Taehyung szemszöge
(még este)Úgy érzem kicsit többet ittam, mint kellett volna. Péntek van és összegyűltünk páran elütni az időt. Bár már majdnem takarodó van, felelsz vagy merszet játszunk. Jimin full részeg és Jungkook azt a feladatot adja neki, hogy csábítsa el Min tanár urat... vitatkozak egy ideig, hogy Jimin nem meri megtenni és egy beszari alak. Mivel ő nem az, ezért el is indul a szobájába, de gondolom a tanár úr leönti majd hideg vízzel, ezzel leállítva Jimint.
Tíz előtt pár perccel visszamegyünk a szobánkba Jungkookkal együtt. Én rögtön elmegyek zuhanyozni, hogy elmúljon az alkohol hatása. Már lemosakodtam, de még folyatom magamra a kellemesen meleg vizet, mikor Jungkook lép be a fürdőbe. Mivel a zuhanyfüggöny el van húzva nem lát be és én nem látok ki, nagyon nem is törődöm vele. Gondolom pisilni jött csak be. De nagyot tévedtem. Hátulról két kéz öleti át mellkasomat.
- Tae, ne ijedj meg, csak én vagyok!- súgja fülembe. Egyszerűen lefagytam... sem gondolkozni sem megmozdulni nem tudok.- Segítesz lemosakodni?- kérdi pár perc múlva. Nagy levegőt veszek és lefejtem Jungkook kezeit a mellkasomról. Megfordulok, hogy az ittas szobatársamtól minél messzebb kerüljek... Mikor kilépnék a zuhanyzóból megfogja karom és azzal a hévvel vissza is húz magához. Szemtől szemben állunk, próbálom ellökni magamtól, de nem sikerül, mert sokkal erősebb... Egyik kezét a nyakamba teszi, én csak ijedten nézek rá. Őt ez nem érdekli, közelit felém és ajkait az enyémre helyezi, hevesen mozgatni kezdi. Mi a faszomat tegyek most??? Hirtelen másik keze a seggemre téved, belemarkol én pedig megugrom. Szájába nyögök, mire nyelvét a számba nyomja. Már nem bírok ellenállni és visszacsókolok. Kezeimmel a hajába túrok. Jungkook elzárja a vizet és felkap. A szobánkba visz és ledob az ágyára. Most tudom igazán szemügyre venni és el sem hiszem, milyen izgató és nem csak a felső teste. Nyelek egyet. Mindketten már izgalmi állapotban vagyunk.
- Jungkook... én... - tovább nem jutok, mert szavamba vág.
- Hívj Daddynek!- mondja iszonyat szexi hangján.
- De én vagyok az idősebb...
- Az most nem számít... vagy inkább szeretnél top lenni?- kérdi közben rám mászik és a nyakamat kezdi csókolgatni, légzésem felgyorsul és átadom az élvezeteknek magam.
- Szűz vagyok...- nyögöm ki, amit már az elején el akartam mondani.
- Óvatos leszek...- mondja, miközben szemeimbe néz. Valamiért elhiszem, amit mond.- Bár még csak lánnyal voltam eddig, de nagy különbség nem lehet... lyuk az lyuk.- szavaira kikerekednek a szemeim.
- Mi van?- lököm el magamtól és ülök fel.- Ezt komolyan gondoltad?!- kérdem idegesen.
- Nyugi, csak vicceltem... de fiúval tényleg nem voltam még.- nevet fel.
- Basszus...- dőlök vissza ágyába. Ez tök hülye! Mellém dől. Felém fordul és megcsókol. Újból fölém mászik.
- Vigyázok rád! Kérlek szólj, ha valami nem jó!- bólintok egyet. Mire hirtelen eltűnik lábaim közt, először simogatja tagomat, majd végignyalja és hirtelen bekapja és cuppanással engedi ki szájából.
- Daddy! - el sem hiszem, hogy így hívom. Az arcom ennél vörösebb már nem is lehet. - Ahh, még...- nem kellett tovább kérlelnem, folytatta tovább. - Közel vagyok.- nyöszörgöm, de ahelyett, hogy kiengedett volna a szájából gyorsított a tempóján. A szájába élveztem.
