• Ini Bukan Update •

916 27 10
                                    


• • Hmm.. dah lama gak aku tak berceloteh kat BB ni, kan? Bukan ape, sebelum ni aku nak jimatkan page. Tapi bila dah ade BBB tu, so  banyak arr ruang kat sini untuk aku curahkan ape je yang nak aku sampaikan kat korang, para pembaca yang budiman/budiwati. Ade yang masih lagi dok tertanya-tanya, kenapa panjang giler citer BB ni? Ending nya bila? Boring nya menunggu. Malas dah nak layan.

Betul, citer ni memang panjang giler. Banyak plot, watak, babak & konflik yang berselirat kat dalamnya. Tapi, korang perasan tak yang kebanyakannya dah pun terlerai & terjawab? Contohnya, kes Habibul si toyol dah pun selesai. Kes kejahatan Bomoh Mahat, Usman Wakiri & Sagun pun dah terjawab. Maswira yang jahat tu pun dah terima balasannya. Jugak, misteri Kak Linda Kainjarang, perempuan berCitroen putih, lelaki tua berjanggut putih dan berkutil, misteri Faiz Razin, misteri budak mat salih, misteri si elf  & banyak lagi arr. Dan yang paling utama, misteri Chu Manis pun korang dah tau sebab musababnya. Kenapa dia suka sangat merasuk & menyakat para remaja lelaki di Kampung Bukit Pasak dah pun terjawab, kan? 

• • Sebenarnya BB ni bukan arr citer yang hanya ade satu penyelesaian di ending nya macam kebanyakan citer yang ditulis oleh author  lain tu. BB ni unik, sebab sepanjang pembacaan korang, dah banyak konflik yang menemui jalan penyelesaian. Korang tak perlu nak tunggu hingga tamat citer ni untuk faham jalan citer dia, betul tak?

• • Okey, itu je yang nak aku sembang buat masa ni. Banyak lagi yang bakal menyusul nanti. Teruskan support  & layan citer merapu, lucah & haru biru ni.. hee.

• • Ops.. di kesempatan ini gak aku nak ucapkan Selamat Berpuasa buat para pembaca BB yang disayangi. Don't worry, BB, KL & FAIZ akan diupdate  seperti biasa. 

Akhir kata.. 

♫ ♪ Dam dam dum, bunyi mercun. Semaraklah Hari Raya ini tahun. Mintak mak, karipap pusing sepotong. Saya mahu makan kerna perut kosong.. hee  ♫ ♪ 😁




THUmis | 02052019 | 358 words




• bu𝓭ak bukit •Where stories live. Discover now