Yoongi szemszöge
Jimin behajol előttem, ahogy pakolja a ruháinkat a mosógépbe. A melegítőnadrágja rásimul kerek fenekére. Megnyalom a szám szélét. A tagom ébredezni kezd. Elindítja a mosást a szennyeskosarat felveszi és el szeretne haladni mellettem, de megfogom csuklóját, hátrarántom, lehet kicsit erősebben, mint szerettem volna. A kosár kiesik a kezéből, kisebb zajt kelt, de nem foglalkozom vele, hisz senki sincs jelenleg a koliba. Jimin a falnak nyomom, rám emeli a tekintetét értetlenkedve.
Nyakára hajolok és először csak puszikat nyomok a rá és a pulcsi alól kilátszó kulcscsontjára. Elengedem csuklóját, ő belekapaszkodik a felsőmbe. Erősebben kezdi venni a levegőt. Megszívom nyakát, amire felnyög. Egyik kezemet a pulóver alá csúsztatom, az izmost hasát simogatom. Kezét felemeli és a hajamba túr, majd a hajamnál fogva húz el magától. A vágytól izzó szemeivel találom magom szembe. Előrehajol, hogy megcsókoljon, szenvedélyes csókcsatába kezdünk.
Hirtelen elválik tőlem és nekilök a mosógépnek. Most én nézek rá értetlenül, de mielőtt reagálhatnék rá, már előttem térdel és le is húzza a nadrágom alsómmal együtt a térdemig. A tagom már kőkemény, Jimin megfogja csípőm és közelebb jön, végignyal a péniszemen, mikor a hegyéhez és egyből tövig beveszi. Ez annyira felkészületlenül ért, hogy csak a mosógépbe tudok megkapaszkodni. Nagyot nyögök, miközben párom mély torkozik. Ha így haladunk, pillanatok alatt el fogok élvezni.
- Hé... héé.. - nyögöm, több hirtelen nem jön ki számon. Felnéz rám, fejemmel biccentek neki, hogy álljon fel. Megteszi, amit kérek. Ajkai csillognak saját nyálától, kicsit zihál is. Olyan kívánatos. - Vedd le a nadrágod! - utasítom. Közben és is megszabadulok a ruháimtól. Jimin egy szál pulcsiban áll előttem, ami épphogy takarja intim részét. Ismét a falhoz nyomom, lenyúlok a seggéhez és markolászni kezem és a kulcscsontjánál szívom a bőrt. Megfogom combjánál, veszi a lapot és engedi magát felvenni. Megfordulok vele, az éppen üzemen kívüli mosógép tetejére teszem le. Hátra dől és a könyökén megtámasztja magát, én pedig mélyen behatolok teljes hosszal. Felnyög, valószínű kicsit fájhatott neki, mert mérgesen néz rám, de ezzel nem törődve húzom ki magamat és ismét erősen hatolok be. Párszor megismétlem, majd kihúzódom belőle teljesen.
Kezem nyújtom felé, megfogja és lesegítem a mosógép tetejéről. Megcsókolom, majd megfordítom, hogy nekem háttal legyen. Előrelököm a mosógépre, kicsit hátrébb húzom a seggét, rögtön bepucsit nekem. Keményen hatolok be, lassan húzom ki...
Hamar közel érek az orgazmushoz. A hasa alá nyúlok és magamhoz húzom. Egyik kezemmel tartom, másikkal lenyúlok a tagjához. Abban az ütemben, ahogy mozgok, úgy mozgatom kezemet Jimin péniszén. Szinte egyszerre élvezünk el.Mivel kibaszott hideg van, gyorsan magunkra rángatjuk a ruháink és visszamegyünk a szobába.
Barátom összeszedi, milyen könyveket szeretne magunkkal hozni és beleteszi a bőröndbe. Én pedig a kijavítandókat szedem össze.
- Holnap, mikor indulunk? - kérdi.
- Reggeli után? - kérdek vissza.