- Jó volt?- mosolyog perverzen.
- Nagyon élveztem, Daddy! - felülök, Jungkook mellém ül.
- Jó fiú! - dicsér meg és ujjait szám elé tartja, tudom a dolgom, beveszem számba és jól benyálazom. - Fordulj meg! Hadd lássam azt a formás segged!- gyorsan megfordulok és megérzem nyálas ujját a bejáratomnál. Feldugja első ujját teljesen, amire nem számítottam és megugrom.- Bocsi, nagyon fájt?- kérdi.
- Nem, csak hirtelen volt!- válaszolom, ő lassan mozgatni kezdi az ujját, közben a farpofám kezdi csókolgatni, néha megszívja egy-egy helyen. A második ujjával is behatolt, ollózni kezd bennem. Hamarosan a harmadik ujját is hozzávette.- Daddy, már készen állok!
- Rendben. - megfordított - Kapd be!- a tagját számba nyomta tövig. Szemeimbe könnyek gyűltek, ezt vagy nem veszi észre vagy nem akarja észrevenni, mert még párszor megismétli. Kiveszi és hanyatt dönt, lábaimat terpeszbe húzza szét és már lábaim közé helyezkedett. Megijedtem, ha ilyen durva lesz velem... iszonyatos lesz... nem akarom így. Már könnyeim legördültek az arcomon. Összeszorítom szemeim, nem merek ellenkezni. Csak várom mi fog történni... Csak legyünk hamar túl rajta!
- Taehyung?- hallom meg hangját és lassan kinyitom szemeim. Döbbent tekintetével kerülök szembe.- Sajnálom, túl durva voltam!- kér bocsánatot.- Mondtam, hogy szólj, ha gond van! - Simogatja meg arcom, majd nyom egy puszit rá.- Ha szeretnéd, akkor itt abbahagyjuk és legközelebb folytatjuk... lehet még hat az alkohol...- hadarja és látom, komolyan gondolja.
- Ha nem durvulsz be még egyszer, folytathatjuk...- mondom halkan, ha már eddig eljutottunk, érezni akarom Jungkook nagy farkát magamban. Csókolni kezd és lassan hatol belém, hiába készített fel, túl szűk vagyok. De most visszafogja magát és mikor tövig bennem van, hagy némi időt megszokni méretét. Ezután is csak lassan mozog bennem. Kell némi idő mire megszokom és gyorsabban mozoghat. Egyszer csak eltalál egy pontot, ami a csillagokat láttat velem. Akkorát nyögök, hogy a szobában visszhangzik. Még jó, hogy a szobák hangszigeteltek, másként mindenki tudná, hogy Jungkook ma magjáévá tesz. Hirtelen megfogja tagomat és ütemesen kezdi pumpálni, miközben én már a végét járom. Közénk élvezek, Jungkook pedig belém. Kihúzódik belőlem és mellém dől. Nem túl nagyok ezek az ágyak, ezért közelebb bújok hozzá, kb. negyed órát még így maradunk. Majd rendbe szedtük magunkat. Jungkook az ágyát nézi és mellémfekszik.
- Taehyung, aludhatok ma veled? Nincs kedvem ágyat húzni ma már...- kérdi.
- Persze.- hozzábújok és kellemesen érzem magam karjaiban.Reggel ébredezem és érzem, hogy nem vagyok egyedül az ágyban. Kinyitom szemeim és Jungkookkal találom szemben magam. Lassan bevillannak a tegnap esti emlékek. Túl sokat ittunk... lefeküdtünk... Faszom!!! Mi lesz most??? Óvatosan kikelek mellőle és magamra rángatok pár cuccot és kiviharzok a szobámból. De hova menjek??? Jiminnel kell beszélnem... rohanok Jimin szobájához, és ezerrel dörömbölök az ajtón.
YOU ARE READING
A sors keze - Yoonmin, Taekook
FanfictionYoongi- a tanárhelyettes, aki csak 1 évre veszi át egyik tanár helyét egy elit gimnáziumban. Jimin- egy elkényeztetett 16 éves fiú, akinek szülei megelégelték fiúk felelőtlenségét és megvonták a zsebpénzt. Taehyung- Jimin legjobb barátja, akinek van...