19

1.1K 62 9
                                    

Yoongi szemszöge

Megérkeztünk a lakásomra, ami egy 10 emeletes ház legfelső emeletén található. Nem túl nagy, de nem is kicsi, egy egyedülálló férfinak pont ideális. Mint szüleimnél, itt is minden apró részletet megnéz a drága kis Jimin.
- Modern, de kicsi... - jelenti ki, tudom a szülei gazdagok, ezért ezt nem tudná megbecsülni...
- Mint a tied.- mondom lekezelően. Bután néz, nem értette a célzást... Sebaj... Öt perc gondolkodás után leesett neki.
- Nem is kicsi!- mondja felháborodva. Én meg csak röhögök.
- Most jutott csak el az agyadig? Hogy akarsz így javítani, ha még gondolkodni sem tudsz.... - nevetek tovább, ő meg valamit dörmög az óra alatt. Mérgesen távozik a szobámba.

Kicsit leporolgattam a konyhában lévő dolgokat, majd a hűtőt is áram alá helyezem. El kell mennem vásárolni... Nem sok kedvem van hozzá.
- Babyboy - nyitok be a szobába - el kell mennem a ... - kerekednek ki szemeim a látványtól.. hova is kellene mennem??? - a... boltba. - nyögtem ki végre, miután újra indul az agyam. Nem voltam felkészülve, hogy Jimint így látom... nyelek egyet... becsukom az ajtót és kezdem emészteni a látottakat. Jimin... de jó segge van... már láttam meztelenül, de ez más volt... éppen az alsóját vette le vagy fel... mindegy... de behajolva láttam mindent, amit nem kellett volna...

Összeszedve magam indulok meg a konyhában lévő slusszkulcsért, hogy végre elindulhassak a boltba... Nem vettem észre, hogy Jimin utánam jött és így még teljes transzban ért utol.
- Én is megyek veled! - mondja és karol belém. Ránézek. Oké, ruhában van. De még így is kellemetlen, hogy az előbb láttam, amit láttam és tetszett... TETSZETT??? Baszki!!!
- Persze, menjünk...- mondom és elindulunk az autóhoz.
- Bocsi, látom még sokkban vagy a látottak miatt.- nevet kínosan.
- Hát nem voltam erre felkészülve.- nevetek fel. - Nem tudtam, hogy öltözködsz... Bocsi, hogy rád nyitottam.
- Nem gáz, láttál már meztelenül.... és férfiak vagyunk mindketten. - lesütött tekintettel bámulja a földet. Azért kínos lehet neki is , mert nekem kibaszott kínos!!! ... de ő sem meri bevallani. Valahogy oldani kellene a feszültséget...

- Mit szeretnél enni? Mit vegyünk? Otthon semmi nincs. - mondom, mikor beérünk a szupermarketbe.
- Nem is tudom... Körbenézek itt, mit lehet venni...- mondja és egyedül hagy a bevásárlókocsival. Amíg fogára valót keres, addig én összeszedem, a bevásárlólistámra felírt dolgokat. Jimin édességgel és csipsszel érkezik meg és dobja bele a kosárba.
- Ez nem lesz sok?- kérdem kicsit rosszallóan.- Tedd a felét vissza! - parancsolok rá.
- Daddy, lécci...- könyörög nekem nagy szemekkel. Ekkor mögöttem hallok meg egy férfi hangot. "Ezek buzik." Megfordulok, nézem ki szólt be nekünk. Egy fiatal suttyó az.
- Tessék? - kérdem tőle. - Esetleg bajod van vele?
- Milyen undorító... emberek közt...nem szégyenlitek magatokat?!- grimaszol.
Legszívesebben behúznék neki, de inkább lesokkolom. Odahúzom magamhoz Jimint és lesmárolom a homofób srác szeme láttára. Kicsit hosszabbra sikeredhetett a csókom Jiminnel, mint terveztem és már az idegen eltűnt.
- Bocsi, de így hamarabb lelépett a srác. - magyarázom, remélem nem akad ki.
- Semmi gáz!- mondja mosolyogva, de olyan keserédes mosolynak tűnik. Már megint kellemetlen helyzetbe hoztam.
- Minden rendben, babyboy? - kérdem kicsivel később, mert furcsán viselkedik a csók óta.
- Persze.- veszi ki a kosárból a nasikat és viszi el. Most meg szomorúnak tűnik.  Majd percekkel később mosolyogva tér vissza és karol belém.  Mik ezek a hangulatingadozások nála???