- El kellene mennem a könyvtárba...
- Akkor majd utána... ráérünk. - mondom és indulok le a kimosott ruhákat áttenni a szárítóba.
Jimin szemszögeEldöntöttem, hogy tanulni fogok. Igaz, Yoongi még hisz abban, hogy szüleim szeretnek annyira, hogy elfogadják, hogy egy férfival vagyok párkapcsolatban. De szinte 100%, hogy a hírnév fontosabb számukra... inkább kitagadnak, az kényelmesebb. Ha belehúzok, akár egyetemre is felvehetnek... eléggé aggódom a jövő miatt, de próbálom kétségeim elrejteni párom elől.
Ébredés után, míg Yoongi megcsinálja a reggelinket, elfutok a könyvtárba és kikölcsönzök 2 könyvet, remélem elég lesz a beadandóm elkészítéséhez.
Daeguba az út nagyon hosszú és kellemetlen volt. Alig beszéltünk. Próbáltam témát felhozni és Yoongi is, de nem sikerült fenntartani a beszélgetést. Még mindig feszültek vagyunk a történtek után.
Mielőtt felmennénk az albérletbe még gyorsan bevásárolunk.
- Nem lesz az kicsit sok? - kérdi Yoongi, mikor meglát, 10 zacskó csipsszel.
- Most miért? - nézek rá nagy szemekkel. - Daddy?! - dobom bele a csipszet a bevásárló kocsiba és fogom meg a kezét és biggyesztem le az ajkam.
- Rendben. - mosolyog rám kedvesen. Kézen fogva megyünk végig a sorokon.Hamar telnek a napok, a tanulás fél napokat elvesz a drága szünidőmből. Persze Yoongi erre azt mondja, ha eddig is tanultam volna, akkor nem kellene ennyit bepótolnom. Valamilyen szinten igaza is van. Amíg tanulok, addig pasim a dolgozatokat javítgatja illetve előkészíti a tanagyagokat a szünet utánra. A nap többi részére közös programokat szervezünk vagy itthon ülünk és sorozatot nézünk. Holnap megyünk Yoongi szüleihez és megismerkedek a húgával. Remélem ő is olyan kedves, mint Yoongi és a szüleik.
Yoongi még régebben említette, otthon nem igazán ünneplik a karácsonyt. Nem díszítenek és nem is ajándékoznak, ezért nagyon meglepődünk, mikor egy fenyőfa áll a nappaliban. Kiderült, húga, Yoonji megszerette a karácsonyi ünnepeket és ezért mindent feldíszített, persze az ő ízlése szerint. Nagyon kedves lány és nagyon hasonlít a bátyára. Jó hangulatban telik el az ünnepi vacsora. Szerelmemnek szerencséje van a családjával.
- Nagyon kedves a családod, jó volt velük tölteni kis időt. - mondom visszaúton a kocsiban.
- Örülök, hogy jól kijöttök... De csak ballagásod után kellene elmondani, hogy együtt vagyunk... még mindig a tanárod vagyok.
- Nem félsz attól, hogy mit szólnak hozzá? Nem csak a korkülönbségre gondolok, hanem hogy mindketten férfiak vagyunk...
- Még kell 1 -2 év ahhoz, hogy férfinak nevezzelek. - neveti el magát pasim, mire én bedurcáskodva az ablak felé fordulok. Nem gondoltam volna, hogy szerelmem tényleg be szeretne mutatni családjának, mint a párját. Most ennek iszonyat örülök. Szeretem Yoongit, mindenki másnál jobban.
YOU ARE READING
A sors keze - Yoonmin, Taekook
FanfictionYoongi- a tanárhelyettes, aki csak 1 évre veszi át egyik tanár helyét egy elit gimnáziumban. Jimin- egy elkényeztetett 16 éves fiú, akinek szülei megelégelték fiúk felelőtlenségét és megvonták a zsebpénzt. Taehyung- Jimin legjobb barátja, akinek van...