ACHTUNG
"Andai terdapat babak, dialog, ayat atau perkataan kurang sopan, lucah, kesat atau terlampau di bawah ini, harap pembaca berfikiran terbuka. Itu semua perlu untuk menghidupkan karya aku. Namun semuanya aku persembahkan secara terkawal & tak keterlaluan. Harap maaf andai ia mengganggu minda sesetengah pembaca yang berbudi pekerti tinggi lagi mulia akhlaknya serta yang mementingkan adab sopan dalam berkarya "
•••♦◄♥►♦•••
Sesampai sahaja di pondok terbiar itu, mereka merebahkan Aidan di lantai.
Persekitaran dalam pondok bersepah dengan segala macam sampah.
Puntung-puntung rokok serta bungkusan makanan dan tin minuman berselerakan. Umpama sarang tikus nak beranak.
Wirman memulakan langkah dengan menanggalkan uniform putih Aidan berserta singletnya sekali, kini Aidan shirtless.
Fikri pula tanpa bertangguh terus mengikat kedua tangan Aidan dengan tali rafia* yang siap dibawa sejak pagi tadi ketika mereka melepak ponteng sekolah.
"Wey sial, lepas arr aku. Ape korang nak buat kat aku? Nanti korang akan menyesal kot?" jerit Aidan lagi sebagai jalan terakhir untuk membebaskan dirinya.
"Kau boleh diam tak? Jangan buat keje sia-sia. Tak ade sesiapa yang akan dengar kau menjerit," ugut Juzi sambil menampar-nampar pipi Aidan.
"Boleh tak aku mulakan projek kita ni?" tanya Wirman penuh makna sambil tersengih galak.
"Nanti kejap, aku nak ambik handphone, nak rakam adegan sensasi ni," ujar Fikri sambil mencapai sebuah waist pouch yang tersangkut di dinding.
"Aku dah tak tahan arr. Geram sesangat kat budak bandar ni," rengek Wirman lalu dia menyuruh Juzi memegang kedua-dua kaki Aidan.
Dengan kasarnya dia melondeh seluar sekolah hijau Aidan beserta boxer nya sekali.
Kini Aidan tanpa seurat benang pun di tubuh.
"Pergh.. comelnya kau Edan. Aset kau pun nampak cam mantap je, tak padan ngan umur kau.. he he. Patut arr awek aku pun dah crush kat kau. Aku yang jantan sejati ni pun melting tengok kau cam ni," sindir Wirman seraya mengusap-usap rambut serabai Aidan.
Aidan masih lagi tak berputus asa, dia meronta-ronta namun usahanya itu terus sia-sia.
Dengan tangan yang terikat dan kakinya pula dicengkam kejap oleh Juzi, dia tak mampu melepaskan diri.
"Korang nak buat ape kat aku, hah?" Aidan bertempik geram tatkala dilihatnya Fikri sedang memegang handphone dan mula merakam setiap pergerakan mereka.
"Woi, kau kena hati-hati arr, jangan plak kau rakam muka aku, nanti terkantoi kita. Rakam tangan aku je," pesan Wirman.
"Ala, aku tau arr. Aku ni dah pro, don't worry , be sexy and horny.. he he," jawab Fikri galak sambil mencari-cari angle yang menarik.
"Lap dulu darah kat muka dia tu, nanti tak cantik plak video ni," tambah Fikri lalu melemparkan tuala kecil yang diambil dari poket seluarnya.
"Nape plak kau dok meronta-ronta ni? Takkan ngan kami kau nak menolak? Kalau ngan Esan kau sanggup serahkan segala jiwa raga dan bontot kau kat dia. Cer bagitau aku, kau jadi bottom dia ke atau kau yang top? He he," perli Juzi, cuba membangkitkan kemarahan Aidan.
YOU ARE READING
• bu𝓭ak bukit •
Übernatürliches• 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮𝓭 • Kedatangan budak baru, anak pengurus ladang tinggalan kolonial, telah membangkitkan 'sesuatu' yang lama terpendam di daerah sepi itu. Rentetan kejadian pelik, aneh lagi sadis mula mengekori dia serta kekawannya. Dapatkah dia m...