111

371 32 6
                                    

Yoongi szemszöge

De hülye vagyok, már megint nem a józan eszemre hallgattam. Nézek le Jiminre, aki már el is aludt a karjaim közt sex után. 

Hajnalban megébredek és elmegyek lezuhanyozni. Gondolataimba merülök...
- Yoongi? - hallom meg Jimin hangját, nem is vettem észre, mikor jött be a fürdőszobába. Ránézek és arcon tudnám csapni magam, hogy lehettem ennyire gyenge... megint fájdalmat fogok okozni neki. - Ne vágj ilyen sanyarú képet! - szólal meg, nagyot nyelek. - Tudom, ez egy kivételes alkalom volt... úgy érzed, nem kellett volna megtennünk... de megtörtént... 
- Sajnálom! Komolyan sajnálom! -vágok közbe, mentegetőznék, de nem jut eszembe semmi.
- Ne sajnáld! Jó volt ismét veled... esetleg valamikor még megismételhetnénk... - mosolyodik el, nem értem, mi van vele. Már beszédre nyitnám a szám. - Nem kell szabadkozni. Igazából csak egy kéréssel szerettem volna hozzád fordulni... 
- Nem akarod használni a bankkártyád... de miért? - közben elzárom a vizet és kilépek a kádból. Jimin felém nyújtja a törölközőt. Elfogadom és megtörölközöm. 
- Félek apám be fogja fagyasztani a kártyámat, ha teszek rá pénzt... ezért megkérnélek, had érkezzen hozzád a pénzem... DE ne kérdezd meg, hogy honnan van... ne tégy fel semmilyen kérdést, csak segíts ki, kérlek!
- Rendben! Csak azt mond, hogy nem keveredtél rossz emberek közé! - kérdem félve, nem szeretném, ha valami bajba keveredne. Megrázza a fejét. - Ugye tudod, hogy hiszek a szavadban!
- Köszönöm Yoongi! - nagy mosollyal mellém lép és megcsókol. - Ne emészd magad, én is akartam! 

Ezek után magamban álldogálok a fürdő közepén, már csak azt hallom, ahogy a bejárati ajtóm a zárba kattan. Mi volt ez?! Miért kell Jiminnek a pénzét dugdosnia? Apja ennyire figyel a kiadásaira? Csak akkor kap pénzt, ha azt teszi, amit ő mond? Szemét egy alak. Azt hittem, ha szakítok Jiminnel, nem fogja jobban korlátozni.


Taehyung szemszöge

Jimin még mindig nem mondta el mi történt vele, mikor otthon volt és apja miért is vonta meg a pénzt teljesen tőle. Bár el tudom képzelni, hogy ismét összevesztek a házasságon. Korlátozni akarja fiát, hogy fejet hajtson neki. Amíg tudom, segítem legjobb barátomat és ebben szerelmem is támogat.

Igaz nem volt hosszú a tavaszi szünet, de Kookieval ismét egymásra találtunk. A kirándulásunk utolsó napját nem töltöttük mással, mint hancúrozással, de jól esett. 

Utána gyors szülőlátogatást is beiktattunk és jöhettünk is vissza a koliba. Alig várom a nyári szünetet, valahova jó lenne elmenni kettesben Kookieval jó hosszú időre. Esetleg Thaiföldre...


Jimin szemszöge

Az előbb fizettek elő a tartalmaimra, én állíthattam be mennyit kérek egy hónapra. Ez egyfajta előfizetés. Már meg is érkeztek az első követőim. Tettem fel pár képet, amit mindenki láthat és ha további tartalmat szeretne tőlem, akkor az már fizetős. Sőt, ezen felül is lehet nekem borravalót adni, ha valaki szeretné. Azt nem mondom, hogy meggazdagszom, de remélem a legalapvetőbb dolgokat tudom majd finanszírozni. 

Egy biztos jövő tanévet én nem fogom tudni finanszírozni ebben a gimiben. Ha apám tényleg úgy dönt, hogy nem fizeti a tandíjamat, akkor másik suli után kell néznem. Még azt is meg kell tudnom, melyik iskolába vennének át engem... jó ez még arrébb van és talán csoda is történhet.

Pár nap alatt ismét megugrott a követőim, előfizetőim száma. Még mindig kellemetlen belegondolni, mit kezdenek a képeimmel, de ha kell a pénz, akkor nem érek rá ilyenekkel foglalkozni. A lényeg, hogy az arcom sosem látszódik a képeken. 

Páran szép összeget fizetnének videókért, de nem vagyok egy szakértő azon, hogy tudnám az arcom kitakarni... Ezen még gondolkodnom kell... esetleg vehetnék egy maszkot, amit felveszek videóknál.

A sors keze - Yoonmin, TaekookWhere stories live. Discover now