Chapter 113 - Senjata Rahsia Dalam Seluar Sepuluh Remaja Hensem

1.5K 64 125
                                    

ACHTUNG!

" Andai terdapat babak, dialog, ayat atau perkataan kurang sopan, lucah, kesat atau terlampau di bawah ini, harap pembaca berfikiran terbuka. Itu semua perlu untuk menghidupkan karya aku. Namun semuanya aku persembahkan secara terkawal & tidak keterlaluan. Harap maaf andai ia mengganggu minda sesetengah pembaca yang berbudi pekerti tinggi lagi mulia akhlaknya serta yang mementingkan adab sopan dalam berkarya "

•••♦◄♥►♦•••

PENGUMUMAN : Atas sebab tertentu, watak perempuan berKancil pink  tu dah aku tukar dengan nama baru. Namanya unik & sedap disebut sebab dia berketurunan Siam. Nak tau ape nama dia? Just  bace je kat bawah ni.. hee. Moga enjoy  & ceria, ye?  

•••♦◄♥►♦•••

"Huh, letihnya abang, walaupun tak memandu. Macam-macam program dan event  kena hadir. Kalau tau macam ni, sure  abang tak nak terima jawatan manager," gerutu Encik Faizul.

Dia merebahkan badan di katil bertilam empuk. Shirtless, cuma seluar slack  saja masih tersarung di tubuh sasanya.

Puan Neesa pula dah menanggalkan baju kurung rona pink nya. Kini, dia cuma berkain dan berbra  penuh seksi.

Mereka berdua baru sampai ke banglo kira-kira sepuluh minit lalu sekitar jam satu petang.

Terkejut mendengar cerita yang Pak Firman terjatuh dan cedera di bilik air. Langsung sebagai manager  yang prihatin, Encik Faizul membenarkan lelaki itu mengambil cuti selama tiga hari.

"Sabar je bang, itu le tanggungjawab sorang ketua. Kena buat macam-macam perkara untuk kemajuan ladang ni jugak, kan?" balas Puan Neesa sambil menanggalkan subang juga rantainya.

"Tapi makin lama, makin banyak pulak keje abang ni. Rasa dah tak larat nak tanggung dan pikul semua tu.

"Mana nak handle  ladang, mana nak control  pekerja-pekerja dan buruh lagi. Fuh, semua tu buat abang stress  dan letih sangat," tambah Encik Faizul diiringi desahan kuat.

"Cuma satu je yang buat abang syok keje dengan company  Howells ni. Tiap tahun dapat hadiah jam mahal dan branded  lagi.. he he."

Dia lalu membuka kotak kecil yang diperbuat daripada steel  dan membelek seutas jam tangan Tissot  yang mungkin bernilai ribuan ringgit.

Hadiah yang dianugerah oleh company, atas kecemerlangannya selama ini tatkala hadir majlis dinner  di hotel lima bintang di ibu kota malam tadi.

"Nah, simpan sat kat dalam drawer  yang biasa. Dah sebelas pun jam yang abang buat koleksi tak ternilai sebagai tanda usaha abang selama ni," ujar Encik Faizul seraya menyerahkan jam tersebut.

"Sebelas? Kat sini ade sembilan je. Abang tersilap kira kot?"

Puan Neesa lantas mengira sekali lagi koleksi jam suaminya.

"Ish, awak ni, takkan saya silap? Hari-hari saya kira time  nak pakai ke opis tiap pagi. Ade le kot terselit kat mana-mana tu," Encik Faizul menjawab.

Namun dek risau, dia bingkas bangun mengira sendiri jam kesayangannya.

"Aa.. aa.. le. Campur jam yang baru ni ade sepuluh semuanya. Mana pegi lagi satu jam abang? Jam yang paling abang sayang pulak tu," tanya lelaki tersebut seraya menyelongkar keseluruhan laci, mencari.

• bu𝓭ak bukit •Where stories live. Discover now