Sem a nyári szünetben, sem utána nem jelentkezett Jimin édesapja, így a pár mindennapjai rendeződtek. Nyaralni is elmentek a nyár végén a Jeju szigetre, ahol 2 hetet töltöttek egy kellemes apartmanban. Majd ismét elkezdődött Jiminek az iskola, ahol rögtön megtalálta az új osztálytársaival az összhangot. Jimin felhagyott a vetkőzéssel, a suli mellett egy irodai kisegítő munkát talált magának. Ezzel ugyan nem keresheti degeszre magát, de nem tesz olyat, ami későbbiekben gondot okozhatna neki és a szerelmének. Sokat lóg Taehyunggal és Jungkookkal, ez az első év, hogy nem koliban lakik és kicsit hiányzik neki a legjobb barátja közelsége.
Yoongi az elit gimnáziumban maradt tanárként. Mivel határozatlan időre változott a munkaszerződése, így sokkal több mindent szerettek volna a nyakába varrni, de amihez nem volt kedve nem vállalta el. Egy angol felkészítő kurzust viszont elvállalt, mivel azért szép összeget ajánlottak fel.Taehyung beletörődött a farm eladásába, a családi béke a régi. Nagypapájával sokat elmentek horgászni a nyáron, volt, hogy Jungkook is velük tartott. Visszament az elit gimibe tanulni és ismét Jungkookal egy szobán osztozott.
Jungkook nem sokat volt otthon nyáron, mert állandóan szerelmén lógott.Hoseokot felvették az egyetemre, így kicsit megnyugodott, a nyarat felváltva töltötték náluk illetve Maynél. Kihasználták az időt, hisz iskolakezdéskor már nem egy helyen kezdettek. Bár egy városban tanulnak, mégis egy órás út választja el őket, amit a tanulás miatt nem tehettek meg minden nap. Az egyetem nem sétagalopp, ezért a fiú mindent belead, hogy jó jegyei legyenek. Maynek az utolsó évében sokat kell tanulnia, hogy őt is felvegyék ugyanarra az egyetemre, mint párját.
Vége
Lehet kicsit hirtelen jött a vége, de tovább húzni nem lett volna érdemes.
Remélem mindenkinek tetszett a történet!
YOU ARE READING
A sors keze - Yoonmin, Taekook
FanfictionYoongi- a tanárhelyettes, aki csak 1 évre veszi át egyik tanár helyét egy elit gimnáziumban. Jimin- egy elkényeztetett 16 éves fiú, akinek szülei megelégelték fiúk felelőtlenségét és megvonták a zsebpénzt. Taehyung- Jimin legjobb barátja, akinek van...