• Luahan Dari Hati Author - Wajib Baca •

1.3K 63 98
                                    

• Pergh.. tajuk nampak cam kecewa & nak meluahkan perasaan je, kan? Tak arr serius sangat pun ape yang nak aku nyatakan ni. So  jangan panik, nanti pening.. hee

Bila nak tamat Budak Bukit ni?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bila nak tamat Budak Bukit ni?

• Itu mungkin pertanyaan sesetengah pembaca yang rasa dah jemu & penat menunggu ending  citer aku. Sebenarnya aku pun rasa boring  & malas nak panjangkan lagi BB ni. Tapi bila je aku mula fikir pasal ending, makin banyak plak idea datang memenuhi kepala. Konflik, drama & bermacam jenis plot lagi muncul menyesak berhimpun sampaikan aku rasa rugi plak kalau aku tamatkan citer ni tanpa masukkan semua tu.

• So  aku harap korang pembaca setia faham & tak mintak ditamatkan segera. Kalau rasa jemu & bosan melanda, just  beralih dulu ke citer lain. Nanti bila dah BB sampai ke ending, baru arr korang mula layan balik. Okey tak idea ni? He he.

• Aku nak korang anggap membaca BB ni macam berperahu di sungai yang mengalir lambat namun banyak panorama indah & menarik di kiri kanan sungai yang korang lalui tu. Just  bersabar, relaks & teruskan je perjalanan hingga sampai ke laut. Kerana laut itu arr ending  bagi citer BB. Faham ke tak ni? He he..

• Di kesempatan ini, aku nak ucapkan terima kasih, thanks, arigato, merci, danke, gracias, xièxiè   kepada para pembaca BB (Ramai gak pembaca dari luar negara yang layan BB, mungkin pelajar kita kot? USA, China, Sudan, Indonesia, Brunei, Filipina, Taiwan, Australia & lelain). Kerana sokongan korang yang baca, vote, komen, add  kat RL memasing membuatkan BB sampai ke tahap ini (Top Ten in Paranormal  & Horror  selama setahun lebih). 

• Memula tu, aku ingat cuma pengikut setia blog 'Budak Bukit' je yang akan layan citer tak beretika lagi merapu ni. Maklum arr, watak dalam BB ni semuanya bebudak bawah umur. Mana mungkin dapat lawan citer yang wataknya hensem & berusia yang keje loyer, CEO, pilot, dokter, kapten TUDM tu, kan? Tapi bila aku publish  kat Wattpad, ramai gak pembaca baru yang ikuti & bagi sokongan.. thanks  ye korang!



• MONin | 11122017 •

• bu𝓭ak bukit •Where stories live. Discover now