Jungkook szemszöge
Ebéd után jóllakottan és kellemesen fáradtam a sétától a kanapéra dőlök Tae ölébe. Bekapcsolja a TV-t, az első filmet elindítja a pendive-ról. Hamar elnyom az álom. Arra ébredek, hogy fázom. Felemelem a fejem, párom is elaludt. Óvatosan feltápászkodom a kanapéról és betakarom szerelmemet a pléddel, nehogy megfázzon. A kandallóhoz megyek, látom épphogy csak pislákol a tűz. Gyorsan teszek rá fát, gyorsan lángra is kap és melegedni kezd a levegő. Már sötétedik kint, elindulok az összes függönyt behúzni az ablakokon. Amikor kinézek a szoba ablakán, mintha valami megmozdulna a fák között. Mivel csak fél szemmel láttam, nem nagyon törődöm vele. Valamilyen állat lehetett, hisz ez a ház, mindentől távol van. Véletlenül nem téved ide senki. A nappaliban nem kapcsolok lámpát, nem akarom felkelteni Taehyungot, olyan cuki, mikor alszik. Leülök a kandalló mellé, de hamar unalmassá válik a semmit tevés.
Amíg Tae alszik, megcsinálom a vacsinkat. Biztos örülni fog a felkel és kész a kaja. Szerintem én még sosem főztem neki. Kis meglepetés. Sajnos nem vagyok valami jó szakács, de egy kimbapot simán el tudok készíteni. A rizst beleteszem a rizsfőzőbe, a tojásból omlettet készítek. A többi hozzávalót felszeletelem nagyjából egyforma csíkokra. Beletekerem ezeket a nori lapokba. A végén felszeletelem és voilà kész is. Az étkező asztalra teszem és felkeltem Tae-t.
- Nagyon finom volt, köszönöm! - mondja Tae, miután elfogyasztottuk a vacsit.
- Engedek vizet a kádba... - távozom a fürdőszobába. Bőven elférünk benne ketten, nagy mérető fürdőkádat építettek be. Megszagolom a habfürdőket, a rózsaszirom illatút kiválasztom. Amíg Tae lehozza a pizsamáink, gyorsan kiveszem a táskámból a gyertyát és a rózsaszirmokat. Nem mondhatja senki, hogy nem vagyok romantikus. A gyertyákat gyorsan meggyújtom, mert már hallom szerelmem lépteit.
- Jungkookie! - tépi fel az ajtót, ijedt tekintettel néz rám. Hát nem ezt a reakciót vártam. - Te nem hallottad?! - remeg a hangja. - Kintről zaj szűrődött be... nem tudom mi lehet! - hadarja.
Odamegyek hozzá és megölelem.
- Csak az állatok voltak... mikor behúztam a függönyöket itt voltak a tisztás szélén. - nyugtatgatom.
- Annyira megijedtem. - kibújik ölelésemből. - Ez olyan romantikus! Csókol meg.Szembe egymással beleülünk a nagy kádba. Tae lenyugodott, most már csak mosolyog. Előre hajolok és megcsókolom.
- Szeretlek! - mondja és magához húz. - Köszönöm! Nagyon figyelmes vagy!
- Én is szeretlek! - válaszolom és elmélyítem csókunkat, közelebb húzódok és ölébe ülök. Magához húz és belemarkol a seggembe. Belemosolygok csókunkba.
Egyik kezemmel megkapaszkodom a kád szélében, másik kezemmel szorosan magamhoz ölelem szerelmem, megemelkedem vele együtt és fordítok a helyzetünkön. Meglepődik, de hagyja magát. Most ő ül ölembe. Remélem nem gondolta komolyan, hogy majd ő fog irányítani.
- A szobában folytatjuk. - közli velem és kiszáll ölemből és a vízből. Meg sem törölközik, hanem vizesen magára veszi a köntösét. Mielőtt kimenne, még hozzáteszi. - De előtte összepakolsz! - mutogat a gyertyákra és a földre szórt virágszirmokra.
