ACHTUNG!
"Andai terdapat babak, dialog, ayat atau perkataan kurang sopan, lucah, kesat atau terlampau di bawah ini, harap pembaca berfikiran terbuka. Itu semua perlu untuk menghidupkan karya aku. Namun semuanya aku persembahkan secara terkawal & tak keterlaluan. Harap maaf andai ia mengganggu minda sesetengah pembaca yang mementingkan adab sopan dalam berkarya "
•••♦◄♥►♦•••
"Ish, tak sabarnya aku nak tau siapa budak mat salih tu," keluh Daus kepada ketiga kekawannya.
"Ala, sabar arr. Lepas kita ambik hadiah nanti, kita join dia orang semua. Bukan kau je yang curious, aku pun sama ni," balas Rusty, teruja.
"Aku hairan ngan kau ni, Daus. Bukan ke malam tadi kau teruk kena cucuk ngan Habibul kat punggung kau tu? Alih-alih, pagi ni, kau pecut dapat nombor sepuluh, marvelous sungguh," puji Wirman.
"Ye arr, aku sendiri pun naik hairan ngan kemampuan aku. Mungkin gak Habibul yang buat stamina aku bertambah lepas dia cucuk aku. Rasa sakit tu makin hilang lepas Edan sapu minyak hitam Tok Jenang. Then, masa berlari tadi, aku rasa ringan dan selesa je," terang Daus.
"Aku pun sama. Sejak sakit kat pinggul aku dah hilang, aku tak ade masalah nak lari jarak jauh ni. Sebelum tu, aku cepat penat dan cuma boleh lari jarak dekat je. Mungkin ade kena-mengena ngan Habibul gak, cam kau," Rusty menyampuk.
"Untung arr korang, ekk? Nape Habibul tak hisap darah aku malam tu? Kalau tidak, mau aku dapat hamper pagi ni.. he he," seloroh Ikhwan namun amat pelik permintaannya itu.
"Walaupun kau tak dapat hamper, tapi kau dapat enjoy dalam bilik awek kau tu, kan? Kami tau ape korang buat. Ujian lisan lambat lagi tapi korang dah pun berlatih oral," tukas Rusty seraya menampar mesra pipi Ikhwan.
"Mana ade? Korang jangan dengar cakap bakal abang tiri aku tu. Dia jealous dan giler seks," balas Ikhwan tersengih galak.
•••♦◄♥►♦•••
"Biar betul awak ni? Kan ke selama ni kita dah beberapa kali berjumpak? Takkan plak awak tak kenal saya? Awak pernah datang banglo saya beberapa kali dan pernah gak bermalam ngan saya. Kita pernah gak bergaduh dan berselisih faham. Awak suka pakai baju hitam ade gambar benda-benda yang menyeramkan.
"Ade satu malam tu, awak bawak saya jumpa Marcus, sepupu awak kat rumah besar tengah ladang getah Guthrie tu. Nape awak boleh lupa? Awak tak ingat ke kali pertama kita berkenalan kat anak sungai time awak sauk ikan guppy? " tanya Aidan bertalu-talu kepada Spencer.
Harapannya agar Spencer dapat mengimbau kembali kenangan tersebut dan mungkin membuka ingatannya pada pertemuan mereka sebelum ini.
Budak mat salih itu cuba mengingati semua yang Aidan terangkan, namun raut wajahnya kosong seolah tak memahami apa yang diperkatakan Aidan tadi.
"Maaf arr Aidan, saya langsung tak ingat ape yang awak cakapkan tu. Sama ada awak bermimpi atau saya yang jadi pelupa," Spencer bersuara akhirnya.
Nada percakapan, juga getaran suaranya saling tak tumpah seperti mana mereka berjumpa sebelum ini.
Aidan benar-benar yakin budak mat salih inilah Spencer yang muncul untuk berkawan dengannya tempoh hari.
Tapi mengapa dia seolah cuba menidakkan yang mereka pernah bertemu dan berkawan? Itulah yang membuatkan Aidan keliru dan tertanya-tanya.
YOU ARE READING
• bu𝓭ak bukit •
Paranormal• 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮𝓭 • Kedatangan budak baru, anak pengurus ladang tinggalan kolonial, telah membangkitkan 'sesuatu' yang lama terpendam di daerah sepi itu. Rentetan kejadian pelik, aneh lagi sadis mula mengekori dia serta kekawannya. Dapatkah dia m...