rám May és elindul szobája felé. Én is ezt teszem. Kookie már az ágyban vár.- Mit mondott May? - érdeklődik. Megpaskolja az ágyat maga mellett, leülök mellé.
- A tanárnő visszaküldött mielőtt sikerült volna normálisan bocsánatot kérnem. Így marad holnapra...
- Ezen most ne aggódj! - húz magához és csókol meg. Karjaiba bújok.A kulcscsontjára apró puszikat kezdek nyomni, szerelmem egy nagyot sóhajt. Ezután rátérek a nyakára. Szívni kezdem puha bőrét. Légzése felgyorsul. Beleharapok a nyakába, mire felnyög.
- Kis harapós! - fogja meg tarkóm és felhúz egy csókra, melyet elmélyítünk. Magára húz. Csípőjére ülök, érzem merevedését.
- Te meg kanos! - motyogom bele csókunkba.
- Csodálkozol? Kedd óta nem szeretkeztünk... - súgja rekedtes mély hangon. Ez feltüzel engem is.
Benyúlok a trikója alá és a hasizmát kezdem simogatni. Kezeit a seggemre teszi, majd a boxerbe csúsztatja és megmarkolja, amire felnyögök. Előrehajolok egy csókra, közben teljes testünk összesimul, a ruháink dörzsölésének hatására mindketten kőkeménnyé válunk. Ismét felülök és trikóját szinte letépem róla, utána sajátomtól is megszabadulok. Pasim férfiasságát az alsóján keresztül kezdem el simogatni. Hátrébb húzódom és lassan ráhajolok Kookie tagjára, közben végig szemkontaktust tarok vele. A még fedett merev péniszét számba veszem ruhástól és enyhén beleharapok. Megrándul egész testtel és én kiengedem számból. Felül és kezét az alsóm szélére helyezi és lehúzza rólam. Én is megszabadítom egy egyetlen ruhaneműtől, ami még takarja szerelmem tagját. Teljesen meztelenül fekszem rá. Perverzen mosolyog rám, kezemmel lenyúlok, rászorítok farkára, nyög egyet, majd lassan húzogatni kezdem péniszén a bőrt. Ő is lenyúl kettőnk közt, ráfog az én tagomra és verni kezdi nekem. Ő gyorsabb tempóban. Hamar közel kerülök az orgazmushoz, ezért kihúzódom kezéből. Ráhelyezkedem tagjára.
- Várj! Nem kellene tágítani... - kérdi, én csak megrázom a fejem és lassan beleereszkedem péniszébe. Egy pillanatra megbánom, hogy ilyen meggondolatlan voltam és felkészítés nélkül ültem bele párom farkába, de miután magamba engedtem teljes méretét, nem mozdulok. Megszokom és mozogni kezdek fel-le, mikor már élvezet veszi át a fájdalom helyét, felgyorsítom tempómat. JK zihálásából ítélve el fog élvezni pillanatokon belül. Ráfogok saját tagomra és pumpálni kezdem, szerelmem ráteszi a kezét az enyémre és együtt folytatjuk tagom pumpálását. Egymás után érjük el a gyönyör kapuit. Kookie belém én pedig a mellkasára élvezek, majd rádőlök. Teljesen kifáradtam.Pár perc múlva Jungkook felemel és menyasszony pózban visz be a fürdőbe. Letesz a zuhanytálára és beáll mellém, megnyitja a vizet. Gyengéden lemos, megtöröl és visszavisz az ágyba. Imádom ezt az oldalát páromnak.
- Szeretlek!
- Én is téged! - csókol meg és hamar elalszunk.
YOU ARE READING
A sors keze - Yoonmin, Taekook
FanfictionYoongi- a tanárhelyettes, aki csak 1 évre veszi át egyik tanár helyét egy elit gimnáziumban. Jimin- egy elkényeztetett 16 éves fiú, akinek szülei megelégelték fiúk felelőtlenségét és megvonták a zsebpénzt. Taehyung- Jimin legjobb barátja, akinek van...