Visszaérve lakásomra egy könnyed vacsit összedobunk és megesszük. 21 óra tájékán elindulunk gyalog egy közeli bárba. Leülünk, iszogatunk és dumálunk, ahogy elterveztük. Elég jól elvoltunk, míg egy csaj oda nem jött hozzánk és fűzni nem kezdett engem. Jó csaj volt, pont az esetem, de Jiminnek megígértem, hogy kettesben leszünk. Az istenért sem akar távozni a csaj... valamit ki kell találnom.
- Figyelj, angyalkám, bocsi, de foglalt vagyok!- mondom, hogy kopjon már le.
- Nem fogja megtudni....- válaszolja.
- De, mert itt ül mellettem.- mutatok Jiminre, aki majdnem megfullad az italába. Szegény ma már másodszor buzulom le... már megint kellemetlen helyzetbe hozom.
- Nem hiszek neked! - hitetlenkedik a bige. Fordulok Jiminhez, aki már tudja mi következik, ezért meg sem várja, hogy cselekedjek, ő már rá is tapad ajkaimra. Nem bírok magammal, ezért nyelvemet átdugom szájába, ezzel egy szenvedélyes csókot váltottunk. Lihegve válunk el, csajnak nyitva maradt a szája...
- Ti tényleg...- nyögi ki és kapkodja a levegőt.- Édes hármas?- kérdi nagy reményekkel, de én csak megrázom a fejem.

-Jimin nagyon haragszol? - kérdem végül, mert amióta megcsókoltam, a mai nap már másodszor, eléggé magába fordult.
- Nem! - válaszol tömören. Csend áll közénk. Valami baja van, mert már a második italt kéri ki.
- Mi a baj? Szerettél volna édes hármast?- kérdem hülyülve.
- Igen.- ejti ki a szavakat... én meg ámulok rajta.
- Bocsi, nem tudtam... szóljak a csajnak? Még biztos benne lenne...- mondom lelkesen, mert hát kinek nem jönne be a dolog?!

Jimin szemszöge

Yoongi elment a csaj után. Tudom, hogy marhaság ez az édes hármas, de így talán kicsit többet kapok Yoongiból is.
Mire megérkezünk a hotelbe, már megbántam a dolgot. A csaj csakis Yoongin csüng. Engem meg mindketten leszarnak, lehet inkább el kellene innen tűnnöm. Nem akarom látni, ami itt történik.
- Jimin,- szól hozzám Yoongi, felemelem a tekintetem - gyere az ágyra!- majd suttogva hozzáteszi.- Csak nem szégyenlős vagy daddy előtt? - a hideg rázott ki a szexi hangja végett. Nem törődve semmivel, nekiesek Yoongi ajkainak. Megindulunk az ágy felé, de csókunk nem szakad meg egy pillanatra sem. Mikor odaérünk Yoongi lelök az ágyra, de ahelyett, hogy ő mászna rám, a lány mászik rám és tagomat kezdi még nadrágon keresztül masszírozni. Yoongi kompletten levetkőzik, tagja égnek áll, csak tudnám,... esetleg rám is felállna? A csaj közben leszedi rólam a ruháim és a tagomat szopja, jó érzés, de mégis Yoongit kívánom. Ő most csak néz minket, de én azt akarom, hogy ő is részt vegyen benne. Összeszedem bátorságom és megfogom péniszét, nem számít rá, ezért ijedten rám emeli tekintetét. Azt hittem rögtön elhúzódik, mert át léptem egy határt, de nem. Közelebb jött, hogy rendesen tudjak dolgozni rajta. Megemelkedem és számmal közelítek tagjához, szemeibe nézek egész végig. Óvatosan beveszem a számba szerszámát és szopni kezdem. Féltem, hogy ellök és kikéri magának, hogy nem meleg. Hisz ő mondta, hogy egy férfival nem tudná elképzelni. Most meg a farka az én számban van.

- Ez az babyboy! - nyögi és kap bele hajamba, hogy minél mélyebbre bevegyem. Mielőtt elélvezett volna, kihúzódik számból. A csaj is kiengedi tagomat szájából. Yoongi és köztem lévő szexuális aktus véget ér, mert ezután csajra összpontosítunk. A csaj rám ül, miután gumit húztam, nagy meglepetésemre Yoonginál volt óvszer. Ő is felhúz egyet, majd hátulról ő is behatol a csajba. A bigét kicsit kifáraszthattuk, mert szinte rögtön bealszik szex után. Ott hagyjuk egyedül és visszamegyünk Yoongi lakására.

- Még egy kört simán bírtam volna...- mondja Yoongi kanosan. Nyelek egy nagyot. Ez lehet az én esélyem?!



A sors keze - Yoonmin, TaekookWhere stories live. Discover now