Megsértődött... Akkor szedjük össze a rózsaszirmokat. Elfújom a gyertyákat, de csak a polcra teszem, még jól jöhet. Megtörölközöm, ránézek a köntösömre. Mivel nincs itt senki, anélkül hagyom el a fürdőszobát. A hálóba belépve látom Tae az ágyon fekszik a köntösben. Amint észrevesz, lassan húzza meg a köntöse kötőjét és a masni kioldódik. Perverzen mosolyog rám. A köntösét szintén lassan széttárja, a meredező péniszével nézek farkasszemet. Nagyon tetszik a látvány.
Az ágyra mászok szerelmem mellé. Masszírozni kezdem tagját, ráhajolok ajkára, belenyög csókunkba. Hátára fektetem és a lába közé mászom. Megnyalom a heréit, kicsit húzni szeretném agyát, amiért otthagyott a fürdőben. Végignyalom tagját is teljes hosszán. Tae belenyúl a hajamba és megmarkolja, a péniszéhez nyomja a szám.
- Kis türel... - amint beszélni kezdek, szinte rögtön bele is nyomja a farkát a számba. - türelmetlen. - fejezem be a mondandóm tele szájjal. Én nem vagyok hajlandó mozogni, ezért Tae emelkedik meg és löki magát a számba. Pár lökés után elengedi a hajam és visszaengedi magát az ágyra. Aktivizálom magam, szopni kezdem, a nyögései alapján közel van, ezért kiengedem számból. A merev pénisze az alsóhasfalának csapódik. Szerelmem fölé mászok és a nyakára hajolok, csókolgatni és szívogatni kezdem. Tae ismét nyögdécselni kezd. A súlyomat egyik kezemre és a két lábamra helyezem és a szabad kezemmel lenyúlok közénk. Összefogom tagjainkat és pumpálni kezdem. Gyorsítok a tempón és közénk élvezünk.
A nedveink nagy részét papírzsepivel letörlöm és a padlóra hajítom. Tae mellé fekszem és simogatni kezdem a pociját. Az én tagom már éledezik, szerelmem észre is veszi. Felkel mellőlem, átteszi az egyik lábát és a csípőmre ül. Lehajol és megcsókol. Kicsit lejjebb csúszik és a tagom a seggéhez ér, fel-alá mozog rajtam. Ettől ismét akcióképes lettem, Tae fel is emelkedik, a farkam a nyílásához helyezi és egyből beleül. Felnyög, megtámaszkodik a hasfalamon és mozogni kezd rajtam. Először lassan, majd gyorsít tempóján. Húzogatni kezdi saját tagján a bőrt. Mielőtt elérem a csúcsot kihúzom szerelmemből a tagom és közénk élvezek, Tae is pillanatokon belül elélvezik.
Tae mellém dől és szinte rögtön bealszik. Ismét letörlöm róla az élvezetet. Én pedig lemegyek magamról lemosni, mivel a nagy része rám lövellt. Ezek után befekszem szerelmem mellé és betakarom magunkat.Hajnalban felébredek és párom keresem magam mellett, de hiába. Végig tapogatom az ágyat.
- Tae? - szólítom meg, de nem kapok választ. Kikelek az ágyból elindulok a földszintre. A lobogó tűz miatt nem is kell felkapcsolnom a villanyt, mert mindent bevilágít. Az ablak mellett találom kifelé leselkedve. - Mit csinálsz? - kérdésemre összerezzen Taehyung.
- Csak felkeltem tenni a tűzre és lemosakodni... majd kintről zajt hallottam. - magyarázza.
- Ne légy paranoiás... csak a vadállatokat hallod. Ritkán járnak erre emberek, ezért közelebb merészkednek...
Visszaterelgetem a hálóba és szorosan megölelem, hogy megnyugtassam. Mellettem biztonságban van. Bíznia kell abban, hogy én bármit megtennék érte, akár életem árán is megvédeném.
YOU ARE READING
A sors keze - Yoonmin, Taekook
FanfictionYoongi- a tanárhelyettes, aki csak 1 évre veszi át egyik tanár helyét egy elit gimnáziumban. Jimin- egy elkényeztetett 16 éves fiú, akinek szülei megelégelték fiúk felelőtlenségét és megvonták a zsebpénzt. Taehyung- Jimin legjobb barátja, akinek van...